Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Zaciski + tarcze - co zrobić?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
jefrey91
doświadczony forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno

[P10/WP10] Zaciski + tarcze - co zrobić?

Post autor: jefrey91 » 2015-03-29, 15:22

Witam. Zbliża się wiosna/lato więc zamierzam coś w końcu zadziałać z wyglądem dolnych partii auta.


W aucie mam seryjne felgi 14 a więc i tarcze 257 mm (przód i tył) + abs.

Na felgi już mam pomysł ale mam pytanie o zaciski (chce je pomalować)

Czy lepiej oddać do czyszczenia te co mam i je malować ?

Czy może lepiej się wstrzymać i uzbierać na swap na większe tarcze + lepsze zaciski i do tego nowe alusy?


Pozdrawiam.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-03-29, 15:27

Jak chcesz
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
jefrey91
doświadczony forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno

Post autor: jefrey91 » 2015-03-29, 15:29

Może inaczej ;p

Czy taki swap na tarcze 280 mm i lepsze zaciski da mi odczuwalną różnicę w kwestii hamowania?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-03-29, 15:35

Jefrey91 szczotka druciana, usunąć luźne osady, odtłuścić i pomalować Hammeritem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-03-29, 15:35

Tak :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
jefrey91
doświadczony forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno

Post autor: jefrey91 » 2015-03-29, 15:38

To teraz następne pytanie :)


Czego potrzebuje aby mieć tarcze 280 z przodu i z tyłu?

Tarcze to wiadomo, zaciski też są dedykowane do 280 czy te od 258 też się nadają?

Co jeszcze ?



Co do malowania obecnych zacisków to sam nie dam rady bo są już trochę pokorodowane także że aż wżery są ;p


Jakie alusy muszą być aby weszły na 280 ? 16 cali czy 15 już wystarczy ?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-03-29, 15:39

Jefrey91, bez przesady, malujesz pędzlem :] Zobacz u mnie w topicu jest gdzieś foto jak wyglądało przed i jak po malowaniu :] 2-3 warstw załatwia sprawę :]


280mm ma P11GT i felga 15"
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2015-03-29, 16:22

jefrey91 pisze:Czego potrzebuje aby mieć tarcze 280 z przodu i z tyłu?

Tarcze to wiadomo, zaciski też są dedykowane do 280 czy te od 258 też się nadają?

Co jeszcze ?
Z tyłu jeśli już to 278mm,potrzebujesz tylko jarzm i minimum 15" felg.

[ Dodano: 2015-03-29, 17:24 ]
jefrey91 pisze:Co do malowania obecnych zacisków to sam nie dam rady bo są już trochę pokorodowane także że aż wżery są ;p
A ja nie widzę problemu,druciak i jazda,możesz wyrównać podkładem,na to baza i tyle.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
jefrey91
doświadczony forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno

Post autor: jefrey91 » 2015-03-29, 16:24

No dobrze. A jakiej firmy zaciski polecacie do P10? No i tarcze jakiej firmy ?

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2015-03-29, 16:25

Zaciski...fabryczne jeśli nic nie kombinujesz...a jakie tarcze/klocki,jest takowy temat na forum przerabiany,musisz poszukać :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
jefrey91
doświadczony forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno

Post autor: jefrey91 » 2015-03-29, 16:28

A jeśli bym chciał coś pokombinować lub te zaciski co mam jakieś problemy by stwarzały to jakie szukać ?

Bo przeglądałem strony z częściami to rozbieżność między różnymi firmami jest ogromna xD

Jedne są za 190 inne za 600 złociszy.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2015-03-29, 16:31

Jeśli będzie zapieczony tłoczek (albo będzie miał już wżery),wymieniasz wraz ze wszystkimi gumami zacisku (są w zestawie naprawczym zacisku) no ale to musisz wtedy zacisk zdjąć z auta,potem na stół i pełna sekcja (czyli oględziny plus ewentualna reanimacja),tył też może szwankować (albo zapieczony tłoczek albo niesprawny mechanizm ręcznego - najczęściej)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
jefrey91
doświadczony forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno

Post autor: jefrey91 » 2015-03-29, 17:09

A ściągniecie zacisków to jakiś duży problem ?

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2015-03-29, 17:28

To zależy od zdolności manualnych :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
jefrey91
doświadczony forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno

Post autor: jefrey91 » 2015-03-29, 17:48

Powiedzmy że dwóch lewych rąk nie mam xD


Na jakie rzeczy uważać, jakieś rady ? :D


Jak już zdejmę zacisk to po prostu wyjmuje tłoczek, wymieniam go na ten z zestawu i wszelkie inne uszczelki też wymieniam. Przy okazji czyszczę wszystko i maluje sobie tak ?

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2015-03-29, 18:11

Tu masz regeneracje zacisku tylnego który jest dużo trudniejszy w regeneracji ale powinno ci pomóc .
viewtopic.php?t=2997
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce”