[P11/WP11] Zaciski hamulcowe
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- Damianuss33
- wiem o czym pisze
- Posty: 56
- Rejestracja: 2017-01-26, 19:31
- Lokalizacja: Siedlce
[P11/WP11] Zaciski hamulcowe
Witam.
Mam problem z hamulcem ręcznym, mechanik stwierdził, że do regeneracji są zaciski lub kupić nowe bądź dobre używane. Pytanie czy bardziej opłacalne będzie je regenerować czy kupić nowe czy może poszukać na szrocie?
I jaka jest średnica tłoczka w Nissanie Primerze P11 LIFT 1999r. 2.0 ?
Mam problem z hamulcem ręcznym, mechanik stwierdził, że do regeneracji są zaciski lub kupić nowe bądź dobre używane. Pytanie czy bardziej opłacalne będzie je regenerować czy kupić nowe czy może poszukać na szrocie?
I jaka jest średnica tłoczka w Nissanie Primerze P11 LIFT 1999r. 2.0 ?
U mnie była średnica 34 , a co do regeneracji to oczywiście tak i to samemu , koszt jak sam to zrobisz to max 50 zł za 2 strony + płyn do hamulców .
[ Dodano: 2017-09-11, 16:34 ]
viewtopic.php?t=2997
[ Dodano: 2017-09-11, 16:34 ]
viewtopic.php?t=2997
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
- Damianuss33
- wiem o czym pisze
- Posty: 56
- Rejestracja: 2017-01-26, 19:31
- Lokalizacja: Siedlce
Tak, mechanik miał zrobić ręczny którego nie było od początku zanim go kupiłem, okazało się że zaciski są do regeneracji, ręczny trzyma na dwa koła po zaciągnięciubandito pisze:Damianuss33, a co się dzieje ? Trzyma ręczny?
[ Dodano: 2017-09-14, 09:16 ]
A jakie zaciski były głownie wsadzane Lukas czy TRW?
Zdemontuj zacisk, zmierz średnice tłoczka, sprawdź w jakim stanie są gumy i zobacz jak ścisło pracuje tłoczek.
Regeneruj samemu, bo koszty nie duże a używki może za rok też będziesz musiał remontować...
Tak jak ktoś wyżej pisał komplet tych gum na dwie strony to koszt 40-50 zł
Ewentualnie tłoczek jak by już był zajechany 40 zł wzwyż za sztukę i do tego płyn plus druga osoba do odpowietrzania.
Ja mam QG pod maską i też mam 34mm
Regeneruj samemu, bo koszty nie duże a używki może za rok też będziesz musiał remontować...
Tak jak ktoś wyżej pisał komplet tych gum na dwie strony to koszt 40-50 zł
Ewentualnie tłoczek jak by już był zajechany 40 zł wzwyż za sztukę i do tego płyn plus druga osoba do odpowietrzania.
Ja mam QG pod maską i też mam 34mm
- Damianuss33
- wiem o czym pisze
- Posty: 56
- Rejestracja: 2017-01-26, 19:31
- Lokalizacja: Siedlce
Mam problem bo nwm jaka jest średnica tłoczka 34 czy 38, kiedyś kupiłem zestaw do regeneracji 34 i 38 (bo nie wiedziałem jaki i wziąłem dwa) i został mi 34. Czyli wychodzi na to że mam średnice 38 możliwe?
[ Dodano: 2017-09-14, 20:29 ]
TYŁ:
- QG16DE, QG18DE i CD20T - hatchback i sedan bez ABS: tarcza 258 mm, średnica tłoczka 34,4 mm; tu były też wersje z bębnami
- QG16DE, QG18DE i CD20T - hatchback i sedan z ABS, kombi zarówno z ABS jak i bez: tarcza 278 mm, średnica tłoczka 34,4 mm
- SR20DE automat: tarcza 278 mm, średnica tłoczka 34,4 mm
- SR20DE manual: tarcza 258 mm, średnica tłoczka 38,2 mm
Taką informacje dostałem i z niej wynika ze 38 mm
[ Dodano: 2017-09-14, 20:29 ]
TYŁ:
- QG16DE, QG18DE i CD20T - hatchback i sedan bez ABS: tarcza 258 mm, średnica tłoczka 34,4 mm; tu były też wersje z bębnami
- QG16DE, QG18DE i CD20T - hatchback i sedan z ABS, kombi zarówno z ABS jak i bez: tarcza 278 mm, średnica tłoczka 34,4 mm
- SR20DE automat: tarcza 278 mm, średnica tłoczka 34,4 mm
- SR20DE manual: tarcza 258 mm, średnica tłoczka 38,2 mm
Taką informacje dostałem i z niej wynika ze 38 mm
Re: [P11/WP11] Zaciski hamulcowe
Nie chce zakładać nowego tematu więc się dopiszę tu.
Nie wiecie może czy śruba przewodu hamulcowego wkręcana w zacisk jest taka sama z przodu jak i z tyłu??
Mam tylną na wierzchu w zapasowych zaciskach a przednią wkręconą w zacisk i nie chce w ramach testu wykręcać już jej bo dopiero co odpowietrzyłem układ
p11 lift
Nie wiecie może czy śruba przewodu hamulcowego wkręcana w zacisk jest taka sama z przodu jak i z tyłu??
Mam tylną na wierzchu w zapasowych zaciskach a przednią wkręconą w zacisk i nie chce w ramach testu wykręcać już jej bo dopiero co odpowietrzyłem układ
p11 lift
Re: [P11/WP11] Zaciski hamulcowe
Nie wiem co za sens regenerować jak za chwilę będzie to samo... Co prawda jest to pewnego rodzaju oszczędność, ale moim zdaniem na oponach i hamulcach się nie oszczędza Ja kupowałem takie https://www.iparts.pl/czesc/zacisk-hamu ... tml#100807 boscha i śmigają aż miło Wiem, że mogłem regenerować i taniej by mnie wyszło, ale czy warto
Re: [P11/WP11] Zaciski hamulcowe
Tylko że to też są regenerowane i musisz oddać swoje ale to i tak nie ważne.
Ciekawe jak się śmiga z przednimi zaciskami na tyle o ręcznym nie wspomnę
Ciekawe jak się śmiga z przednimi zaciskami na tyle o ręcznym nie wspomnę
Ostatnio zmieniony 2019-01-26, 14:24 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [P11/WP11] Zaciski hamulcowe
Regeneracja z wymianą wszystkich uszczelnień , dokładnym czyszczeniem i wymiana tłoczka mieści się w kwocie 100 zł za jeden zacisk. I u mnie po takiej operacji przelatany rok i wszystko działa