[N15] n15 problem z obrotami

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
carlozz
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2010-03-04, 06:28
Lokalizacja: Olsztyn

[N15] n15 problem z obrotami

Post autor: carlozz » 2010-12-17, 18:05

witam wszystkich

posiadam almerke (n15) 1.6 model na niemcy czyli ten mocniejszy niby , od zakupu mialem problem z obrotami tzn. w zakresie od 4000- 5000 dusil sie a potem juz szedl normalnie , teraz zdarza sie ze jak dluzej pochodzi "konczy" sie na 4000-4500 tzn. tak jakby mial przesunieta odcinke ale nie w ta strone co sluszna heh
wie ktos moze co to moze byc?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-12-19, 19:02 przez carlozz, łącznie zmieniany 1 raz.
JEST
Almera n15 sedan
audi 80 2.3 NG - pure 5cylinders SoUnD
BYŁ
Swift 1.3 gs
golf II gt ,skoda fabia sdi

Awatar użytkownika
konopiec
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2010-01-29, 15:31
Lokalizacja: WB

Post autor: konopiec » 2010-12-20, 11:00

sprobuj przeczyscic przepustnice i silniczek krokowy
NISSAN ALMERA N15 1998 1.6 16V SR GA16DE EMOTION + tunning za 20gr ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2010-12-20, 19:42

Przeczyść również przepływomierz. Przepustnica i silniczek krokowy jak napisał kolega wyżej to podstawa. Mi po czyszczeniu całego dolotu obroty skoczyły do nieco ponad 1000 :)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Re: n15 problem z obrotami

Post autor: sergiej » 2010-12-21, 11:01

carlozz pisze:witam wszystkich

posiadam almerke (n15) 1.6 model na niemcy czyli ten mocniejszy niby , od zakupu mialem problem z obrotami tzn. w zakresie od 4000- 5000 dusil sie a potem juz szedl normalnie , teraz zdarza sie ze jak dluzej pochodzi "konczy" sie na 4000-4500 tzn. tak jakby mial przesunieta odcinke ale nie w ta strone co sluszna heh
wie ktos moze co to moze byc?
pozdrawiam
na niemcy sa te slabsze wersje 90 koni

jes
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2009-12-09, 19:23
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: jes » 2010-12-27, 12:50

A co z katalizatorami???

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-12-27, 13:01

a co ma byc ? wszedzie sa takie same

jes
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2009-12-09, 19:23
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: jes » 2010-12-27, 18:08

Nie w tym rzecz.
Przytrafiło mi się kiedyś w służbowej Lagunie coś takiego jak kolega opisuje - okazalo się, że kat był zapchany... i nikt nie wiedział dlaczego! Po wymianie - autko śmigało jak nowe. Ciekawe było to, że nie wywaliło check'a.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”