TINO 1.8 + LPG szarpie
Moderator: sergiej
TINO 1.8 + LPG szarpie
Hej
Mam problem z moim nissanem Almera TINO.
Silnik 1.8 z LPG.
Podczas jazdy na zimnym jak i rozgrzanym silniku podczas przyspieszania od 2 do 4 tysięcy obrotów auto szarpie i muli i na gazie i na benzynie tak samo.
Wymieniłem olej, filtry oleju, powietrza jak i wszystkie z LPG.
Kupiłem nowa cewkę i po kolei ja zakładałem jednak bezskutecznie.
W czym może tkwić problem?
Dzięki z góry za odpowiedzi.
Mam problem z moim nissanem Almera TINO.
Silnik 1.8 z LPG.
Podczas jazdy na zimnym jak i rozgrzanym silniku podczas przyspieszania od 2 do 4 tysięcy obrotów auto szarpie i muli i na gazie i na benzynie tak samo.
Wymieniłem olej, filtry oleju, powietrza jak i wszystkie z LPG.
Kupiłem nowa cewkę i po kolei ja zakładałem jednak bezskutecznie.
W czym może tkwić problem?
Dzięki z góry za odpowiedzi.
Przewody świece?
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Klasyka - przepływa, do czyszczenia przepustnica, no i czujnik położenia wału
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dzięki Panowie za odpowiedzi. Czy mając dostęp do warsztatu i narzędzi jestem w stanie zrobić to sam?
Ewentualnie jakiś poradnik co i jak. Zakładając, że powyższe wymienione części można naprawić, czy lepiej wymienić ?
Od czego zacząć ? Chyba od tej przepustnicy, przepływomierza potem wymiana czujnika, kabli i świec ?
Przypomniało mi się, że na początku roku miałem taka sytuację, że samochód nagle gasł podczas jazdy i nie odpalał prze parę minut. Mechanik pod komputerem sprawdził, że to czujnik położenia wału tylko nie jestem pewien którego. Ogólnie od tamtej pory coś mi wyskakuje co jakiś czas, jakieś usterki.
Dzięki !
Ewentualnie jakiś poradnik co i jak. Zakładając, że powyższe wymienione części można naprawić, czy lepiej wymienić ?
Od czego zacząć ? Chyba od tej przepustnicy, przepływomierza potem wymiana czujnika, kabli i świec ?
Przypomniało mi się, że na początku roku miałem taka sytuację, że samochód nagle gasł podczas jazdy i nie odpalał prze parę minut. Mechanik pod komputerem sprawdził, że to czujnik położenia wału tylko nie jestem pewien którego. Ogólnie od tamtej pory coś mi wyskakuje co jakiś czas, jakieś usterki.
Dzięki !
Kabli to niemasz, bo są cewki na świeczkach. Świece obowiązkowo co 20k/km. Zacznij od zczytania błędów. Sprawdz czy działa na zworke. Jeśli uprzednio nie małrś wymienionego czujnika halla, to pewnie ledwo zipie. Moższ najnajpi zamienić czujniki miejscami-są P&P. Może wtedy wywali ewidentnie błąd. Przepustnice i przepływke oczywiście wyczyścić, można kupić do tego środki. Natomiast Qg1.8 jest na tyle wredny że potem aby w 100% zadoptować przepustnice trzeba wpiąć się na N.Consult. Reszte sposoeów można o kant D...potłuc. A poza tym skoro deko tak śmigałeś to masz zapewne i mape rozjechaną, więc tylko N.Consult tu poradzi.
WOLNOŚĆ -TO WSZYSTKIE ZIELONE ŚWIATŁA NA DRODZE!!!
Nie ruszałem niczego w powodu braku czasu. Natomiast ostatnio odpaliłem przejechałem 100m i zdechł. Odpalał zakręcił parę razydo 700obrotów i gasł. Po jakimś czasie odpalił i jeżdził. Dziś powtórka z rozrywki. Poblem występuje na ciepłym i zimnym silniku tylko na PB bo na gazie jeżdzi. Ew. jade trasą z równą prędkoscia i nagle odbiera mu mocy i obroty spadają, aż sie zatrzymam i gaśnie.
Co to może być?
Co to może być?
Jeśli zrobiłeś wszystko, co jest tu opisane przeze mnie viewtopic.php?t=19495 to zostaje Ci do wymianu czujnik położenia wału.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Temat rozciagnięty łańcuch, jeśli masz "dziur" na obrotach silnika i błąd czujnika wałka oraz wypadajacy zapłon to tylko łańcuch.janusz pisze:Jeśli zrobiłeś wszystko, co jest tu opisane przeze mnie viewtopic.php?t=19495 to zostaje Ci do wymianu czujnik położenia wału.
Temat przerabiałem zimą 2015 - rok po wymianie i wszystko jest OK
Almera 1.8 - 2001 od 07.2007 do....
Megane Classic 1,4 - 1997 od 2004 do 05.2007
Megane Classic 1,4 - 1997 od 2004 do 05.2007