Błędy p0140 , p0300 i chyba z tym nie związany p1706.
Co zrobilem:
Podmienilem przeplywki ( ori siedzi z termistorem a moja jest bez).
Na starej przpeplywce właśnie zaczyna się dławić od 3500 tys no mojej nowej bez tego termistora szarpie do 3 tys a dalej jako tako idzie. Bez rewelacji.
Zdjelem pokrywę zaworów bo obstawiam rozciągnięty łańcuch. Oto fota:

Czy ten napinacz nie jest za bardzo wysunięty?
[ Dodano: 2017-07-24, 08:20 ]
P0140 O2 Sensor Circuit No Activity Detected Bank 1 Sensor 2
P0300 Cylinder Misfire Detected Random Cylinders - losowe wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach.
P1706 Park and Neutral Position Switch - czujnik biegu jałowego/wstecznego
[ Dodano: 2017-07-24, 08:30 ]
I jeszcze obrotomierz skacze strasznie. To jest zamiast plynnego wzrastania obrotów sa takie gwałtowne skoki tej wskazówki. I oczywiście brak drugiego kata
[ Dodano: 2017-07-25, 18:36 ]
Dokładnie napinacz jest wysunięty na 19 mm.
Chciałem wymienić filtr benzyny ale okazuje sie że jest zintegrowany z pompą paliwa. A pompa Piszczy gdy silnik pracuje aż wibruje jej pokrywa pod siedzeniem. Będę na dniach ją wyjmował i czyścił.
I ten łańcuch to chyba naprawdę do wymiany skoro tyle napinacz wysunięty.
A jak wałkiem przekręciłem w stronę przodu samochodu to napinacz całkowicie się schował. Tak powinno być??