Strona 1 z 1

Nissan N15 nie pali

: 2017-06-27, 12:44
autor: madtrack
Witam,
Mam problem z Nissanem. Nie mogę go odpalić. Objawy jakie zaobserwowałem to:
1. Kod sprawdzony metodą zworki dwa długie jeden krótki.
2. Kontrolka od temperatury po wyjęciu kluczyka nie spada w dół a idzie na MAX w góre
3. kontrolka paliwa po wyjęciu kluczyka idzie na MAX (do pełna)
4. Wymienione mam kable, akumulator, Aparat zapłonowy, filtr paliwa.
5. Almera jest zagazowana BRC sekwencyjny
6. Przed awarią na benzynie troszkę mulił w okolicach 2500 obr. Na gazie chodził żwawo
7. Rozrusznik pięknie kręci.

Pomóżcie proszę.
Pozdro.

: 2017-06-27, 12:58
autor: majchrzok
Opisz więcej, czy w ogole kręci rozrusznik?
Jak kreci to w chwili próby odpalenia co się dzieje z check engine?
Slychac pompe paliwa?

: 2017-06-27, 13:42
autor: madtrack
Rozrusznik pięknie kręci,
pompę paliwa słychać.
W chwili kręcenia rozrusznika check gasnie.

: 2017-06-27, 13:48
autor: majchrzok
Byc moze komp od lpg kielbasi sprawe i blokuje wtryski. A zobacz czy odpali na plaka. Bedzie wiadomo czy cos z zaplonem czy z paliwem.

: 2017-06-30, 06:14
autor: madtrack
Jak odpalić na plaka ? :)

: 2017-06-30, 08:42
autor: bandito
Wykręć świece i z drugą osobą sprawdź czy jest iskra na świecach podczas odpalania. Masz niby wymienione ale można sprawdzić.

: 2017-06-30, 10:23
autor: majchrzok
madtrack, najlepiej zdejmij wieko puchy filtra, wyciągnij filtr powietrza i napsikaj od góry do przepustnicy troche plaka. Jak zapali to znaczy ze masz cos nie tak z ukladem paliwowym.. Jak nie zapali zanczy ze cos z iskrą nie tak.

: 2017-07-18, 06:47
autor: madtrack
Dziękuję za pomoc. Silnik odpala po wymianie aparatu zapłonowego.

Nadal jednak mam problem z:
1. Kontrolka od temperatury po wyjęciu kluczyka nie spada w dół a idzie na MAX w góre
2. kontrolka paliwa po wyjęciu kluczyka idzie na MAX (do pełna)

Macie jakieś pomysły ?

: 2017-07-18, 12:38
autor: bandito
Zimne luty zegarów

: 2017-09-01, 16:57
autor: majchrzok
Hejka. Mam problem z aparatem zaplonowym mojej n15. Jest to lift 98r z ga14de 87km wiec na moje nieszczescie chyba najdrozszy z mozliwych dostepnych aparatow zaplonowych. Jest on na 1 wtyk 7 pinowy. Czy taki wystepowal w innych nissanach czy tylko w takich zlomkach jak moj?
Albo czy ktos podejmowal sie naprawy takich aparatow z wykorzystaniem czesci ze starszych wersji z 2 wtykami? Ogolnie auto odpala i pracuje z różną częstotliwością. Raz 3 sek, innym razem 15 min. Przy wkrecaniu na obroty szarpie. Gdy zgasnie sam z siebie wywala blad 21- Brak zaplonu oraz sporadycznie blad 11- czyli predkosci obrotowej silnika- to by sie zgadzalo bo obrotomierz sam sie"zamyka".

Poradzi ktos cos ciekawego? Srednio mi sie usmiecha wydawac 4 stow na auto warte 1000zl.. . :/