[N16] co to za element silnika?

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

[N16] co to za element silnika?

Post autor: wert » 2010-03-22, 18:04

witam. zastanawiam się co to za element silnika?
i czy to że jest on taki usmarkany jest normalnym zjawiskiem?
dodam że jest to silnik 2.2di 110KM
proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 2010-03-22, 21:27 przez wert, łącznie zmieniany 1 raz.
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

Awatar użytkownika
aBa
fanatyk nissana
Posty: 302
Rejestracja: 2009-12-09, 00:08
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: co to za elemęt silnika?

Post autor: aBa » 2010-03-22, 21:08

wert pisze:witam. zastanawiam się co to za elemęt silnika?
i czy to że jest on taki usmarkany jest normalnym zjawiskiem?
dodam że jest to silnik 2.2di 110KM
proszę o pomoc
To jest pompa tandemowa(Vacuum) i powinna być suchutka.

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-03-23, 15:46

to znaczy że mam problem?
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

Awatar użytkownika
aBa
fanatyk nissana
Posty: 302
Rejestracja: 2009-12-09, 00:08
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: aBa » 2010-03-23, 16:07

Sprawdź czy śrubki się nie poluzowały w Vwejowskich lubiły się luzować i przez to przeciekać.

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-03-23, 16:20

ok sprawdze
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-03-25, 19:15

I jak Wert sprawdziłeś śrubki?U mnie to suche jest.Wcześniej było usmarkane ale to dlatego, że węże od dolotu miałem słabo zaciśnięte.

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-03-26, 15:02

śrubki są ok.
ale wyczyściłem to na błysk i będe to kontrolował przez jakiś czas.

całkowita awaria tego ustrojstwa do czego może doprowadzić?
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-26, 19:43

wert pisze:całkowita awaria tego ustrojstwa do czego może doprowadzić?
Jesli to vacum pompa to nic powaznego...najwyzej stracisz hamulec :-P Ta pompa tworzy podcisnienie ktore idzie do serwa.

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-04-09, 19:49

okazało się że puścił o-ring :mrgreen: wystarczy wymienić i gotowe :mrgreen:
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”