Witam!
Mam lekko dłubniętego GA14DE (wałki od GA16DS, kolektor 73C, inny wydech i kilka innych pierdół) i mam z nim mały problem przy dłuższym p******u (wypad poza miasto na parę aut gdy silnik przez dłuższy czas pracuje na wysokich obrotach zaczyna się grzać włączam ciepły nawiew i po problemie. Aczkolwiek w lecie to trochę denerwujące i teraz pytanie do was - czy w silnikach o większych pojemnościach np. 1,6 były montowane większe chłodnice żebym mógł przełożyć do mojego i czy ewentualne założenie chłodnicy od GTI nie spowodowałoby tego że silnik by się nie dogrzewał? Z góry dzięki za pomoc
Poprawiłem. Następnym razem za używanie wulgaryzmów będzie ostrzeżenie.
Janusz
[N15] Większa chłodnica do GA14DE
Moderator: sergiej
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2014-03-31, 14:52
- Lokalizacja: Kwidzyn
[N15] Większa chłodnica do GA14DE
Ostatnio zmieniony 2014-08-10, 00:18 przez mateusz9559, łącznie zmieniany 1 raz.
Zainwestuj w termostat, który otwiera się wcześniej oraz porządny płyn chłodniczy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nic nie powinno się grzać .. Wymień płyn i przepłucz układ .. tylko pamiętaj porządnie wystudzić auto
I ważna sprawa - przepłucz wodą i pośmigaj chwilę na wodzie a potem zalej dobry płyn .. Zastosowanie od razu dobrego płynu, takiego jak np Prestone może wypłukać Ci na raz za dużo syfu i pozatykać kanały .. - chyba , że obecny płyn masz w miarę czysty..
Jak nadal będzie się grzać sprawdź wszystkie zewnętrzne przewody, termostat i samą chłodnicę - może gdzieś się czop zrobił z syfu i zmniejsza prześwit powodując mniejszą sprawność układu ..
I ważna sprawa - przepłucz wodą i pośmigaj chwilę na wodzie a potem zalej dobry płyn .. Zastosowanie od razu dobrego płynu, takiego jak np Prestone może wypłukać Ci na raz za dużo syfu i pozatykać kanały .. - chyba , że obecny płyn masz w miarę czysty..
Jak nadal będzie się grzać sprawdź wszystkie zewnętrzne przewody, termostat i samą chłodnicę - może gdzieś się czop zrobił z syfu i zmniejsza prześwit powodując mniejszą sprawność układu ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2014-03-31, 14:52
- Lokalizacja: Kwidzyn
Co do płynu to miałem zalany płyn z orlenu (śmigany 4 miesiące) zlałem go był czysty bez żadnego oleju nie było też praktycznie nic syfu teraz mam wlanego Prestona i niestety jest to samo. Co do układu to po zakupie auta ( też 4 miesiące temu) był robiony ogólny przegląd instalacji i wymieniona pompa wody bo tamta powoli zaczynała już puszczać.