[N15] CZy można i jak odmulić silnik i zwiększyć moc z 55 kW

Moderator: sergiej

Zablokowany
Awatar użytkownika
agaj666
fanatyk nissana
Posty: 427
Rejestracja: 2010-07-02, 10:11
Lokalizacja: koło Warszawy
Kontakt:

[N15] CZy można i jak odmulić silnik i zwiększyć moc z 55 kW

Post autor: agaj666 » 2012-03-12, 19:27

Gdzieś obiło mi sie o uszy, że można tanim sposobem odmulić wersję niemiecką 55 kW? Coś o jakimś kolektorze ktoś, coś mówił.
Jak to jest? Da radę bez żadnych przeróbek silnika ? Ile się na tym zyska i czy warto się w to bawić? Nie potrzebuję palić gum ale kilka kW więcej by się zdało.

Awatar użytkownika
słoma79
fanatyk nissana
Posty: 1355
Rejestracja: 2009-12-09, 19:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: słoma79 » 2012-03-12, 19:29

viewtopic.php?t=542

[ Dodano: 2012-03-12, 19:30 ]
To samo dotyczy GA14DE :->
Pozdrawiam Słoma79

Z nissanem od 27.03.2009

www.emilka.org.pl

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-03-12, 19:42

Bylo milion razy, a na forum juz dlugo jestes ;)

Szukaj kolektora dolotowego 73C.
Zrobisz maly porting i do tego poszukaj walki z gaznikowgo 1.6 i te 10KM powinno wrocic :)

szymektoja
aktywny forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: szymektoja » 2012-03-12, 20:09

a tam, przy kolektorze 74c traci sie na mocy powyzej 4tys obrotow. Najbardziej to czuc, kiedy powyzej 5.5tys auto znaczaco traci moc a na 73c ciagnie az do 6.5tys rpm. Takze w miescie to raczej sie nie przyda ale przy jakims wyprzedzaniu i owszem. A jak zmienisz walki na te z gaznikowca to juz mozesz mierzyc pod 95 koni. Natomiat jesli jeszcze wywalisz kata, zaslepisz egr za 5gr to mozesz miec cos kolo 97 koni.

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2012-03-12, 20:20

szymektoja pisze:Takze w miescie to raczej sie nie przyda ale przy jakims wyprzedzaniu i owszem.
I o to chodzi bo przed zmianą kolektora musiałem częściej redukować z 5 na 3 bieg przy wyprzedzaniu. Na nowym kolektorze różnica była odczuwalna.

Zablokowany

Wróć do „Silnik”