Witam i Pozdrawiam forumowiczów czytających mój post . Mam dziś pytanie odnośnie pracy skrzyni biegów w almerze N16 z 2001 roku z silnikiem PB 1.5 90 koni . Jako że moją kupiłem używaną ze sporym przebiegiem mam do was pytanie jak w almerze powinna pracować skrzynia biegów. W mojej do wrzucania biegów trzeba użyć nieco siły , ale wchodzą pewnie ,jedyne co mnie zastanawia to duży luz między 1 a 2 i przy wrzucaniu z 1 na 2 trzeba bardzo lewarek przyciągnąć do siebie (chyba aż za bardzo ) I z tego moje pytanie jaka jest charakterystyka pracy tej skrzyni jak ona pracuje waszych almerach ? BARDZO proszę o odpowiedzi .
Praca skrzyni Biegów N16
Moderator: sergiej
Praca skrzyni Biegów N16
prof. dr inż. arch. MTK
- ryzykantos
- wiem o czym pisze
- Posty: 81
- Rejestracja: 2013-09-06, 23:26
- Lokalizacja: Zdolny śląsk
Luz między przełożeniami nie musi być winą skrzyni, mogą to być zużyte cięgna
. Gdyby to wynikało z przesuwania wału głównego, to skrzynia wcale by nie pracowała jak trzeba, takie luzy nie są dopuszczalne. Skoro biegi wchodzą pewnie i nie zgrzytają, skrzynia jest git. Sprawdź cięgna w razie luzów czy zużycia wymień, psiknij tu i tam WD40 i powinno grać
.


MTK wymień olej w skrzyni ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Dwa to tulejki na cięgnach - metoda na puszkę od piwa i naprawa.
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Dwa to tulejki na cięgnach - metoda na puszkę od piwa i naprawa.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_