Strona 1 z 1

[P10/WP10] tarcze z zaciskami z P11 do P10

: 2013-05-21, 12:07
autor: alirc
Witam! Takie krótkie pytanko do Was: Czy podpasują mi tarcze z zaciskami do tyłu od Primery P11 do P10? Czy trzeba coś przerabiać? W P10 też mam tarcze z tyłu.

: 2013-05-21, 13:12
autor: Knur
nie chce zakładac nowego tematu dlatego zadam je w tym ,mam u mechanika auto i zamówiłem zestaw naprawczy do zacisku na tył z tym ,że nie jestem pewny czy średnica tłoczka jest odpowiednia a w opisie wynosi 34mm,mam primere p10 2.0 ,tu jest numer vin
SJNFCAP10U0562806
nie wiem czy mam wersje 115 ,125 czy 130km bo kiedyś tu mi wyjaśniliście że na pewno nie gt bo nie mam czerwonego dekla ,spojlera i foteli kubełkowych itp.
aha i jeszcze jedno ,ten mechanik nie ma komputera a nie działa mi licznik prędkościomierz to trzeba na komputer bo on jest elektroniczny ile taka sprawa może kosztować

: 2013-05-22, 08:35
autor: vixo
Knur pisze:nie działa mi licznik prędkościomierz to trzeba na komputer bo on jest elektroniczny
Raczej na linkę

: 2013-05-22, 09:01
autor: Knur
mechanik u którego robie powiedział że tam nie ma linki bo jest elektroniczny więc jaka jest prawda

: 2013-05-22, 09:10
autor: vixo
Masz P10 2.0 :?: :?: Rok :?: :?: Musi być na linkę :-P no chyba, że masz W10 tam jest elektroniczny :roll:

: 2013-05-22, 09:49
autor: Dreams
Knur pisze:mechanik u którego robie powiedział że tam nie ma linki bo jest elektroniczny więc jaka jest prawda
W p10 wersja SLX miałem na linkę a w p11 nam elektroniczny.
Najlepiej wyciągnij zegary 10 min roboty 4 śrubki :D

: 2013-05-22, 10:13
autor: Knur
a co znaczy w10 bo nie rozumiem

: 2013-05-22, 10:14
autor: bombel
Knur pisze:w10
P10 kombi

: 2013-05-22, 10:41
autor: Knur
mam hatchback ale czy to ,że mam 2.0slx 115km jest pewne bo sprawdziłem na kilku stronach po vinie i pokazuje różnie może ma ktoś linka do dobrej strony do sprawdzenia vin.W dowodzie rejestracyjnym nie mam w ogóle mocy silnika podanej także sam nie wiem jaki mam jedynie to że 2.0.

: 2013-05-22, 10:48
autor: bombel
Knur daj VIN sprawdze w Nissan Fast

: 2013-05-22, 10:51
autor: Dreams
Knur najszybciej i najpewniej to wyciągnij zegary już dawno byś to zrobił :) nawet nie wyciągaj całego jeśli zaczniesz wyciągać zegar i poczujesz od razu że coś go trzyma to nie ciągnij na siłę bo to będzie linka i musisz ją poluzować od strony silnika a jeśli będzie elektryczny to wyjdzie ci beż problemu :)

: 2013-05-22, 10:58
autor: vixo
To już lepiej spojrzeć co ze skrzyni wychodzi linka czy kable

: 2013-05-22, 11:05
autor: Knur
SJNFCAP10U0562806 tu jest mój vin
a nic sam nie będe robił bo się nie znam ,auto mam u mechanika i on powiedział ,że jest elektroniczny i znajduje się tam gdzie abs czujnik ,a świeci mi się czujnik abs żółty na konsoli zegarów

[ Dodano: 2013-05-22, 12:14 ]
a tu mam zdjęcie silnika może to coś wyjaśni
http://img259.imageshack.us/img259/1627/dsc00212kq.jpg

i ponawiam jeszcze pytanie czy dobry zestaw naprawczy kupiłem średnica 34mm do osi tylnej

[ Dodano: 2013-05-23, 12:38 ]
prosiłbym bardzo o sprawdzenie dokładnie jaki mam silnik bo planuje jeszcze kupić ze sklepu internetowego pare części ale nie chce kupić nie pasujących do mojego modelu.Podałem vin i wkleiłem zdjęcie silnika więc nie powinno być to dla was problemem.

: 2014-01-21, 09:33
autor: smyndrok
ale ci te gaziorze maniane odj3bały... masz załamany kanał dolotowy, bo nie przycieli gumy pod mieszalnik gazu...

: 2014-03-24, 10:21
autor: primeraP10
Witam mam pytanko. Posiadam primera p10 2.0. Mam klopot z recznym. I chciałem wymienić zaciski. Posiadam z p11 2.0 w pełni sprawne zaciski po pełnej regeneracji. I przy montarzu wszystko pasuje ale wajcha od ręcznego jest obrucona o ok 180* . I nie ma mozliwości założenia linki. (prawdopodobnie zacisk w p11 jest montowany od stony bagażnika a w p10 od strony silnika) Czy da rade ją wyręcic i założyć odwrotnie. Ktoś przekładał zaciski z p11 do p10 ? Nie wiem czy odpowiednio wyjasniłem sytułacje. Jak na samom noge to zaciski by pasowały ale problem byłby dalej z ręcznym. Tarcza 257
Pozdrawiam i licze na waszą pomoc

: 2014-03-24, 11:00
autor: ulisses
primeraP10, Raczej nie da rady bo wajcha od ręcznego jest razem z tulejką która steruje (w uproszczeniu) tłoczkiem. Lepiej zregenerować stare zaciski.

: 2014-03-24, 11:45
autor: primeraP10
szkoda bo na lewym zacisku jak pociagnie za wajhe od recznego to tloczek wcale sie nie wysuwa. wiec pewnie cos w srodku zacisku strzelilo. a w prawym prowadnice sa lekko skrzywione i tez nie moge na maxa go przykrecic, tylko srubki musza byc luzniej wtedy zacisk jest prosto. dla tego mnie pewnie wymiana czeka. ale teraz z uzywek to nie wiadomo tez co trafie. szkoda ze tych nie da rady zamontowac :(

: 2014-04-25, 03:28
autor: Mandhorm
primeraP10 ja mam w swojej p10 zaciski od p11, a linki od p11.144 :P
nożny hamuje normalnie, ręczny trochę słaby, ale linki mam za słabo naciągnięte jeszcze aktualnie

jedyny problem jaki mam to taki, że przy obciążeniu na tył (tylko wtedy) hamulce się grzeją, ale nie wiem czy to wina innego zestawu czy coś z korektorami siły hamowania - i tutaj pytanie do forumowiczów?

: 2014-04-25, 13:12
autor: primeraP10
wrzuc jak mozesz fotki jak to u ciebie wyglada.

: 2014-04-26, 17:54
autor: Mandhorm
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
jak widać mocowania pasują, linka tutaj na fotkach oryginalna z p10 - same mocowanie linki z innej strony jest niż standardowo w p10
do zacisków nie dostałem niestety haczyków na których opiera się linka i musiałem je samemu dociąć i powyginać.
taki laik jak ja dał radę, więc do zrobienia, ale sporo czasu to zajmuje, bo przy haczykach z p10 na zaciskach z p11 linka była już za mocno ściśnięta, więc trzeba było haczyki dłuższe zrobić