problem z utratą mocy
Moderator: sergiej
problem z utratą mocy
witam w niedziele nabyłem nissana z niby niewielką wada ale niestety wada jest dosc poważna. Na początek może podam co o aucie wiem a jest to niewiele, to almera n-15 1.6KAT z 98 i ma gaz brc.
Samochód na spodki mocy powyżej 3tys obr. nie jest to ciągle ale jadać te 120 140 w pewnych momentach samochód jakby rekom odjął nie ma gazu zaczyna zwalniać i po paru chwilach znów działa. objawy te są dość częste na gazie i niemal cały czas na benzynie. na benzynie na luzie przy gwałtownym dodaniu gazu obroty zatrzymują się na 3tys i nie ma opcji by się bójly dalej przy delikatnym wciśnięciu kreci się wyżej. oddałem auto do mechanika i poprawy brak. mechanik stwierdził:
brak błędów na komputerze
nieszczelny układ dolotowy (uczelniono)
zepsutą sondę lambda (wymieniono)
i rozcieńczone paliwo rozpuszczalnikiem ( spuścił i zalał nowym 98)
poprzedni właściciel uważał ze problemy zaczęły sie po tym jak wymienił akumulator (mechanik żadnych problemów z tym związanych nie stwierdził)
dodam jeszcze ze mechanik to autoryzowany serwis BOSH, PZU i Citroe
ma ktoś jakiekolwiek pomysły?
Samochód na spodki mocy powyżej 3tys obr. nie jest to ciągle ale jadać te 120 140 w pewnych momentach samochód jakby rekom odjął nie ma gazu zaczyna zwalniać i po paru chwilach znów działa. objawy te są dość częste na gazie i niemal cały czas na benzynie. na benzynie na luzie przy gwałtownym dodaniu gazu obroty zatrzymują się na 3tys i nie ma opcji by się bójly dalej przy delikatnym wciśnięciu kreci się wyżej. oddałem auto do mechanika i poprawy brak. mechanik stwierdził:
brak błędów na komputerze
nieszczelny układ dolotowy (uczelniono)
zepsutą sondę lambda (wymieniono)
i rozcieńczone paliwo rozpuszczalnikiem ( spuścił i zalał nowym 98)
poprzedni właściciel uważał ze problemy zaczęły sie po tym jak wymienił akumulator (mechanik żadnych problemów z tym związanych nie stwierdził)
dodam jeszcze ze mechanik to autoryzowany serwis BOSH, PZU i Citroe
ma ktoś jakiekolwiek pomysły?
niestety jestem trocho lewy z mechaniki pojazdów czy trudno to zrobic?
[ Dodano: 2015-10-13, 16:40 ]
no i znalezli problem
jest to wina czujnika cisnienia paliwa. i mam pytanie czy orjetuje sie ktos czy ten czujnik byl tez montowany w innych modelach bo cena jaka mi krzykneli to 520zl sprowadzana z nissana bo zamiennika nie ma
[ Dodano: 2015-10-13, 17:05 ]

czy to po lewej to jest czujnik cisnienia paliwa?
[ Dodano: 2015-10-13, 16:40 ]
no i znalezli problem

[ Dodano: 2015-10-13, 17:05 ]
czy to po lewej to jest czujnik cisnienia paliwa?
ravvel, tu nie ma takiego czegoś jak czujnik ciśnienia paliwa. Jest za to regulator. Zadzwoń do "Kliniki Japończyka" w Łodzi i podjedź tam.
W moim mniemaniu przepływka do czyszczenia.
W moim mniemaniu przepływka do czyszczenia.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Przepływkę (poprawnie przepływomierz) masz w korpusie przepustnicy
Moja rada jest nieco inna. Kup sobie na allegro preparat CRC do czyszczenia przepływomierzy. Potem ściągasz górną obudowę filtra powietrza. Zobaczysz taką dużą dziurę
A w niej taki kanalik. Na głębokości około 5cm powinieneś zobaczyć takie dwa druciki - musisz je spryskać tym preparatem. Podejrzewam, że u ciebie będą czarne
Normalny kolor to jest taki szarawy albo biały.
Pytanie mam jeszcze jedno - jakiej firmy masz założony filtr paliwa i kiedy był wymieniany?
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)


Pytanie mam jeszcze jedno - jakiej firmy masz założony filtr paliwa i kiedy był wymieniany?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
co do filtrów to nie mam pojecia auto mam od miesiąca
[ Dodano: 2015-10-28, 17:11 ]
z tym zdieciem obudowy moze byc problem bo tam debile wtryski gazu zamontowali
[ Dodano: 2015-10-28, 17:13 ]
a jak to benzyną albo rozbuszczalnikiem przeczyszcze to cos bedzie nie tak? wiem ze to delikatne jest i jak juz to patyczkiem do uszu to czyscic chodzi o to czy jak to teraz przetre to czy bedzie jakas poprawa by spr czy to aby to
[ Dodano: 2015-10-28, 17:11 ]
z tym zdieciem obudowy moze byc problem bo tam debile wtryski gazu zamontowali
[ Dodano: 2015-10-28, 17:13 ]
a jak to benzyną albo rozbuszczalnikiem przeczyszcze to cos bedzie nie tak? wiem ze to delikatne jest i jak juz to patyczkiem do uszu to czyscic chodzi o to czy jak to teraz przetre to czy bedzie jakas poprawa by spr czy to aby to
ravvel, patyczek do uszu to sobie odpuść. Możesz wziąć sobie w strzykawkę z igłą trochę benzyny ekstrakcyjnej/denaturatu. Popsikać tym przez dziurkę.
Bez ściągania obudowy filtra powietrza - całej - nie dostaniesz się do przepływki.
Bez ściągania obudowy filtra powietrza - całej - nie dostaniesz się do przepływki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wymień jeszcze filtr paliwa - tylko kup jakiś porządny - MANN, KNECHT, WIX. Filtr powietrza to polecam KNECHTa - na prawdę dobrze filtrują.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_