Strona 1 z 1
[N15] Pulsar VZR
: 2010-09-05, 11:46
autor: vimek999
Witam Was drodzy forumowicze.Chciałbym zaczerpnąć trochę informacji na temat przekładki z RHD na LHD.Obecnie mieszkam w Irlandii i mam ochotę kupić pulsara vzr.W zeszłym miesiącu odwiedziłem Coobcia w Wa-wie i odebrałem mój wymarzony SR20VE

Początkowo miał iść do P11 GT,następnie do almery gti.Jednak po dłuższych przemyśleniach zastanawia mnie fakt że w Polsce jest duże ryzyko kupna almery gti po przysłowiowych przygodach.Koszt takiej almery w Polsce to granica 8000 do 10000 PLN,a za takie pieniądze jestem w stanie kupić VZR`a nawet całkiem fajnego z ciekawym body kitem z konkretnym zawiasem,customowym wydechem z ciekawą felgą no powiedzmy pełen tunning.O wiele bardziej podoba mi się taki pulsar od zwykłej almy gti,więc co konkretnie potrzebował bym do przekładki,pomijając przednie fotele ,tapicerkę drzwi,deskę rozdzielczą,przednie lampy,maglownicę.Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny.Jeżeli temat w nieodpowiednim dziale proszę moderatora o przesunięcie.Pozdrawiam z deszczowej Irlandii

: 2010-09-05, 14:01
autor: Dodo
taką przekładkę zrobił
bonzo ostatnio ale GTI-Ra

: 2010-09-05, 14:39
autor: vimek999
Tak.Śledziłem ten wątek od początku

tym bardziej że mieszka niedaleko mnie i szkoda że go osobiście nie poznałem ponieważ byłem w Polsce dwa tygodnie.Przeglądałem donedeal.ie i jak na razie jeden pulsar vzr wpadł mi w oko.Ale to nic.Będę cierpliwie czekać.
: 2010-09-05, 20:26
autor: Dodo
też bym czekał i jak będziesz kolejny raz w Polsce to zapraszam na lokalnego spocika i poznasz
bonza i szczegoły z przekładką

: 2010-09-05, 21:01
autor: vimek999
Hmmmm.Najprędzej w kraju będę na przełomie stycznia i lutego,wiec jakiś zimowy spot można zorganizować.Tylko że do dyspozycji pewnie będę miał modeo albo bumę bo do Polski raczej samolotem a moja primera zostaje na zielonej wyspie.Dla mnie lepiej drogą powietrzną 2,5 godziny niż autem 24. Wiązka elektryczna zostaje chyba ta sama,pewnie trzeba zrobić lustrzane odbicie.Nie wiem jak z zamkami w drzwiach?Zostają tak samo,czy też trzeba kombinować?Nie mam natomiast żadnego pojęcia o pompie ABS,zostaje w tym samym miejscu?Tak jak pisałem w pierwszym poście proszę o porady.Dzięki Dodo za zainteresowanie ;-)P.S.Coobcio chyba bedzie pierwszą osobą która podejmie się swapu z 16ve na 20ve

: 2010-09-05, 21:51
autor: Dodo
na temat spotcików to tu
viewtopic.php?t=44
a wracając do tematu to już nie mogę się doczekać kolejnego mocnego autko szkoda że nie wiadomo kiedy będzie

oby szybko
: 2010-09-06, 18:48
autor: vimek999
Ogólnie to nie będzie realizowane z dnia na dzień

Generalnie na wyspach będę jeszcze około roku.W międzyczasie pozałatwiam graty na przekładkę które będą czekały w PL tak aby po przyjeździe do kraju wziąść się ostro do roboty,lecz jest duże prawdopodobieństwo nabycia przez moją skromną osobę VZR`a w przeciągu 4-6 miesięcy.Jak już zostanę szczęśliwym posiadaczem takiego autka pozbędę się mojej starej P11.W tym przypadku zwiozę ją do kraju na początku 2011 roku i kto wie może zjawię się Primerą RHD na jakimś lokalnym spociku.Tylko proszę was drodzy klubowicze o porady związane z przekładką.Pozdrawiam.Krystian.
: 2010-09-06, 19:34
autor: bonzo
Do przekładki najlepiej mieć drugie auto wtedy masz pewność ze nic Ci nie zabraknie
Nie wiem jak w almerze ale najprawdopodobniej potrzebne będą te same graty co w sunny
Listwa kierownicza
Ściana grodziowa
Deska rozdzielcza
Wszystko co związane z nagrzewnicą
Plastik na podszybie, gajgi od wycieraczek pasują
Reflektory
Lusterka
Fotele ale nie muszą
Linka od otwierania maski
Linka od gazu
Pedały wszystkie trzy
Zamki w drzwi
Tapicerki na drzwi i włączniki do szyb
Wiązka raczej do przedłużenia ja przynajmniej tak zrobiłem

: 2010-09-06, 21:34
autor: vimek999
Dzięki Bonzo.O taką konkretną listę mi chodziło.Nie wiem dokładnie jak ze ścianą grodziową ponieważ w mojej Primerze RHD zauważyłem w ścianie grodziowej gotowe fabryczne otwory pod osprzęt na LHD(w końcu produkowana była w U.K.)Jak jutro spotkam jakiegoś irlandczyka w Pulsarze poproszę o otworzenie maski.A napisz jak możesz co było z pedałami nie tak?Jeszcze raz dziękuje za odpowiedź.Pozdrawiam.
: 2010-09-07, 06:34
autor: bonzo
Otwory na grodzi to nie wszystko sa wzmocnienia i wsporniki które nie pasują z prawej na lewą
Pedały sie różnią mają inne ugięcia
: 2010-09-07, 13:14
autor: vimek999
Wiele mi wytłumaczyłes w kwestii przekładki.Jeszcze raz dziekuje za pomoc i pozostało mi tylko cierpliwie kupować graty na projekt VZR LHD.Pozdrawiam.

: 2010-09-09, 19:48
autor: słoma79
Oj szykuje się kolejne mocne autko z WLKP

: 2010-09-11, 08:35
autor: vimek999
Aż sam nie mogę się doczekać

: 2010-11-03, 21:28
autor: Pustelnik
vimek999, a nie lepiej poszukać N15 kopniętej w tył i mieć gotowe cześci za grosze

bo podejrzewam ze kopnęte w tył auto kupisz za grosze

: 2010-11-06, 11:12
autor: vimek999
Tak,masz rację.Biorę to pod uwagę w szczególności że Bonzo opisał w bardzo ładny sposób listę potrzebnych gratów,i nie koniecznie musi to być auto z dwoma litrami pod maską.Pozdrawiam.
: 2011-01-17, 11:10
autor: Zell
Najpierw kup VZR i sobie rok pojeździj po Wyspach, jak już wrócisz na stałe do PL to kupisz sobie zwykłą almerę ciachniętą na pół i będzie z czego przekładać. Przez rok czasu milion rzeczy się może wydarzyć.
: 2011-01-17, 11:51
autor: vimek999
Dokładnie Zell.Przez rok może zdażyć się dużo rzeczy.Ostatnio na aukcji był jeden pulsar za jakieś 1800 euro i miał padnięte przeguby.Ktoś go kupił i naprawił.Po niecałym miesiącu jest znowu na aukcji za niespełna 4 tysiaki!!!Kogoś chyba ładnie pogięło.