Chciałem was zapytać który motor w almerze n16 jest lepszy i dlaczego? 2.2 dci czy 2.2 di? Jak z ich awaryjnością i dostępem/ceną części?
Liczę na szczerze odpowiedzi

Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
Mi sie wydaje ze jednak przy tymtheant pisze:6 biegów to chyba nie w Almerce przy tym silniku było.
też mi się wydawało że 2.2 dci ma 6 speeddylson pisze:Mi sie wydaje ze jednak przy tymtheant pisze:6 biegów to chyba nie w Almerce przy tym silniku było.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11005035
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10337028
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10418640
Wiem ze czesto w ogloszeniach pisza niestworzone rzeczy ale w tym wypadku ja sam jestem niemal pewny, ze dci = 6biegow.
Zależy które 2,2 DCiwert pisze:też mi się wydawało że 2.2 dci ma 6 speeddylson pisze:Mi sie wydaje ze jednak przy tymtheant pisze:6 biegów to chyba nie w Almerce przy tym silniku było.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11005035
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10337028
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10418640
Wiem ze czesto w ogloszeniach pisza niestworzone rzeczy ale w tym wypadku ja sam jestem niemal pewny, ze dci = 6biegow.
witam.możesz coś wiecej o tej pompie napisać?może panikuje ale akurat jestem na takim przebiegutheant pisze:2.2Di i 2.2DCi to ten sam silnik, różnią się tylko tym że ten drugi ma Common Rail i inny komputer. Co za tym idzie DCi jest nieco bardziej skomplikowany i więcej może paść, z drugiej strony w Di jest "sławna" pompa VP44 która lubi padać przy przebiegu 200-250 tys. km.
Po lifcie, na poczatku, tez byl montowany silnik 2.2 Di.theant pisze:
Osobiście wybrałbym Di, bo w N16 po lifcie grzebali francuzi i często słyszy się że coś nie działa, albo szyby się rysują, zardzewiałe po 2 latach wózki przednich foteli, wypalające się reflektory przednie itd., itp. Przed liftem tego nie było.