Strona 1 z 1

[N16] Sprężyny obniżające a geomteria

: 2010-07-15, 21:01
autor: Ziółek
Zmieniłem dziś sobie sprężyny z przodu na obniżające...H&R (-35mm) ale zglebiłem sam przód póki co i tak chyba zostanie , bo fajnie siadł tak dziobem do dołu jest teraz a boje się , że jak obniżę i tył w to znów będzie efekt motorówki , że tył będzie niżej niż przód :\ ale no mniejsza z tym , przejdę do sedna sprawy.
Po wymienię odczułem od razu jak wyjechałem , że kierownica inaczej się zachowuję, jakby mniej reagowała + jest lekko skręcona w lewo mimo, ze jadę prosto?Czytałem już trochę o tym temacie i wyczytałem , ze muszę chyba wybrać się na geometrię + zbieżność ? to powinno załatwić sprawę? :-) Dodam oczywiście, że przed wymiana wszystko było idealnie ok...

: 2010-07-15, 22:39
autor: kret
Po każdej ingerencji w zawieszenie należałoby się wybrać ustawić geometrie. po obniżeniu masz najprawdopodobniej pochylenie przednich kół ustawione w negatywie, jest tego pewien plus tzn. lepsza stabilność w pokonywaniu zakrętów przy większych prędkościach. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale nie pozostaje to bez znaczenia w kwestii zużycia papci po wewnętrznej stronie???

: 2010-07-16, 08:10
autor: johny_fellow
Ziółek jedź ustaw zbieżność. Geometrii nikt Ci nie ustawi w ideał. Niech dążą do tego aby z każdej strony negatyw był równy.
Więcej w tym temacie:
viewtopic.php?t=467

: 2010-07-24, 12:49
autor: DezMond
Ziółek, wrzuc fote z boku auta, jak to wyglada.