Zmieniłem dziś sobie sprężyny z przodu na obniżające...H&R (-35mm) ale zglebiłem sam przód póki co i tak chyba zostanie , bo fajnie siadł tak dziobem do dołu jest teraz a boje się , że jak obniżę i tył w to znów będzie efekt motorówki , że tył będzie niżej niż przód :\ ale no mniejsza z tym , przejdę do sedna sprawy.
Po wymienię odczułem od razu jak wyjechałem , że kierownica inaczej się zachowuję, jakby mniej reagowała + jest lekko skręcona w lewo mimo, ze jadę prosto?Czytałem już trochę o tym temacie i wyczytałem , ze muszę chyba wybrać się na geometrię + zbieżność ? to powinno załatwić sprawę? Dodam oczywiście, że przed wymiana wszystko było idealnie ok...
[N16] Sprężyny obniżające a geomteria
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
[N16] Sprężyny obniżające a geomteria
STATUS:Przyjaciel klubu Obecnie Corolla E12 TS.
Po każdej ingerencji w zawieszenie należałoby się wybrać ustawić geometrie. po obniżeniu masz najprawdopodobniej pochylenie przednich kół ustawione w negatywie, jest tego pewien plus tzn. lepsza stabilność w pokonywaniu zakrętów przy większych prędkościach. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale nie pozostaje to bez znaczenia w kwestii zużycia papci po wewnętrznej stronie???
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Ziółek jedź ustaw zbieżność. Geometrii nikt Ci nie ustawi w ideał. Niech dążą do tego aby z każdej strony negatyw był równy.
Więcej w tym temacie:
viewtopic.php?t=467
Więcej w tym temacie:
viewtopic.php?t=467
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl