Strona 1 z 1
					
				zawieszenie almera.
				: 2011-11-06, 09:37
				autor: Kicaj
				witam klepie mi cos w przednim zawieszeniu mam teraz kilka tygodni czasu. mam zamiar wymienic elementy gumowe i łączniki. co jeszcze powymieniac, chodzi o częsci ktore pracuja w zaiweszniu.
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 15:38
				autor: Majkel
				Przydało by się najpierw wjechać na kanał, czy podnośnik i sprawdzić gdzie są luzy.. No i sprawdzić amortyzatory też..
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 16:48
				autor: Kicaj
				harakterystyczne klepanie jak by cos drgało, przy małej predkosci na czestych dziurach. moze amor tez wywalony juz;/
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 17:36
				autor: bonzo
				Najlepiej podjechać na stacje diagnostyczną zaplacisz max 40 zł i wszystko Ci powiedzą  a tak na wymienisz sie częsci a okaże sie ze to głupi łącznik
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 17:55
				autor: Kicaj
				no niby rajcja:P ale laczniki to w pierwszej kooejnosci bede wymieniał bo juz liche. wymienie i wtedy pojade;p, a moze powiesz mi kolego jaki mniejwiecej koszt rozrzadu do almery n16 1.5
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 18:24
				autor: alfabox
				bonzo pisze:Najlepiej podjechać na stacje diagnostyczną zaplacisz max 40 zł i wszystko Ci powiedzą  a tak na wymienisz sie częsci a okaże sie ze to głupi łącznik
Też wychodziłem z takiego założenia jak kupiłem alę.Diagnosta powiedział że łączniki stabilizatora do wymiany,a ja głupi kupiłem i wymieniłem a jak napi......... tak napi.......... dalej.Dopiero wrzuciłem brykę na klocki wziąłem w rękę breszkę i metodą starych mechaniorów zacząłem naginać wszystko.I co się okazało? Do wymiany obydwa sworznie wahaczy .Wymieniłem na 
"555",a co stać mnie  

 i cisza jak makiem zasiał.
Najlepsze to że przy wymianie łączników musiałem je pociąć flexem,a okazały się zdrowe  
 
 
Tak że nie ma co ślepo ufać ,lepiej samemu sprawdzić i nie kupować dwa razy 
 
 
A wszystko to z lenistwa wysoki sądzie  

 
			
					
				
				: 2011-11-06, 18:32
				autor: bonzo
				Diagnosta diagnoście nie równy  

 umnie jest jeden nadgorliwy to nawet luz na łożysku znalazł zanim zaczęło wyć  
 
  
 
			
					
				
				: 2011-11-06, 19:12
				autor: alfabox
				A taki to już jasnowidz 
 
 
ps.sorki za OT,ale nie mogę się czasem powstrzymać od żartów  
 
Poza tym tamten był w porządku.Jak przyjeżdżałem micrą to zawsze przegląd pozytywnie był załatwiony  

 
			
					
				
				: 2011-11-06, 21:14
				autor: Kicaj
				swoznie wahaczy hmm tez myslałem o tym zeby to zorbic. jeszcze walka z falownaiem obrotomierza i przerywaniem silnika. jakies moze podpowiedzi bo uruchomiłem temat ale umarł śmiercią męczeńską 
[ Dodano: 2011-11-06, 21:22 ]
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 89603.html opłaca sie taki zestaw naprawczy zakupić?
 
			
					
				
				: 2011-11-06, 22:34
				autor: killer2000
				w tym zestawie naprawczym nie ma nazwy producenta darował bym sobie pewnie jakaś china na zawieszeniu nie ma co oszczędzać
			 
			
					
				
				: 2011-11-07, 00:15
				autor: Kicaj
				555?:P co o tym myslisz?
			 
			
					
				
				: 2011-11-07, 18:12
				autor: jes
				Zobacz 
TU 
Godne polecenia są części TRW lub Lemferder, 555 to już wysoka półka - pytanie co się chce mieć 

 
			
					
				
				: 2011-11-07, 19:09
				autor: DubSon
				Kicaj pisze:jeszcze walka z falownaiem obrotomierza i przerywaniem silnika.
Miałem to samo.
Wymieniłem filtry, świece i nic.
Wymieniłem kopułkę i palec od aparatu i śmiga aż miło 

 
			
					
				
				: 2011-11-08, 12:40
				autor: Kicaj
				dubson ja czytałem gdzieś ze mozlewe ze to czujnik położenia wału. w jakim ty silniku to wymieniłeś?
			 
			
					
				
				: 2011-11-08, 13:33
				autor: DubSon
				Aa, dopiero teraz zauważyłem, że masz N16 a nie N15 

 Ja to robiłem w GA16DE.
 
			
					
				
				: 2011-11-08, 13:50
				autor: Kicaj
				no wlasnie;/ u mnie to moze byc albo rozrzad albo czujnik. nie wiem na co postawic. czujnik tanszy. 
[ Dodano: 2011-11-08, 13:52 ]
jescze raz offtop:P czy czujnik położenia wału i wałka sa takie same?