[N15] układu chłodzenia

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
maniek1109
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-11-05, 19:14
Lokalizacja: Bydgoszcz

[N15] układu chłodzenia

Post autor: maniek1109 » 2011-11-05, 20:33

Witam
mam problem spuściłem wode z układu odłączajac przewód gumowy od chłodnicy u dołu i zalałem, znaczy chciałem zalac nowym płynem okazało się że weszło go niewile około 2litrów odpaliłem silnik i po chwili silnik zgasł bo ośiągnął zbyt wysoką temp.Odczekałem około 2 godzi. dolewając płynu a silnik nadal rozłacza się .Mam pytanie jak skutecznie odpowietrzyc układ dodam że odłączyłem dla leoszego odpowietrzenia przewód od nagrzewnicy i to nie pomogło .Proszę o wszelkie wskazówki nie jestem laikiem ale coś takiego mnie spotkało pierwszy raz żeby nie odpowietrzyc układy !

Almeras
nowy na forum
Posty: 21
Rejestracja: 2010-02-11, 17:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Almeras » 2011-11-05, 21:28

Poczytaj ksiazke sam naprawiam,tam jest wszystko opisane.Jak nie masz to moge wysla na maila ;-)

szymektoja
aktywny forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: szymektoja » 2011-11-06, 01:03

A od kiedy silnik sam z siebie gasnie, gdy uzyskuje niebezpieczna temperature pracy? Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze owszem, gasnie ale na wieki :p

Almeras
nowy na forum
Posty: 21
Rejestracja: 2010-02-11, 17:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Almeras » 2011-11-06, 10:26

no to ma wypasiona wersje :-D

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-11-06, 12:33

Płynu weszło mniej bo zlałeś tylko z chłodnicy a w bloku zostało jeszcze sporo płynu. Przy ścianie grodziowej jest chyba odpowietrznik...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
maniek_NKP
fanatyk nissana
Posty: 425
Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
Lokalizacja: DW

Post autor: maniek_NKP » 2011-11-06, 12:45

Pawel18PL pisze:Przy ścianie grodziowej jest chyba odpowietrznik...
odpowietrznik jest jeden z tego co pamiętam po prawej stronie silnika, gdzieś na wysokości rozrusznika. a drugi nie pamiętam :) Ale sprawdź sobie w książce Sam naprawiam - wpisz w Google to Ci wyskoczy wersja online.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-11-06, 13:17

O popatrz zwracam honor myślałem, że u góry na ścianie grodziowej jest :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

maniek1109
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-11-05, 19:14
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maniek1109 » 2011-11-09, 15:05

szymektoja pisze:A od kiedy silnik sam z siebie gasnie, gdy uzyskuje niebezpieczna temperature pracy? Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze owszem, gasnie ale na wieki :p
Mało wiesz !

[ Dodano: 2011-11-09, 15:06 ]
Almeras pisze:Poczytaj ksiazke sam naprawiam,tam jest wszystko opisane.Jak nie masz to moge wysla na maila ;-)
Dzeki już wszystko ok.

[ Dodano: 2011-11-09, 15:18 ]
Almeras pisze:Poczytaj ksiazke sam naprawiam,tam jest wszystko opisane.Jak nie masz to moge wysla na maila ;-)
dzięki bardzo !Pomogło :)

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2011-11-09, 15:41

maniek1109 pisze:
szymektoja pisze:A od kiedy silnik sam z siebie gasnie, gdy uzyskuje niebezpieczna temperature pracy? Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze owszem, gasnie ale na wieki :p
Mało wiesz !
Bankowo nie gasnie.

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-11-09, 21:29

Oczywiście, że silnik nie gaśnie.
Po to jest kontrolka, żeby to kontrolować.

W mojej P11 wskazówka raz powędrowała na czerwone pole, z powodu uszkodzonego termostatu. Od tego czasu powoli znikał płyn chłodniczy, aż do końca padła uszczelka pod głowicą.

Także nie można tego bagatelizować.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Quest1
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2011-02-07, 18:32
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Quest1 » 2011-12-19, 09:35

U mnie zleciało, zwyczajnie kranikiem w chłodnicy wszystko. Silnik lekko rozgrzany. Natomiast nowy płyn, trzeba było na 2 dzień dolać, do zbiorniczka wyrównawczego bo wiadomo termostat nie puszczał.
Była Micra był Quest jest Almera

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”