
Wiem niejednokrotnie temat poruszany na forum ale nie moge znalesc jasnej odpowiedzi.
Ano mam klopot z n16 1,8 po lifcie, brak iskry na cewkach po zamontowaniu silnika po remoncie.
Wszystko podlaczone jak trzeba rozrusznik kreci paliwo podaje iskry brak.
Ten sam temat przerabialem 2 lata temu przekladajac silnik cos zrobilem ze mi sie udalo, ale nie pamietam co... Cos mi swita z ECM ze po odpieciu elektronicznej przepustnicy i ECM zgubił sygnały położenia TPS- a i przepustnicy. Wiem ze byla jakas procedura kombinacji kluczykiem by to ustawic ale tylko zapamietalem kombinacje adaptacji przepustnicy ale to trzeba zrobic po odpaleniu silnika na cieplym.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-04-07, 10:48 ]
Aha zapomnialem dodac, że komputer podlaczany i nie wykazuje zadnego bledu...
[ Dodano: 2016-04-16, 22:58 ]
Obecna sytuacja wyglada tak, iz obecnie jest mozliwy rozruch silnika tylko i wylacznie na podpietym czujniku polozenia walka rozrzadu bez podpietego czujnika polozenia walu

I tak sobie jezdze od kilku dni... odpala ciezko dluzej trzeba krecic ale odpala.
Jednak jest odczuwalny brak mocy silnika szczegolnie przy obrotach okolo 2200
Macie jakies pomysly...