Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Nie hamuje

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

młody13
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-07-24, 18:56
Lokalizacja: Warszawa

[P11/WP11] Nie hamuje

Post autor: młody13 » 2013-07-24, 19:10

Witam, mam problem ze swoja primerą mianowicie w ogóle nie hamuje, pedał hamulca miękki. Stało się to tak, że podczas jazdy całkowicie straciłem hamulce gdy dojeżdżałem do skrzyżowania, pompowałem na chwilę się pojawiły po czym całkowicie znikły.

-Pierwsze co przyszło na myśl odpowietrzenie ok, odpowietrzyłem zmieniłem płyn i nic.
-wymieniłem pompe hamulcową
-zregenerowałem wszystkie zaciski

Po czym znowu odpowietrzałem w akcie desperacji na różne sposoby jakie były w internecie (z odpiętym aku kolejność LT, PP, PT, LP, z włączonym zapłonem, z odpalonym silnikiem, bez zapłonu) a auto i tak nie hamuje, pedał miękki.

Co to może być? nie ma żadnych wycieków, ubytków płynu ani nic. Gdy pompuje pedałem robi się twardszy ale i tak wchodzi w podłogę i nie hamuje.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-07-24, 19:20

Sprawdź przewód podciśnieniowy, który idzie od kolektora ssącego do serwa hamulcowego
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

młody13
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-07-24, 18:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: młody13 » 2013-07-24, 19:45

Sprawdziłem ale żadnych widocznych uszkodzeń nie zauważyłem

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-07-24, 19:51

Z kolektora ssącego do serwa są łącznie 3 odcinki gumowego wężyka. Kolektor ssący - rura na ścianie grodziowej, następnie połączenie tej rury z zaworem zwrotnym - kierunkowym oraz z zaworu do serwa.
Zobacz czy nie masz odwrotnie założonego zaworu zwrotnego. Kierunek przepływu powinien być jak dobrze pamiętam od serwa do kolektora ssącego.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
qbartx
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-11-18, 12:32
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: qbartx » 2013-07-24, 21:16

Podcisnienie nie ma tu nic do rzeczy. Jesli nie byloby podcisnienia to pedal bylby twardy a nie miekki ;)
Zazwyczaj jesli nie ma wyciekow to problem lezy jednak w zlym odpowietrzeniu ukladu.
Kolejna rzecza moze byc pompa hamulcowa ale ja wymieniales wiec teoretycznie odpada...
Zostaje jeszcze pompa abs.

młody13
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-07-24, 18:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: młody13 » 2013-07-26, 15:31

No to tak: wymontowałem pompę abs, wstawiłem trójniki - rezultat? Pedał jest miększy (niż z założoną pompą) ale i tak wpada w podłogę zero hamowania. Hmm, wszystko wyeliminowałem co mogło by być możliwe spróbuje jeszcze raz z tą pompą hamulcową bo jeszcze ona mi nie daje spokoju mimo iż była wymieniana.

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-07-26, 17:54

dla nie to ewidentnie wygląda na walniętą pompe..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2013-07-28, 11:08

A jak regenerowałeś zaciski to nie zamieniłeś ich stronami? (lewy z prawym?)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce”