[P/WP11.144] Prawy tył grzeje - po naprawie bez efektów - po

Moderatorzy: Sajmooon, Zielkq, janusz, Maniek-ol

marcindziki1
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-05, 20:43
Lokalizacja: Gorlice

[P/WP11.144] Prawy tył grzeje - po naprawie bez efektów - po

Post autor: marcindziki1 » 2017-02-26, 15:23

Witam. Od jakiegoś czsu zaczeło mi grzać prawe tylnie koło po czym również i przód prawy. Zastosowałem zestaw naprawczy przód i tył zacisków złożyłem do kupy odpowietrzyłem i przód chodzi elegancko a tył jak trzymał tak trzyma - po przejechaniu ok 10km felga gorąca. Proszę o pomoc zmieniałem już zacisk na inny i dalej to samo. Wyczytałem na forum iż może to być jeszcze pompa ABS . Czy ją również muszę odpowietrzyc a jeśli tak to w jaki sposób i jaka kolejność odpowietrzania kół stosujecie. Proszę o pomoc

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 551
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2017-02-26, 16:37

Może być jeszcze przewód elastyczny. Dźwigienka ręcznego wraca bez problemów?
[center] Obrazek [/center]

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 910
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2017-02-26, 17:04

Linkę sprawdź od ręcznego czy lekko chodzi .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

marcindziki1
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-05, 20:43
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: marcindziki1 » 2017-02-26, 22:05

Linka chodzi lekko nawet popuscilem na srubie regulacyjnej ze jest jyz luzno lapa od recznego tez chodzi i cofa lekko na zacisku w dloni ruszajac dzwgnia wysuwa i wciaga tloczek bez problemu

[ Dodano: 2017-02-26, 22:06 ]
Przewod elastyczny tzn? Nie jest popekany ani uszkodzony

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1036
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2017-02-26, 23:12

Może być zapchany. Mógł spuchnąć ale do środka i zasłonił prześwit.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7954
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-02-26, 23:41

marcindziki1, a kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1424
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2017-02-27, 07:10

Tarcza prosta, tzn nie ma bicia?

marcindziki1
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-05, 20:43
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: marcindziki1 » 2017-02-27, 10:44

Tarcza prosta nie bije linki lyzne reczny cofa dokonca . Plyn wymieniony przy naprawie awarii jakies 2 tyg temu

bandito
fanatyk nissana
Posty: 760
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2017-02-27, 11:11

To tak jak koledzy piszą wyżej może przewód elastyczny puchnie w środku i nie ma siły cofnąć tłoczka bo jest za mały prześwit w przewodzie.
A druga sprawa, na klockach są takie dzyndzle l(wystające bolce) może on nie na chodzi na tłoczek.

A zestawy naprawcze są strasznie słabej jakości. Pierścień uszczelniający tłoczek po pół roku od wymiany był na ściankach zacisku po rozebraniu a tłoczek płynnie chodził.

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1424
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2017-03-02, 17:51

bandito pisze:na klockach są takie dzyndzle l(wystające bolce) może on nie na chodzi na tłoczek
Też tak może być, że np tłoczek jest wkręcony nie o ten kąt. Ja wymieniałem z tyłu tłoczki i wszystkie "gumki" firmy autofren seinsa. Żadnych problemów, trzeba tylko o sworzniach prowadzących pamiętać i blaszkach, żeby co jakiś czas przeczyścić.

Czy jak podniesiesz koło do góry, to kręci się swobodnie? Jak było po złożeniu wszystkiego, ustawieniu i odpowietrzeniu?

bandito
fanatyk nissana
Posty: 760
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2017-03-02, 19:34

, trzeba tylko o sworzniach prowadzących pamiętać i blaszkach, żeby co jakiś czas przeczyścić.
Chodzi Ci o blaszki które są na klockach?
U mnie po wymianie tłoczka i jeszcze raz gumek wszystko wróciło do normy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce”