Strona 1 z 1
[N15] Regeneracja maglownicy
: 2014-06-02, 22:51
autor: djslaw
Witam.
Regenerował ktoś z was sam maglownicę ze wspomaganiem do almery n15? Bo nie wiem czy mozna gdzieś dostać zestaw naprawczy i jaki, a nowej nie opłaca sie kupować, a używane to nie wiadomo na jaka można trafić
: 2014-06-03, 10:38
autor: Oskr5
Cieknie czy stuka?
: 2014-06-03, 22:32
autor: djslaw
Przecieka i nie trzyma cisnienia. Żadnych luzów i stuków nie zauważyłem.
: 2014-06-04, 10:54
autor: tomaszdl
djslaw
Zadzwoń do tej firmy
-->LINK i zapytaj ile kosztowała by regeneracja.
Ja robiłem regeneracje w Primerze P12 u nich 1,5 roku temu i jestem zadowolony.[/b]
: 2014-06-29, 22:04
autor: maniek_NKP
a ja z kolei mam taki problem ze wspomaganiem: słuchać piszczenie paska (?) przy odpaleniu silnika oraz przy mocniejszym (nie max) skręceniu kół. Płyn wspomagania wymieniony, pasek prawidłowo naciągnięty. Gdzie szukać przyczyny ?
: 2014-06-29, 23:25
autor: agaj666
maniek_NKP, a klimę masz? I może "najmocniejszy" silnik 1,4? Przy obciążeniu klimą i kręceniu kierownicą może popiskiwać.
: 2014-06-29, 23:59
autor: janusz
Agaj666 tylko pasek od klimy czy alternatora jest osobny. Pompa wspomagania jest napędzana z tego samego paska co pompa wody i nic więcej. W przypadku SR20 alternator i kompresor klimy są napędzane z jednego, natomiast dla GA14/GA16/CD20/CD20T pasek do alternatora jest osobny, a do kompresora klimy osobny.
Maniek_NKP ja bym ciut podciągnął pasek.
: 2014-06-30, 00:24
autor: elektryk1409
tomaszdl, potwierdzam. W mojej poprzedniej pracy sporo przekładni wysyłaliśmy tam do regeneracji i nie było z nimi żadnych problemów
: 2014-06-30, 07:15
autor: agaj666
Fakt. Ale jak się pisze o tej porze....

: 2014-06-30, 20:45
autor: maniek_NKP
pasek naciągnięty poprawnie.
Mam 1.4 75KM bez klimy
[ Dodano: 2014-08-05, 00:10 ]
jednak zużyty pasek
