Witam,
Po pierwsze chcę sie przywitać z wszystkimi forumowiczami.
Mam problem jak w temacie, swieci sie check engine i nie odpala. wczesniej nie było żadnych niepokojacych symptomów.
Po zczytaniu błędów : P0711 i b 0500
z tego co moge sprawdzić to bład p0711 to "Czujnik temp. cieczy przekładniowej - sygnał poza zakresem/wydajność
ale to manual 1.5 dci, więc jestem w kropce.
almera 1.5 dci 2003 rok
[n16] almera nie odpala błąd p0711 b0500
Moderator: sergiej
[n16] almera nie odpala błąd p0711 b0500
Ostatnio zmieniony 2013-03-19, 22:18 przez mmateus, łącznie zmieniany 1 raz.
tylko dlaczego taki kod bledu? sprawdzalem kod polozenia walka jest inny. jutro zerkne pod auto. gdzie mozna o tym poczytac?bombel pisze:Wyczytałem, że to może być uszkodzony czujnik położenia wałka i dlatego nie odpala
czy to normalne w nissanie, ze check engine blokuje zaplon, poniewaz kiedys wyrzucalo mi blad wtrysku i rowniez nie odpalal (ostatecznie nie byl to wtrysk tylko styk na nim) a po skasowaniu bledu auto odpalalo.
Witam.
Faktycznie
P0711 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Range/Performance
Natomiast B to od nadwozia i powinien byc to kierunek
B0500,"Kierunkowskaz prawy - usterka"
Dziwne bo raczej zaden nie powinien odciac zaplonu.
Natomiast N[16] po polaczeniu w 2003 z Renault, mialo faktycznie problemy z czujnikiem polorzenia waalu.
Z tego co mialem u siebie N[16] 2002 przed liftem, czeck nie odcinal zaplonu...
mialem zapchany kat...komp wyrzucal blad przeplywki (nawet z sensem bo niemajac gdzie odprowadzic spalin nie mial jak zassac swierzego powietrz), przechodzil w tryb serwisowy po przekroczeniu 3-3,5 tys obrotow.
To jest robil odcinke przy 2000....
Ale jesli jest walniety czujnik polorzenia walu to nie bedzie zaplonu
Komp wylicza na jego podstawie i na podstawie czujnika polorzenia walka rorzadu kont wyprzedzenia zaplonu.
Czujnik polorzenia walu jest z tylu silnika na dole.
czyli od strony przegrody tuz nad miska olejowa przy kole zamachowym (przy skrzyni).
Bledy jakos mi nie pasuja do usterki, ale razdil bym skasowac i sprawdzic czy wyrzuci takie same...ewentualnie poszukac zamrozonych ramek.
idzialem gdzies w sieci artykul o problemach z czujniiem polorzenia walu w N[16], jak znajde to wrzuce
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-05-04, 08:55 ]
http://motofocus.pl/technika/5132/nissa ... e-rozrzadu
[ Dodano: 2013-05-04, 09:07 ]
Artykul co prawda jest o lancuchu rozrzadu...ale ja bym nie szukal odrazu tam przyczyny...
za to swietnie obrazuje gdzie sa czujniki i za co odpowiadaja.
Faktycznie
P0711 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Range/Performance
Natomiast B to od nadwozia i powinien byc to kierunek
B0500,"Kierunkowskaz prawy - usterka"
Dziwne bo raczej zaden nie powinien odciac zaplonu.
Natomiast N[16] po polaczeniu w 2003 z Renault, mialo faktycznie problemy z czujnikiem polorzenia waalu.
Z tego co mialem u siebie N[16] 2002 przed liftem, czeck nie odcinal zaplonu...
mialem zapchany kat...komp wyrzucal blad przeplywki (nawet z sensem bo niemajac gdzie odprowadzic spalin nie mial jak zassac swierzego powietrz), przechodzil w tryb serwisowy po przekroczeniu 3-3,5 tys obrotow.
To jest robil odcinke przy 2000....
Ale jesli jest walniety czujnik polorzenia walu to nie bedzie zaplonu
Komp wylicza na jego podstawie i na podstawie czujnika polorzenia walka rorzadu kont wyprzedzenia zaplonu.
Czujnik polorzenia walu jest z tylu silnika na dole.
czyli od strony przegrody tuz nad miska olejowa przy kole zamachowym (przy skrzyni).
Bledy jakos mi nie pasuja do usterki, ale razdil bym skasowac i sprawdzic czy wyrzuci takie same...ewentualnie poszukac zamrozonych ramek.
idzialem gdzies w sieci artykul o problemach z czujniiem polorzenia walu w N[16], jak znajde to wrzuce
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-05-04, 08:55 ]
http://motofocus.pl/technika/5132/nissa ... e-rozrzadu
[ Dodano: 2013-05-04, 09:07 ]
Artykul co prawda jest o lancuchu rozrzadu...ale ja bym nie szukal odrazu tam przyczyny...
za to swietnie obrazuje gdzie sa czujniki i za co odpowiadaja.
Wysłany: Wczoraj 11:56 [N16] problem z odpalaniem
Mam problem z almerą 2,2 di wymieniłem filter paliwa bo był problem z rozruchem czyli zapala i po sekundzie gaśnie , odpala jedynie na plaku i to solidnie trzeba pryskać po odpaleniu chodzi normalnie nie kopci silnik równo chodzi przejechałem ok 80 km i po wyłaczeniu silnika jest to samo muszę odpowietrzać na filtrze i odpalać na plaku pomodpaleniu normalnie chodzi, odpowietrzałem popuszcajac na wtryskach i za filtrem przy pomocy pompki , wydaje sie jak by paliwo schodziło bo jak samochod postoji to pompka na filtrze lekko chodzi i trzeba troche pompowac zeby poczuć opor ,czy jest możliwe ze może być tak zapowietrzony układ paliwowy lub zbiornik , czy ktoś maiał podobne objawy niewiem czy mam sprawdzić wiązke pod chłodnicą czy może być uszkodzony sterownik pompy
Mam problem z almerą 2,2 di wymieniłem filter paliwa bo był problem z rozruchem czyli zapala i po sekundzie gaśnie , odpala jedynie na plaku i to solidnie trzeba pryskać po odpaleniu chodzi normalnie nie kopci silnik równo chodzi przejechałem ok 80 km i po wyłaczeniu silnika jest to samo muszę odpowietrzać na filtrze i odpalać na plaku pomodpaleniu normalnie chodzi, odpowietrzałem popuszcajac na wtryskach i za filtrem przy pomocy pompki , wydaje sie jak by paliwo schodziło bo jak samochod postoji to pompka na filtrze lekko chodzi i trzeba troche pompowac zeby poczuć opor ,czy jest możliwe ze może być tak zapowietrzony układ paliwowy lub zbiornik , czy ktoś maiał podobne objawy niewiem czy mam sprawdzić wiązke pod chłodnicą czy może być uszkodzony sterownik pompy