[P10/WP10] tarcze z zaciskami z P11 do P10
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] tarcze z zaciskami z P11 do P10
Witam! Takie krótkie pytanko do Was: Czy podpasują mi tarcze z zaciskami do tyłu od Primery P11 do P10? Czy trzeba coś przerabiać? W P10 też mam tarcze z tyłu.
nie chce zakładac nowego tematu dlatego zadam je w tym ,mam u mechanika auto i zamówiłem zestaw naprawczy do zacisku na tył z tym ,że nie jestem pewny czy średnica tłoczka jest odpowiednia a w opisie wynosi 34mm,mam primere p10 2.0 ,tu jest numer vin
SJNFCAP10U0562806
nie wiem czy mam wersje 115 ,125 czy 130km bo kiedyś tu mi wyjaśniliście że na pewno nie gt bo nie mam czerwonego dekla ,spojlera i foteli kubełkowych itp.
aha i jeszcze jedno ,ten mechanik nie ma komputera a nie działa mi licznik prędkościomierz to trzeba na komputer bo on jest elektroniczny ile taka sprawa może kosztować
SJNFCAP10U0562806
nie wiem czy mam wersje 115 ,125 czy 130km bo kiedyś tu mi wyjaśniliście że na pewno nie gt bo nie mam czerwonego dekla ,spojlera i foteli kubełkowych itp.
aha i jeszcze jedno ,ten mechanik nie ma komputera a nie działa mi licznik prędkościomierz to trzeba na komputer bo on jest elektroniczny ile taka sprawa może kosztować
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Knur najszybciej i najpewniej to wyciągnij zegary już dawno byś to zrobił nawet nie wyciągaj całego jeśli zaczniesz wyciągać zegar i poczujesz od razu że coś go trzyma to nie ciągnij na siłę bo to będzie linka i musisz ją poluzować od strony silnika a jeśli będzie elektryczny to wyjdzie ci beż problemu
SJNFCAP10U0562806 tu jest mój vin
a nic sam nie będe robił bo się nie znam ,auto mam u mechanika i on powiedział ,że jest elektroniczny i znajduje się tam gdzie abs czujnik ,a świeci mi się czujnik abs żółty na konsoli zegarów
[ Dodano: 2013-05-22, 12:14 ]
a tu mam zdjęcie silnika może to coś wyjaśni
http://img259.imageshack.us/img259/1627/dsc00212kq.jpg
i ponawiam jeszcze pytanie czy dobry zestaw naprawczy kupiłem średnica 34mm do osi tylnej
[ Dodano: 2013-05-23, 12:38 ]
prosiłbym bardzo o sprawdzenie dokładnie jaki mam silnik bo planuje jeszcze kupić ze sklepu internetowego pare części ale nie chce kupić nie pasujących do mojego modelu.Podałem vin i wkleiłem zdjęcie silnika więc nie powinno być to dla was problemem.
a nic sam nie będe robił bo się nie znam ,auto mam u mechanika i on powiedział ,że jest elektroniczny i znajduje się tam gdzie abs czujnik ,a świeci mi się czujnik abs żółty na konsoli zegarów
[ Dodano: 2013-05-22, 12:14 ]
a tu mam zdjęcie silnika może to coś wyjaśni
http://img259.imageshack.us/img259/1627/dsc00212kq.jpg
i ponawiam jeszcze pytanie czy dobry zestaw naprawczy kupiłem średnica 34mm do osi tylnej
[ Dodano: 2013-05-23, 12:38 ]
prosiłbym bardzo o sprawdzenie dokładnie jaki mam silnik bo planuje jeszcze kupić ze sklepu internetowego pare części ale nie chce kupić nie pasujących do mojego modelu.Podałem vin i wkleiłem zdjęcie silnika więc nie powinno być to dla was problemem.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Witam mam pytanko. Posiadam primera p10 2.0. Mam klopot z recznym. I chciałem wymienić zaciski. Posiadam z p11 2.0 w pełni sprawne zaciski po pełnej regeneracji. I przy montarzu wszystko pasuje ale wajcha od ręcznego jest obrucona o ok 180* . I nie ma mozliwości założenia linki. (prawdopodobnie zacisk w p11 jest montowany od stony bagażnika a w p10 od strony silnika) Czy da rade ją wyręcic i założyć odwrotnie. Ktoś przekładał zaciski z p11 do p10 ? Nie wiem czy odpowiednio wyjasniłem sytułacje. Jak na samom noge to zaciski by pasowały ale problem byłby dalej z ręcznym. Tarcza 257
Pozdrawiam i licze na waszą pomoc
Pozdrawiam i licze na waszą pomoc
Ostatnio zmieniony 2014-03-24, 10:42 przez primeraP10, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
szkoda bo na lewym zacisku jak pociagnie za wajhe od recznego to tloczek wcale sie nie wysuwa. wiec pewnie cos w srodku zacisku strzelilo. a w prawym prowadnice sa lekko skrzywione i tez nie moge na maxa go przykrecic, tylko srubki musza byc luzniej wtedy zacisk jest prosto. dla tego mnie pewnie wymiana czeka. ale teraz z uzywek to nie wiadomo tez co trafie. szkoda ze tych nie da rady zamontowac
primeraP10 ja mam w swojej p10 zaciski od p11, a linki od p11.144
nożny hamuje normalnie, ręczny trochę słaby, ale linki mam za słabo naciągnięte jeszcze aktualnie
jedyny problem jaki mam to taki, że przy obciążeniu na tył (tylko wtedy) hamulce się grzeją, ale nie wiem czy to wina innego zestawu czy coś z korektorami siły hamowania - i tutaj pytanie do forumowiczów?
nożny hamuje normalnie, ręczny trochę słaby, ale linki mam za słabo naciągnięte jeszcze aktualnie
jedyny problem jaki mam to taki, że przy obciążeniu na tył (tylko wtedy) hamulce się grzeją, ale nie wiem czy to wina innego zestawu czy coś z korektorami siły hamowania - i tutaj pytanie do forumowiczów?
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
jak widać mocowania pasują, linka tutaj na fotkach oryginalna z p10 - same mocowanie linki z innej strony jest niż standardowo w p10
do zacisków nie dostałem niestety haczyków na których opiera się linka i musiałem je samemu dociąć i powyginać.
taki laik jak ja dał radę, więc do zrobienia, ale sporo czasu to zajmuje, bo przy haczykach z p10 na zaciskach z p11 linka była już za mocno ściśnięta, więc trzeba było haczyki dłuższe zrobić