Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N16] Sprężyny obniżające a geomteria

Moderatorzy: Seba WWA, sergiej

Awatar użytkownika
Ziółek
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2010-06-13, 20:34
Lokalizacja: Warszawa

[N16] Sprężyny obniżające a geomteria

Post autor: Ziółek » 2010-07-15, 21:01

Zmieniłem dziś sobie sprężyny z przodu na obniżające...H&R (-35mm) ale zglebiłem sam przód póki co i tak chyba zostanie , bo fajnie siadł tak dziobem do dołu jest teraz a boje się , że jak obniżę i tył w to znów będzie efekt motorówki , że tył będzie niżej niż przód :\ ale no mniejsza z tym , przejdę do sedna sprawy.
Po wymienię odczułem od razu jak wyjechałem , że kierownica inaczej się zachowuję, jakby mniej reagowała + jest lekko skręcona w lewo mimo, ze jadę prosto?Czytałem już trochę o tym temacie i wyczytałem , ze muszę chyba wybrać się na geometrię + zbieżność ? to powinno załatwić sprawę? :-) Dodam oczywiście, że przed wymiana wszystko było idealnie ok...
STATUS:Przyjaciel klubu :) Obecnie Corolla E12 TS.
Obrazek

kret
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-12, 16:05
Lokalizacja: nibylandia

Post autor: kret » 2010-07-15, 22:39

Po każdej ingerencji w zawieszenie należałoby się wybrać ustawić geometrie. po obniżeniu masz najprawdopodobniej pochylenie przednich kół ustawione w negatywie, jest tego pewien plus tzn. lepsza stabilność w pokonywaniu zakrętów przy większych prędkościach. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale nie pozostaje to bez znaczenia w kwestii zużycia papci po wewnętrznej stronie???

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-07-16, 08:10

Ziółek jedź ustaw zbieżność. Geometrii nikt Ci nie ustawi w ideał. Niech dążą do tego aby z każdej strony negatyw był równy.
Więcej w tym temacie:
viewtopic.php?t=467
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2010-07-24, 12:49

Ziółek, wrzuc fote z boku auta, jak to wyglada.
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Almera”