Wymieniłem paski wielorowkowe. Nie wiem czy to ma cos do tego ale po jakis 3 dniach zaczeło mi lekko rzępolić pod maską jak skręcam a głośno jak koła są skrecone na maxa. Zajrzałem do płynu i okazało sie ze był czarny jak kawa - syf

. Postanowiłem wymienic na nowy. Starałem sie wymienic tak aby nie zapowietrzyc układu ale po odpaleniu zaczeło bardzo głośno napi......ać!

Aby odpowietrzyć na zgaszonym silniku i podniesionym przodzie kręciłem kierownicą przytrzymując na maxymalnym skrecie przez kilka sekund. Nastepnie na odpowlaonym silniku tez tak robiłem. Efekt jest taki ze jak nie skrecam to rzepoli pompa tak troche, w trakcie skrecania oraz przy dodaniu gazu rzępoli głośniej a jak skrece na maxa to NAPIER...A ze ludzie sie patrzą...

Co jej jest? i jak sobie z tym poradzić ? Czy to wina zapowietrzenia? jesli tak to czemu nie chce sie odpowietrzyć ?