N15 GTI Szuranie podacz jazdy z prędkościa poniżej 40 km/h
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
N15 GTI Szuranie podacz jazdy z prędkościa poniżej 40 km/h
Witajcie,
1. dziś rano zaczęło dochodzić do mnie dziwne szuranie podczas jazdy poniżej 40km/h, jest to przerywane równomierne i coraz głośniejszcze jeżeli zwalnia auto do zera. Przy około 10km/h podczas toczenia jest najglośniej, co to może być?
2. Co może być odpowiedzialne za wolne obroty, wskazówka obrotomierza cały czas jest powyżej 1000 obr, przeływka wyczyszczona, świeżo wyczyszczony stożej, przepustnica też czysta, krokowy przy przepustnicy też czyściłem lecz nie miałem nowej uszczelki i założyłem na starą (była lekko pęknięta) świece ngk przejechane 5 tyś i nowe kable ngk, wczoraj zajzałem w kopułke jeszcze i styki pośniedziałem troche oczyściłem ile mogłem, palec rozdzielacza jest lekko pordzewiay tez oczyściełem. Myśle że kupie kopułke i palec nowy, lecz czy ta uszczelka przy krokowcu też musi być nowa ? Regulowałem już tą plastikową srobka od wolnych obrotów jest wkrecona na maksa i dalej obroty pow 1000,
Dodam na koncu Almera GTi SR20DEH,
licze na waszą pomoc pozdro
1. dziś rano zaczęło dochodzić do mnie dziwne szuranie podczas jazdy poniżej 40km/h, jest to przerywane równomierne i coraz głośniejszcze jeżeli zwalnia auto do zera. Przy około 10km/h podczas toczenia jest najglośniej, co to może być?
2. Co może być odpowiedzialne za wolne obroty, wskazówka obrotomierza cały czas jest powyżej 1000 obr, przeływka wyczyszczona, świeżo wyczyszczony stożej, przepustnica też czysta, krokowy przy przepustnicy też czyściłem lecz nie miałem nowej uszczelki i założyłem na starą (była lekko pęknięta) świece ngk przejechane 5 tyś i nowe kable ngk, wczoraj zajzałem w kopułke jeszcze i styki pośniedziałem troche oczyściłem ile mogłem, palec rozdzielacza jest lekko pordzewiay tez oczyściełem. Myśle że kupie kopułke i palec nowy, lecz czy ta uszczelka przy krokowcu też musi być nowa ? Regulowałem już tą plastikową srobka od wolnych obrotów jest wkrecona na maksa i dalej obroty pow 1000,
Dodam na koncu Almera GTi SR20DEH,
licze na waszą pomoc pozdro
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Nie wiem jakim cudem, przecież to nie BMW, że wystarczy przygazować do odcinki i komp automatycznie ustawia obroty krokowca , ale to nic, ważne że działa jak dawniejDubSon pisze:Ja po czyszczeniu przepływki i przepustnicy (w GA16DE) też tak miałem, po niecałym tygodniu wszystko już wróciło do normyModzelitto pisze:Ja miałem to samo po wyczyszczeniu całego dolotu. Obroty po czyszczeniu nie spadały poniżej 1200rpm.
polo33
Chodzi o to, że motyl przepustnicy jest za mocno uchylony, a to za sprawą tej śrubki. To ona odpowiada za jego położenie. Nie muszę chyba mówić, że jałowe reguluje się przy dobrze rozgrzanym motorze
QG15+
A podpinaleś pod kompa auto?? Może komp nie widzi, że przepustnica jest zamknięta. Obroty reguluje się na krokowcu tu tylko ustawiasz tak aby przepustnica była domknięta...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Auto nie było podpięte pod kompa bo nie mam takiej możliwości, jedynie pozostaje jakiś mechanik z kompem, obroty próbowałem ustawić, silnik rozgrzany wentylator sie nie wlaczył ale chyba za zimno, ta plastikowa czarna śrubka jest juz wkręcona do końca i obroty zatrzymały się na 1200, jesli wykrecam to się zwiekszają jeszcze bardziej.
Zdejmij tą gumę z przepustnicy i zobacz czy się domyka przepustnica.Sprawdzałeś czy nie ma gdzieś lewego powietrza??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
polo33 czym masz połączony dolot z przepustnicą? Bo mi wygląda to na jakiś metalowy łącznik i może również być faktycznie tak jak Paweł mówi -gdzieś jest nieszczelność i łapie lewe powietrze. Ja bym ten łącznik wymienił na gumowy, koszt śmieszny, a przynajmniej jest gwarancja szczelności i większa elastyczność.
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Też się z tym borykałem po czyszczeniu przepustki i też założyłem starą uszczelkę i myślałem, że ch.. mnie strzeli.
A się okazało, że ta uszczelkę wypierdzieliło i łapał lewe powietrze. Dorobiłem nową ze skóry i chęć do jazdy mi wróciła - stabilne obroty, piękny dźwięk silnika i szybsza reakcja na gaz.
Szukaj więc nieszczelności!
A się okazało, że ta uszczelkę wypierdzieliło i łapał lewe powietrze. Dorobiłem nową ze skóry i chęć do jazdy mi wróciła - stabilne obroty, piękny dźwięk silnika i szybsza reakcja na gaz.
Szukaj więc nieszczelności!
Blue Thunder