Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N16] dci czy di?

Moderatorzy: Seba WWA, sergiej

darekjw77
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-05-10, 17:40
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: darekjw77 » 2010-05-22, 06:48

Witam
Sprawdz osprzęt silnika, bo same motory sa ok, i nic sie w nich nie dziej , ale inne podzespoły
Tzn
1 Pompa Paliwa
2 Klima
3 Sprzęgło
4 Skrzynia
To nie są tanie nawet używane części.(nie których nawet używanych nie dostaniesz)
Wiem coś o tym :mrgreen:
Dario

mapeciontko
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2009-12-22, 20:15
Lokalizacja: Turek

Post autor: mapeciontko » 2012-12-01, 17:53

Zamierzam kupić Almerke Tino oczywiście w dieslu jednak zastanawiam się który silniczek bo jest parę wersji bo w sumię widzę 3 wersje w gołoszeniach tz. Di 111KM oraz 114KM oraz dCI 136KM. Chciałem się zapytać jak wygląda to z awaryjnością? Ile wytrzymują pompy paliwa w tych modelach?
Nissan Sunny N14 GA14De "95- sprzedany
Nissan Almera N15 GA14De "97- EGR
Nissan Almera N16 2.2 Di "02- seria

grzechalm
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-12-20, 20:39
Lokalizacja: Tłuszcz

Post autor: grzechalm » 2013-01-24, 13:39

pompy to siadaja w starszych dieselkach, tzn di, tam jest felerna pompa vp44. Przebieg roznie, w naszych warunkach pewnie ok 200000km. A modele dci wystepuja w wersji 136 km(6 biegow) i 112km(5 biegow). Moja Almera ma 174400 przebiegu na chwile obecna, z silnikiem nic sie nie dzieje. Jak ja kupilem to miala 137000km, wiec z rachumku zrobilem 37tkm i jest wszystko ok, wymienialem jedynie amortyzatory i sprezyny przod, w zawieszeniu sworzen i lacznik, a tak to klocki, olej juz 4 razy i wszystkie filtry. Mam wersje 136KM, osiagi swietne, spalanie w mieszanym cyklu przewaznie 6.4-6.7l
NISSAN to jest TO!!
była: Almera, jest: Almera!! :D

mapeciontko
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2009-12-22, 20:15
Lokalizacja: Turek

Post autor: mapeciontko » 2013-02-09, 13:35

No to kupiłem niestety di ale póki co jestem zadowolony. Jedyne co mnie martwi to ciężkie odpalanie zimą nawet jak jest tak na plusie ze 2 stopnie to i tak nie odpala tak jak bym chciał widać że coś dolega. Świece są ok wtryski były czyszczone środkiem X-flash nie wiele to dało wymieniony filtr paliwa itd. nie wiem czemu ale dalej słabo z odpalaniem. Co do osiągów to mgła by mieć nieco krótszą skrzynie bo silniczek sobie słabo radzi np zmiana z 2-3 czuć że coś za duża różnica, ale jak ma swoje obroty to na moje potrzeby wystarczająco. Moja ma w chwili obecnej 131 tyś jednak to auto będzie jeździć około 30 tyś rocznie (80 km do pracy i spowrotem) chciał bym żeby pochodziła ze 3 latka bez większych awarii ;) Spalanie poniżej 5.5-5.8l a do domku mam pod sporą górkę.
P.S. Jaki olej lejecie?
Nissan Sunny N14 GA14De "95- sprzedany
Nissan Almera N15 GA14De "97- EGR
Nissan Almera N16 2.2 Di "02- seria

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2013-11-15, 21:59

Jako, że powoli i bardzo niechętnie (niestety nie będzie mnie stać na utrzymanie dwóch) noszę się z zamiarem zmiany P11 na coś nowszego, a że wygląd p12 zewnętrzny i wewnętrzny nie wpada kompletnie w moje gusta, to rozglądam się nad N16 HB (sedan odpada za niepraktyczność bagażnika) i tylko w dieslu 2.2. Nie ukrywam, że interesują mnie tylko samochody najmłodsze, więc już te po liftnigu. Zapoznałem się już z literaturą internetową odnośnie tych samochodów, silników itd, wcale mnie też nie odstrasza CR. Plusem jest to, że mają 6 biegową skrzynię. Całe moje serce i ciało chciałoby zostac z nissanem, ale tak mało jest N16-tek w ogłoszeniach, że nawet nie ma w czym wybierać (więc umysł podpowiada rozglądać się też za innymi markami)... Jeśli mielibyście jeszcze jakieś wskazówki dla mnie (szczególnie od użytkowników 2.2 dci), to bardzo poproszę coś świeżego, ciekawego. Z góry dzięki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Almera”