[P11/WP11] Hamulce
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Hamulce
Witam,
mam taki dziwny problem i proszę o pomoc.
Mianowicie nie ma ręcznego, gdy ściągnąłem koło i zaciągnę ręczny tarcza się kreci a sprężynka od ręcznego przy zacisku działa jednak tarcza dalej można kręcić, jeśli jednak nacisnę hamulec nożny to już tarcza stoi i czuć ze hamulec działa. rozebrałem tunel i próbowałem podciągnąć linkę nic jednak to nie dało wygląda jakby linka byłą za długa..
możliwe ze zaciski padły ? co sadzicie ?
mam taki dziwny problem i proszę o pomoc.
Mianowicie nie ma ręcznego, gdy ściągnąłem koło i zaciągnę ręczny tarcza się kreci a sprężynka od ręcznego przy zacisku działa jednak tarcza dalej można kręcić, jeśli jednak nacisnę hamulec nożny to już tarcza stoi i czuć ze hamulec działa. rozebrałem tunel i próbowałem podciągnąć linkę nic jednak to nie dało wygląda jakby linka byłą za długa..
możliwe ze zaciski padły ? co sadzicie ?
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Może porostu zerwała się linka?
[ Dodano: 2014-12-21, 22:12 ]
Piszesz, że sprężynka działa to znaczy, że przy ruchu dźwignią ręcznego(w kabinie) porusza się dźwignia przy zacisku? Jeżeli tak to eliminuje to jednak pęknięcie linki.
Jeżeli linka cała dźwignia przy zacisku działa to coś w środku zacisku się zepsuło.
Było coś ruszane przy zaciskach czy to stało się tak samo z siebie?
[ Dodano: 2014-12-21, 22:12 ]
Piszesz, że sprężynka działa to znaczy, że przy ruchu dźwignią ręcznego(w kabinie) porusza się dźwignia przy zacisku? Jeżeli tak to eliminuje to jednak pęknięcie linki.
Jeżeli linka cała dźwignia przy zacisku działa to coś w środku zacisku się zepsuło.
Było coś ruszane przy zaciskach czy to stało się tak samo z siebie?
Ręczny z tyłu w zacisku działa na zasadzie przekładni śruba-nakrętka. Czyli jak zaciągasz ręczny, linka przekręca cięgno zacisku, a śruba połączona z cięgnem poprzez gwint w tłoczku przesuwa go liniowo w stronę tarczy. Skoro zaciski nie były ruszane, może warto byłoby rozebrać je, przeczyścić, sprawdzić w jakiej kondycji są tłoczki i na nowo ustawić tłoczek oraz odpowietrzyć układ.
Czy jak zaciągasz ręczny hamulec, to obydwa zaciski tak samo reagują?
Czy jak zaciągasz ręczny hamulec, to obydwa zaciski tak samo reagują?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
tak nie dzialaja oba na reczny a na noznym hamujaCzy jak zaciągasz ręczny hamulec, to obydwa zaciski tak samo reagują?
wiesz z tego co kojarze to wlasnie sprezynka chodzi dobrze i odbija do koncaSprężynka odbija do końca na zacisku , jak nie to jest wina zacisku do regeneracji .
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
czesc wzystkim rozebralem ci zacisk wyczyscilem wszystko nasmarowalem i zregenerowalem, lapa od recznego smiga jak trza, zalozylem wszystko okazalo sie rowniez ze chyba linka jest nie naciagnieta i trzeba bd zajrzec pod spod bo jest luzna a w tunelu naciaganie juz nic nie da, po tym jak juz wszytko zalozylem i chcialem odpowietrzyc raz ukrecilem srube ktora podtrzymuje ta sprzezyne od łapy ale to najmniejszy problem problem w tym ze gdy naciskam hamulec cieknie z pod lapy od recznego, brak mi slow
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Niestety musisz kupić zestaw naprawczy zacisku i wymienić uszczelnienia. Koszyczek też musi być.Nowego raczej nie kupisz, ratują Cię używane zaciski, ale jak znam życie to też będą do regeneracji.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
czesc, udało mi sie zregenerowac jeden zacisk i jest gitarka chodzi lapa elegancko ale recznego nie ma linke trzeba naciagnac... wiecie jak to wyglada w p11 naciagnie od spodu ?co do drugiego zacisku...brak koszyczka kts bez pojecia tam chyba grzebal i zlozyl niekompletny zacisk;/
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Puchacz, jak nie będziesz miał drugiego sprawnego zacisku to ręczny będziesz zaciągał z tylnego fotela. Zrób drugi ręczny i powinno zacząć dobrze łapać od 2 lub 3 ząbka
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ktoś nie włożył koszyczka, bo nie sprostał wyzwaniu. Nie lekko się go wkłada. Puchacz powinienem mieć gdzieś stare zaciski od P10, koszyczek może być pasowny do Twojego zacisku.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie