[N15] Kilka problemów z silnikiem i podzespołami.

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
stachu2093
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2012-12-19, 15:49
Lokalizacja: Płock

[N15] Kilka problemów z silnikiem i podzespołami.

Post autor: stachu2093 » 2012-12-19, 15:52

Witam!!
Na początku chciałbym się przywitać
Witam wszystkich!

Problemy dotyczą Almery n15 1.4+sekwencja. 1996rok, 205tys.km przebiegu.
Samochód od 2005roku jest w rodzinie(sprowadzony z Belgii).
30tys.km wymienione zostało całe sprzęgło(komplet Valeo).
Instalacja założona została w 2010roku.
Samochód od około miesiąca stoi na parkingu, gdyż byłem uczestnikiem kolizji. Jako że jestem dość młodym kierowcą(rok czasu prawo jazdy) cała wina poszła na mnie... Nawet nie zeznawałem. Sprawa trafiła do sądu i do momentu aż się nie rozstrzygnie, nie ruszam nic w samochodzie(liczę na 100% winy kobiety, która wjechała mi w lewy tył na skrzyżowaniu... Wymyśliła, że zajechałem jej drogę... Prawda była taka, że stałem a ona nie wyhamowała, alek nie o tym temat )
I teraz problemy:

1.Strasznie coś harczy w silniku. Kiedy wcisnę sprzęgło to ustaje. Puszczę i znowu zaczyna. Kiedy wrzucam jedynkę i ruszam to owe harczenie zwiększa swą częstotliwość wraz ze wzrostem obrotów. Przy większych prędkościach tego nie słychać(wiadomo szum itd.). Jakieś pomysły? Póki co robię rozeznanie, żeby nie strzelać w ciemno i nie wydawać zbędnie pieniędzy(studiuję, także nie mam kokosów ).

2.Silnik potrafi zgasnąć po hamowaniu i wysprzęgleniu(np. na światłach). Dzieje się tak głównie na niedogrzanym, jednak czasem zdarzało się to na rozgrzanym. Wydaje mi się, że wymiany wymaga kopułka, kable WN i świece(raczej nie było to robione). Dzieje się tak nawet na benzynie.