Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N15] Swap GA14>>GA16 FOTORELACJA

Moderatorzy: Seba WWA, sergiej

Awatar użytkownika
alfabox
fanatyk nissana
Posty: 1023
Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
Kontakt:

[N15] Swap GA14>>GA16 FOTORELACJA

Post autor: alfabox » 2011-09-11, 19:40

Fotorelacja "SWAP GA14>>GA16" :mrgreen: :mrgreen:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
:mrgreen: :mrgreen:
ObrazekObrazek

szymektoja
aktywny forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: szymektoja » 2011-09-11, 19:59

Ciezko bylo? Ile wam to zajelo? Naprawde wystarczy goly silnik a caly osprzet pasuje? U mnie juz powoli slychac lancuch rozrzadu ale cos czuje, ze nie ma sensu go robic w 1.4.

Awatar użytkownika
alfabox
fanatyk nissana
Posty: 1023
Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
Kontakt:

Post autor: alfabox » 2011-09-11, 20:06

szymektoja pisze:Ciezko bylo? Ile wam to zajelo? Naprawde wystarczy goly silnik a caly osprzet pasuje? U mnie juz powoli slychac lancuch rozrzadu ale cos czuje, ze nie ma sensu go robic w 1.4.
Z Felipe zabraliśmy się za to wczoraj po 10-tej rano.Najgorzej było rozebrać po kolei wszystko,wyjęliśmy motorownię do 17-tej.Z przerwą na obiad i wycieczką godzinną po nowe sprzęgło skończyliśmy około 23-ciej.Trzeba przełożyć koło zamachowe z GA14 bo ma wieniec z drugiej strony.Tak wszystko pasuje p&p i Coobcio pisał,że nawet na kompie z GA14 może latać i jest tylko około 2 kuce straty pomiędzy ECU z GA14 ,a ECU z GA16.
Tak że szukaj zdrowego silnika i zapinaj go pod maskę ;-)


Może to jest odczucie subiektywne ale GA14 wydawał się o wiele cięższy od tego który wkładaliśmy,może to ze względu że jakby nie patrzeć przy tych samych gabarytach blok ma większe gary,czyli mniej żeliwa :mrgreen:


Jeszcze jedna rzecz.Przełóżcie nawet czujnik temperatury wkręcony w głowicę od strony aparatu zapłonowego,ponieważ ja tego nie zrobiłem od razu i wskazówka temperatury leżała nawet przy rozgrzaniu.Może to dlatego że ja mam wersję po lifcie a silnik z czujnikiem mógł być sprzed liftu (różnica rezystancji)
Dzisiaj rano założyłem na zimnym swój stary czujnik i wsio gra :)
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-09-12, 08:00

ecu jest to samo ... o tym czuniku faktycznie trzeba pamietac :) ... a plusem jest krotsza skrzynia z ga14 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Almera”