N16 2,2Di wywala płyn chlodniczy

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

N16 2,2Di wywala płyn chlodniczy

Post autor: frezeer » 2015-02-01, 13:23

2 miesiace temu zaczeły sie objawy niby padnietej uszczelki.
Plyn z chlodnicy trafial do zbiornika wyrownawczego a w dalszym etapie na asfalt.
Glowica zrzucona ,sprawdzona na szczelnosc ,splanowana. Nowa miedziana uszczelka ,nowe
sruby a problem jest dalej. Wywala plyn ponad maks i nie zaciaga go z powrotem.
Korek chlodnicy wymieniony na nowy.
Juz nie wiem gdzie szukac przyczyny.
Pekniety blok? czy moze byc winne turbo?
Przebieg 220tys turbo jeszcze nie regenerowane.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-02-01, 16:27

frezeer, a sama chłodnica i termostat w jakim stanie?

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-02-02, 03:39

Jezdziłem z wyjetym termostatem. Chlodnica szczelna droznosci nie sprawdzałem. Podejrzenia kieruje jeszcze w strone pompy bo w jej okolicach słychac metaliczny stuk szczegolnie na zimnym. Silnik sie nie przegrzewa wentylatory sie nie właczaja.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-02-02, 07:27

frezeer, to może same wentylatory padły? Sprobuj właczyc klime i zobaczyc czy zastartują

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-02-06, 22:54

Klimy nie mam. To jest wersja sport bez udogodnien..

[ Dodano: 2015-04-03, 11:00 ]
Powodem przedmuchu okazala sie uszczelka z gimnazjalnej.
Puszczala na 3 garach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”