[N15] Pomoc z diagnozą problemu
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
[N15] Pomoc z diagnozą problemu
Witam. Mam problem ze swoją almerą. Wydaje dziwne dźwięki przy cofaniu. Brzmi to jak tarcie i jest bardzo głośne. Ktos mi powiedział że być może jest to wina przegubu. Czy to możliwe?
Tagujemy tematy!!
Tagujemy tematy!!
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez almera101, łącznie zmieniany 1 raz.
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
- Lokalizacja: Szczecin
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Almeras, to jak by jechala do przodu to tez powinno cos byc slychac jak by tarly i byly zapieczone.
A te odglosy to dochodza z przodu czy z tylu?? Najlepiej bylo by podniesc auto i sprawdzic wlaczajac wsteczny czy z przodu cos nie slychac a poznie krecac rekami z tylu.
Tak zawsze najprosciej do czegosc dojsc, bo slychac dokladnie skad dochodza dzwieki.
A te odglosy to dochodza z przodu czy z tylu?? Najlepiej bylo by podniesc auto i sprawdzic wlaczajac wsteczny czy z przodu cos nie slychac a poznie krecac rekami z tylu.
Tak zawsze najprosciej do czegosc dojsc, bo slychac dokladnie skad dochodza dzwieki.
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
- Lokalizacja: Szczecin
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
almera101, poczytaj ten temat, miałem ten sam problem i stawiam, że Ty masz to samo
[ Dodano: 2012-08-27, 22:45 ]
viewtopic.php?t=6308
[ Dodano: 2012-08-27, 22:45 ]
viewtopic.php?t=6308
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
Ok, zatem zacytuję sam siebie:
"Problem rozwiązany, a konkretniej rozwiązał go mechanik. Okazało się, że wymiana sworzni prowadnic zacisków i tak by sama w sobie nic nie dała, bo pracowały one na sucho. Nie było tam żadnego smaru. Po zmierzeniu suwmiarką średnicy starego sworznia i nowego okazało się, że są takie same. Pomogło solidne przesmarowanie (nowych) sworzni smarem molibdenowym i jak ręką odjął. Efekt było już widać jeszcze przed jazdą - cały zacisk już nie latał, nie miał poprzedniego luzu. Teraz podczas cofania czy jazdy po np. kostce nic nie trze, nie tłucze."
Miałem takie samo tarcie tylko przy cofaniu.
"Problem rozwiązany, a konkretniej rozwiązał go mechanik. Okazało się, że wymiana sworzni prowadnic zacisków i tak by sama w sobie nic nie dała, bo pracowały one na sucho. Nie było tam żadnego smaru. Po zmierzeniu suwmiarką średnicy starego sworznia i nowego okazało się, że są takie same. Pomogło solidne przesmarowanie (nowych) sworzni smarem molibdenowym i jak ręką odjął. Efekt było już widać jeszcze przed jazdą - cały zacisk już nie latał, nie miał poprzedniego luzu. Teraz podczas cofania czy jazdy po np. kostce nic nie trze, nie tłucze."
Miałem takie samo tarcie tylko przy cofaniu.