Witam.
Od dluzszego czasu borykam sie w swojej Almerze N15 1.6 SR z problemem wieszajacych sie obrotow.Objaw ten nie jest staly,czasem przez kilka dni nic i nagle sie wieszaja,czesto po rownej,spokojnej jezdzie ok.80km/h. Poruszalem ten temat na forum i zgodnie z wytycznymi kolegow majstrowalem cos przy przepustnicy niestety bez efektow.Wymienilem przepustnie i to samo.Regulowalem krokowca,bez efektu wiec wymienilem go od jednego z forumowiczow,sprawdzy miernikiem i niby na 100% sprawny,efekt zaden.Ma ktos z Was jakis pomysl co dalej bo rece mi juz opadaja?
[N15] Wieszające się,za wysokie obroty - wymieniona przepust
Moderator: sergiej
- ryzykantos
- wiem o czym pisze
- Posty: 81
- Rejestracja: 2013-09-06, 23:26
- Lokalizacja: Zdolny śląsk
Big123 to, że obroty znacznie wolniej spadają przy wciśniętym sprzęgle i dojeżdżaniu do świateł czy też zmianie biegów to jest coś normalnego. Jak miałem P10 to dojeżdżając do świateł i mając wrzucony luz miałem 1000-1500 rpm. Ogólnie chodziło o to, żeby nie było gwałtownego skoku obrotów na przykład przy wrzuceniu biegu i pedał w podłogę.
Spróbuj wpuścić WD w pancerz od linki gazu - tak, żeby sobie spłynęło. Czyt. odczep linkę od przepustnicy, poluzuj nakrętkę 13 przy lince, unieś ją do góry i wpuść WD40.
Spróbuj wpuścić WD w pancerz od linki gazu - tak, żeby sobie spłynęło. Czyt. odczep linkę od przepustnicy, poluzuj nakrętkę 13 przy lince, unieś ją do góry i wpuść WD40.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_