Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Primera p10 1.6 Przejscie z bebnów na tarcze??

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

NismoMan
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2009-12-20, 14:54
Lokalizacja: The Gie

[P10/WP10] Primera p10 1.6 Przejscie z bebnów na tarcze??

Post autor: NismoMan » 2010-01-14, 08:57

Primera P10 1.6 gaźnik 93r sedan
Zastanawiam się nad przejściem(modernizacja) hamulca tylnego i czy nie założyć z tyłu tarczy zamiast bębnów. (ponieważ mam do wymiany cylinderki szczeki, muszę samo regulator linki rozruszać i prawdopodobnie bębny bo maja rant i tzw."delikatne jajko"tra)
I tu moje pytanie co jest potrzebne do takiego zabiegu??(części) Z tego co wiem to linki na pewno zaciski hamulcowe tarcze(do czego jest mocowany tylny zacisk)
I czy pompa hamulcowa da rade przy takiej zmianie??


Jak sadzicie czy opłacalna jest bardziej wymiana elementów czy zamiana na tarcze
Moze już ktoś to przerabiał
Ostatnio zmieniony 2010-01-16, 05:15 przez NismoMan, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marceli
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2009-12-09, 08:28
Lokalizacja: Opatów/świętokrz.

Post autor: marceli » 2010-01-14, 19:40

NismoMan pisze:Jak sadzicie czy opłacalna jest bardziej wymiana elementów czy zamiana na tarcze
Myślę że wymień to co opisałeś ,stocz rant na bębnie pomaluj go ładnie od zewnątrz i śmigaj.
Ja bym nie kombinował. Po co???

Chyba że aż tak Cię razi że masz bębęn a nie błyszczącą tarczę :-D

Cylinderki nowe po ok 40-60zł.Komplet szczęk chyba coś lekko ponad stówę płaciłem ,nie pamiętam.
Ktoś kiedyś na NKP się w to bawił lub zamierzał ale zrezygnował nie pamiętam. ;-)

Decyzja należy do Ciebie.

Aha : Tagujemy poprawnie tematy: viewtopic.php?t=677

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-01-14, 23:04

słuchaj musisz przede wszystkim poszukać na allegro dawcy 2.0 pb potrzebujesz zacisk tarcza klocki piasta i ten cały korpus aby przykrecić wachacze i amortyzator... dodatkowo linki ręcznego i trzeba przerobic końcówki przewodów ham.. pytanie teraz za ile to znajdziesz część po czesci nie ma sensu bo to kupa kasy ale jak jakiś miesiąc temu znalazłem kolesia na allegro miał 2.0 na cześci potrzebowałem zacisc tylny.. powiedział ze za 150zł moze przyslać wszystko i tak przysłal zacisk tarcze piaste ... piaste mam na zapas w razie by padło łozysko a to nie jest tanie nie raz za samą ponad 100zł wołają... kupujesz oczywiscie uzywane zeczy wiec licz sie z wymianą klocków jakimś przetoczeniem tarcz.. wszystko jest opłacalne .zalezy tylko za ile częsci zorganizujesz
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

NismoMan
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2009-12-20, 14:54
Lokalizacja: The Gie

Post autor: NismoMan » 2010-01-16, 05:22

Temat już o tagowałem sory za mój błąd
Tu mam właśnie dylemat bo nie chodzi tu o żadne błyszczące tarcze tylko koszty eksploatacyjne


Zobacze moze coś znajde na allegro w rozsadnej cenie.

I tu pytanie jak rozruszać samo-regulatory bo z tego co szukałem nigdzie ich nie dostane (w40 wystarczy czy coś lepszego)
Puki co powalcze z tymi bebnami

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-16, 08:08

NismoMan pisze:Primera P10 1.6 gaźnik 93r sedan
Z tego co kiedyś sprawdzłem to cała tylna belka do wymiany pojdzie. Na moje zupełnie nie opłacalna sprawa. Lepiej zainwestowac w dobre hamulce na przód

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-01-16, 10:06

ja tez mam bęben i nie zamierzam tego zmieniac,po pierwsze dosc drogi koszt,po drugie po co jak na bębnie bardzo dobrze jest,(reczny jest kosior ;-) ) nom tak jak bombel pisał lepiej to zainwestowac w przód.pozdro

Awatar użytkownika
LISIDŁO
fanatyk nissana
Posty: 282
Rejestracja: 2009-12-10, 15:54
Lokalizacja: Poznań/Promnice

Post autor: LISIDŁO » 2010-01-16, 16:02

93r. -starsze auto,więc nie ma sensu bawić się w przeróbki,bo to jest nieopłacalne,żeby jeszcze auto było warte dużo kasy,to jeszcze.
wymień bębny (na dobrą firmę),szczęki+zestaw montażowy i to co tam masz i po sprawie.....
chyba,że chcesz robić auto na pokaz (full tuning),pełno przeróbek itd.to ok ,ale nie wiadomo czy warto.
Sam dużo powymieniałem i porobiłem w aucie na igłę (wydechy bajery)teraz przyjdą neony na powdozie itd...ale czasem się zastanawiam czy warto-i tak nikt mi za to auto wiele więcej nie da jak sprzedam-robię to tylko dla siebie i satysfakcji.pozdro.
Tanie części do aut - dzwoń nr 600 584 326 hasło Nissan - Wielkopolska

Awatar użytkownika
@MANIEK@
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2009-12-12, 19:31
Lokalizacja: Rzeszów-Łukawiec

Post autor: @MANIEK@ » 2010-02-04, 17:04

witam tez myslałem o wymiance ale to bez sensu co do inwestycji w stare hamulce to koledzy maja racje ja wymieniłem wszystko łacznie z plynem powie ci rewelacja a jaka brecha uuuuuuuuuuuuuuu mozna posmigac bokiem
za tarcze 150zl
klocki100
cylinderki100
szczeki 100 no i plyn znaczy piwko bo na sucho nie porobi :mrgreen:
szybko niezawodnie NISSAN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce”