[N15] Gaśnie silnik
Moderator: sergiej
[N15] Gaśnie silnik
Problem pojawia sie u mnie nie po raz pierwszy.
Otóż: zima śnieg na drodze, pomykam po mieście, muszę nagle gwałtowanie hamować.
Blokuje mi koła (brak ABS) - silnik gaśnie.
Nie zawsze, ale w ostatnim tygodniu dwa razy.
Przy takiej pogodzie jak obecnie to nie za wesoła dolegliwość. Ktoś może wie o co chodzi
Otóż: zima śnieg na drodze, pomykam po mieście, muszę nagle gwałtowanie hamować.
Blokuje mi koła (brak ABS) - silnik gaśnie.
Nie zawsze, ale w ostatnim tygodniu dwa razy.
Przy takiej pogodzie jak obecnie to nie za wesoła dolegliwość. Ktoś może wie o co chodzi
Ostatnio zmieniony 2010-02-16, 01:35 przez Asahi, łącznie zmieniany 1 raz.
BABY SITER OKNGŚ
GREEN DRAGON ON THE ROAD
GREEN DRAGON ON THE ROAD
Rozumiem, że nie muszę zadawać głupich pytań, czy wciskasz sprzęgło? Zakładam, że tak.
Generalnie to coś musi być nie tak z podciśnieniem. Nie wiem dokładnie jak to działa w benzynie, sam mam diesla. W wolnej chwili poczytam i może coś wymyślę.
Mam nadzieję, że trop jest trafny i choć trochę pomogłem.
Generalnie to coś musi być nie tak z podciśnieniem. Nie wiem dokładnie jak to działa w benzynie, sam mam diesla. W wolnej chwili poczytam i może coś wymyślę.
Mam nadzieję, że trop jest trafny i choć trochę pomogłem.
Była Zieleniutka N15 2.0D 75PS CD20, ale już nie ma..Teraz jest inny traktorek
Po przeczyszczeniu przepustnicy i krokowca pływania brak.
Zwykle jak jest już ciepły tak około 85 stopni.
ABS w ogóle nie mam.
Może to kwestia obrotów biegu jałowego, może mam za niskie ustawione i krokowiec nie zdąża silnika wyciągnąć.
Odnośnie samego hamowania, najpierw deptam hamulec, a za nim dopiero sprzęgło.
Gdy nagle ostro hamuje najpierw wchodzi hamulec, a dopiero potem sprzęgło.
Jeżdżę ogólnie wieloma rodzajami samochodów i wszędzie tak działam.
W pozostałych silnik zgaśnie ale gdy prędkość samochodu znacznie spadnie, a ja nie wcisnę sprzęgła (nigdy mi się to nie zdarza, zawsze najpierw zaczynam ostro hamować i w sekundę po rozpoczęciu hamowania jest sprzęgło) natomiast tu mi się to dzieje np. przy prędkości - 60-80 km/h.
Zwykle jak jest już ciepły tak około 85 stopni.
ABS w ogóle nie mam.
Może to kwestia obrotów biegu jałowego, może mam za niskie ustawione i krokowiec nie zdąża silnika wyciągnąć.
Odnośnie samego hamowania, najpierw deptam hamulec, a za nim dopiero sprzęgło.
Gdy nagle ostro hamuje najpierw wchodzi hamulec, a dopiero potem sprzęgło.
Jeżdżę ogólnie wieloma rodzajami samochodów i wszędzie tak działam.
W pozostałych silnik zgaśnie ale gdy prędkość samochodu znacznie spadnie, a ja nie wcisnę sprzęgła (nigdy mi się to nie zdarza, zawsze najpierw zaczynam ostro hamować i w sekundę po rozpoczęciu hamowania jest sprzęgło) natomiast tu mi się to dzieje np. przy prędkości - 60-80 km/h.
BABY SITER OKNGŚ
GREEN DRAGON ON THE ROAD
GREEN DRAGON ON THE ROAD
Miałem podobnie jak ty tylko mi obroty spadały do ~200 okazało się, że zawór AAC jest walnięty (miał niewłaściwą oporność) po wymianie krokowca jak ręką odjął. Znajdź w sam naprawiam albo manualu jaką ma mieć oporność, miernikiem sprawdź może coś pomoże w diagnozie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
1. czyszczenie przepustnicy - październik 2009Popekx pisze:Nie no, wg mnie mozliwosci sa trzy: czyszczenie przepustnicy, krokowy, ew. regulacja biegu jalowego.
Rozumiem, ze kolega nie ma LPG?
2. czyszczenie krokowego - październik 2009
3. sprawdzenie biegu jałowego - Grudzień 2009 w ASO Nissan Kielce
LPG brak ....
Sprawdzę jeszcze to LEWE Powietrze - tylko nie bardzo wiem jak.
BABY SITER OKNGŚ
GREEN DRAGON ON THE ROAD
GREEN DRAGON ON THE ROAD