Strona 6 z 6

: 2014-04-14, 07:52
autor: janusz
Wiooreck x2.

Byczynho, ładuj 280 na przód i do tego firmowe klocki.

: 2014-05-13, 20:11
autor: byczynho
Panowie, mega zonk.
Kupiłem klocki TRW w IC, prosiłem o klocki do tarczy 280. Przed chwilą z ciekawości przymierzyłem klocki do jarzm i co się okazało, klocki są za szerokie.... patrzę na opakowanie a tam napisane 257. Ciekawe czy te głupki zechcą mi to wymienić.
Dla tych co nie wiedzą, nie wiem czy jest to gdzieś tutaj napisane - ja nie znalazłem, klocki do tarcz 257 mają szerokość 12,9 a klocki do tarczy 280 mają szerokość 12,4.
Klocki kupiłem TRW, zostać przy nich czy zmienić na FERODO? różnica około 20 zł.
Zapytam jeszcze, ile wy płacicie za klocki FERODO i TRW? ja kupiłem je na konto znajomego po żnżkach i kosztowały mnie dokładnie 104,72, za ferodo chcieli ~126.

: 2014-05-13, 20:23
autor: Niedział
ostatnio coś koło 100 zł płaciłem do przodu, za TRW
Heh jak skończysz z przodem to może chcesz spróbować swapa na tarcze z tyłu :mrgreen: Bym oddał za grosze cały set z belką bo będę niedługo sprzedawał na kg.

: 2014-05-13, 20:30
autor: byczynho
Niedział, mnie ten samochód doprowadzi do bankructwa :/ Ile za to chcesz? :D

: 2014-05-20, 19:48
autor: falbinho
Witam , mój problem polega na tym że raz na jakiś czas wpada głębiej mi pedał hamulca w podłoge nie do końca ale wpada ale i hamuje. Zauważyłem to dopiero jakies 3tyg temu, czasem jest to niebezpieczne bo nie wiadomo kiedy to sie przytrafia a w dupe wjechać nie problem. Ręczny łapie mi bardziej na jedno koło nawet po podciągnięciu linki , objawy tylnich szczęk czy może coś innego?

: 2014-05-20, 20:58
autor: Boro1989
dla mnie to wygląda na zapowietrzony układ do tego regeneracja tylnych szczęk :) jest tutaj gdzieś samouczek how to , i uwierz że jeden dzień i samemu idzie to zrobić :)

: 2014-05-21, 05:55
autor: falbinho
Ja przeznaczę pól dnia i pewnie zrobie :P tylko musze jakis weekend sobie na to zorganizowac i kolege ktory to bardziej zna :D no i fundusz , bo ile te szczeki moga kosztowac? Z 60zl?

: 2014-11-10, 12:50
autor: Wiooreck
Klocki z tyłu czy z przodu? Bo z przodu zaciski mają wciskane tłoczki, a z tyłu się je wkręca. Druga sprawa to taka, że możesz mieć już w nienajlepszej kondycji powierzchnie tłoczków (skorodowane) i to powoduje nie cofanie się ich do porządanej pozycji. Trzecia sprawa, jak w ogóle wyglądają klocki? Może się zeszkliły?