Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N15] gdzie są przewody masy nissan almera

Moderatorzy: Seba WWA, sergiej

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

[N15] gdzie są przewody masy nissan almera

Post autor: killer2000 » 2016-07-22, 21:17

może Cie mi powiedzieć gdzie są wszystkie przwody masy w almerze nie mogę dogrzebać tego nigdzie, i jakie rzeczy się dzieją z autem jak masy nie ma dobrej
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-22, 21:37

u mnie ostatnio jak masy nie bylo to temperatura wskazywala na przegrzanie
po za tym, jak sa slabe masy to maf inaczej moze pokazac, paliwo zle dawkuje (wtrsyk sterowany jest przez ecu ale masami a nie plusem) i masa innych rzeczy

po poprawieniu masy (notabene przeczyszczenie przy akusie na klemie) temp w normie, i silnik bardziej elastyczny, lepiej jedzie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-07-22, 21:51

Punktów masowych w aucie jest od groma. Przy bezpiecznikach, od akumulatora, silnik- wszystko jest umasowione. Co nie działa poprawnie?

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2016-07-23, 07:17

Palec i kopułkę mi spawa do wczoraj po przeczyszczenie odpalał
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2016-07-23, 07:59

Może ci wypadła ta pestka ze srodka, przy czyszczeniu.

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2016-07-23, 20:15

prawie po lawete dzwoniłem dzisiaj :-| pierwszy raz 8-) ale odpalił , zdjąłem kopułke przeczyściłem ,i przewód masy ten pod aparatem przeczyściłem i odpalił jak nigdy ale jak ostygł to znowu ciężko pali ,jutro pewnie nie odpale , możecie napisać gdzie te przewody masowe są a może coś z pompą paliwka
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2016-07-24, 07:55

killer2000, generalnie to przewodów szukaj w okolicach podłużnic, sprawdź przekaźniki, bezpieczniki pod maską - INHIBITOR czy jakoś tak, AUTOCHOKE, IGNITION, ENG CONTROL sprawdź też sobie połączenie grubej masy z rozrusznika do aku. Ta właśnie masa musi być po drodze przykrecona do budy inaczej nie odpali.

Sprawdź też sobie przewody wychodzące z aparatu zapłonowego, pamiętam, że np w n13 z jakby obudowy aparatu była masa osobno.

I może napisz dokładnie co tam się dzieje ;-)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2016-07-24, 10:13

Garygary może trafiłeś w 10 mam nadzieję,że to to
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2016-07-24, 21:00

I jak?

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2016-07-25, 19:43

garygary ciężko mi odpala samochód palec i kopułka mi szybko patyną nachodziły po przeczyszczeniu odpalał , jeden przedwód wn na pierwszym garze był patyną zapaćkany reszta ładne , przeczyściłem przewód masy ten co jest pod aparatem zpłownowym odpalił jak nigdy plus przeczyściłem kabelek od kostki aparatu zapłonowego masowy miałem go w jednym miejscu na kosktke połączony taką elektryczna no i niby odpala ale bardzo ciężko
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2016-07-25, 19:52

Dobra, a połączenie kabla minosewogo z aku do budy sprawdzałeś?

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2016-07-25, 20:13

Jutro sprawdzę
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-27, 09:36

jak ja miałem minus na aku to po za jajami z zegarami tez ciężko odpalał
podaj mu dodatkowe lewe masy na kolektor, na blok w okolice aparatu i na blok przy uchwycie linku gazu

miejsca masy oczyść i podlacz na minus z akusa (który tez wyczysc) a kolektor ssacy z prawym kielichem, musi działać
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2016-07-27, 20:34

Poczyściłem tą co pod aku jest przykręcona i tą bliżej pasa przedniego no i niby teraz odpala ale też trzeba pochehłać
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-27, 20:47

A spróbuj zgasić na pb
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2016-08-01, 21:40

Vixo punkciki lecą do ciebie :-) to nie masa jednak ,pojeżdziłem na benie i pali na dotyk na serwis lpg będę musiał się wybrać
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-08-02, 00:18

Wtryski lpg Ci puszczają pewnie. Mam to samo w G20 ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Almera”