Na wtyce która odpiąłem z przepławki zmierzyłem na załączonym zapłonie
Na 1 - brak kabla
Na 2 - 4,9v
Na 3 - masa
na 4 - 13,9v
na 5 - brak
na biegu jałowym to samo na 3tys i 4tys nie wiem czy coś źle robię ale czy to możliwe by nie było wcale napięcia
czy na oryginalnej przepławce pisze nazwa producenta

po zdjęciu przewodu z przepływki i przejechaniu 10km nie widzę różnicy w dynamice jazdy wyskakuje jedynie błąd
silnik ogólnie jest zamulony max prędkość to 170km/h
co może być przyczyną że nie mam napięcia na 5 styku i czemu nie ma różnicy w przyspieszeniu z przepływka jak i bez wszędzie pisze że jak przepływka jest uszkodzona to lepiej jeździ jak się zdemontuje przewód
[ Dodano: 2010-11-20, 19:33 ]
Witam ponownie napięcia nie było bo źle mierzyłem ale właśnie przeczyściłem przepływomierz i zmierzyłem a zrobiłem to tak
by sprawdzić przepływomierz najlepiej zmierzyć napięcie na wtyce od niego, aby to zrobić bierzemy miernik uniwersalny minus przykładamy do akumulatora a dodatni najlepiej przykładamy do szpilki lub cienkiego drucika który to wciskamy od tyłu wtyczki przepławki (wtyczka założona na przepływomierz)
napięcia na pinach kolejno to
1-czujnik przepływomierza - napiecie od 1,5-2V przy obrotach biegu jałowego do ok 4V przy ok 4000 RPM
2-zasilanie czujnika 5V
3-masa
4-ECM RELAY ~12V
u mnie na 1pinie wygląda to tak
bieg jałowy - 2v
1500 - 2,80v
2000 - 3v
2500 - 3,30v
3000 - 3,55v
3500 - 3,73v
4000 - 3,90v
Zrobiłem też test i raz max prędkość przy 3700obr / 180km/h i mógł dalej lecieć lecz brakło miejsca około 3km start z postoju do 100km/h około 12s
kolejne próby na tym samym odcinku to już 160-170km/h raz miałem już 120km jak zaczynałem pomiar i przez te 3km tez tylko 170km/h kolejna próba od 0- 100km/h to już 14s i 15s
prędkości na poszczególnych biegach przy 4000obr
1-40km/h
2-70km/h
3-110km/h
4-160km/h
5-?????
Spostrzeżenia mam takie że auto lepiej chodzi na obrotach tzn. na 2 biegu mogę się zebrać gdy wyhamuje na skrzyżowaniu lub jadę w korku (od 1tys się zbiera) wcześniej jak miałem ok 10km/h musiałem wrzucić na 1 bieg lub rozpędzać się strasznie powoli (szedł tak jak by się chciało rozpędzić z 1tys na czwórce)
Inna sprawa gdy wjechałem do garażu był straszny smród, taki jak z autobusu teraz tego nie ma (czuć spaliny ale delikatnie wcześniej nie dało sie wytrzymać)
ogólnie już jestem szczęśliwy bo auto jeździ lepiej w zakresie obrotów o który mi chodziło lecz i tak wartości napięć nie mieszczą się ani trochę w widełkach może poza pierwsza i ostatnia pozycją ale martwi mnie tylko ta prędkość czemu taka mała
mam jeszcze pytanie odnośnie fotek które wstawiłem a mianowicie
co to za wąż który leży luzem i czemu nie jest nigdzie podłączony
co to za wiązka przewodów i czemu nie jest nigdzie podłączona
odnoście filmu to czy powinno być słychać tak turbinę

dodam jeszcze że po zdjęciu przepływki na była ona od środka tłusta, tłuste i czarne była tez rura karbowana dochodząca do turbiny oraz zabrudzona część metalowa
http://adskresz.dl.i...pl/DSC09430.JPG
http://adskresz.dl.i...pl/DSC09431.JPG
http://adskresz.dl.i...pl/DSC09433.JPG
http://adskresz.dl.i...pl/DSC09435.JPG
http://adskresz.dl.i...pl/DSC09437.JPG
http://adskresz.dl.i...pl/MOV09442.MPG