Almera N15 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
Almera N15 SR20VE
Witam jestem nowy na forum, nie posidam jeszcze swojego nissanka, a potrzebuje porady. Więc przejdźmy do rzeczy , sprzedałem swoje stare auto i szukałem czegoś małego z pazurem lubie małe szybkie auta . Na początku szukałem Hondy Civic lub Crx lecz ciężko kupić coś w miare ogarnietego za dobra kwote Ostatnio zauwazyłem wystawioną na sprzedaż Almere N15 z Sr20Ve.Samochód kompletnie mi nieznany , możecie powiedzieć coś o jego prowadzeniu bolączkach itd ? wiem że silnik był SR20DE a jest Sr20Ve w sumie wiem jaką rozwija moc i nic poza tym.Chciałbym sie dowiedzieć czy dostane do niego wszystkie części eksploatacyjne rozrząd filtry itp . Czy ogólnie z dostępnością części nie będzie problemu? Czy silnik nadaje sie do modyfikacji i co można uzsykać. Chce po prostu wiedzieć wszystko przed zakupem bez niespodzianek , z góry dziękuje za informacje i pozdrawiam całe forum
Re: Almera N15 SR20VE
Zasadniczo jeżeli chodzi o części do VE to wszystko jest dostępne lub takie samo jak w DE co najwyżej droższe np uszczelka pod głowice. Silnik jak najbardziej nadaje się do modyfikacji. A co można uzyskać zależy od budżetu. Tu masz co zrobiłem u siebie w primerze a tu wynik jaki osiągnąłem.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: Almera N15 SR20VE
W przypadku zestawienia Almera z SR20VE będziesz miał dobry pocisk.
Co do silnika wszystko masz podane wyżej przez kolegę.
Co do gratów z GTi... Zazwyczaj da sie dostać wszystko poza półosiami ale też to robią. Zawsze znajdzie się części na allegro czy innych. Co do prowadzenia to jak zmontujesz sobie dobre zawieszenie to prowadzi się bardzo pewnie i lekko. Fabrycznie wyposażona jest w rozpórkę przód i tył. Warto troszkę ją zglebić i usztywnić np Eibachem Pro Kit dla przykładu.
Jedyne co mocno szkodzi tej budzie to ruda szm**a. Trzeba ją robić a jak kupujesz to oby było tego dziadostwa na niej jak najmniej. Progi, podłoga, nadkola tył, tył wewnątrz, nadkola przód, klapa tył, drzwi xD
W moim podpisie możesz pooglądać moją ex N15.
Co do silnika wszystko masz podane wyżej przez kolegę.
Co do gratów z GTi... Zazwyczaj da sie dostać wszystko poza półosiami ale też to robią. Zawsze znajdzie się części na allegro czy innych. Co do prowadzenia to jak zmontujesz sobie dobre zawieszenie to prowadzi się bardzo pewnie i lekko. Fabrycznie wyposażona jest w rozpórkę przód i tył. Warto troszkę ją zglebić i usztywnić np Eibachem Pro Kit dla przykładu.
Jedyne co mocno szkodzi tej budzie to ruda szm**a. Trzeba ją robić a jak kupujesz to oby było tego dziadostwa na niej jak najmniej. Progi, podłoga, nadkola tył, tył wewnątrz, nadkola przód, klapa tył, drzwi xD
W moim podpisie możesz pooglądać moją ex N15.