Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Almera N15 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, sergiej

C2BenY
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2019-10-21, 18:57

Almera N15 SR20VE

Post autor: C2BenY » 2019-10-21, 19:06

Witam jestem nowy na forum, nie posidam jeszcze swojego nissanka, a potrzebuje porady. Więc przejdźmy do rzeczy , sprzedałem swoje stare auto i szukałem czegoś małego z pazurem lubie małe szybkie auta ;) . Na początku szukałem Hondy Civic lub Crx lecz ciężko kupić coś w miare ogarnietego za dobra kwote ;) Ostatnio zauwazyłem wystawioną na sprzedaż Almere N15 z Sr20Ve.Samochód kompletnie mi nieznany , możecie powiedzieć coś o jego prowadzeniu bolączkach itd ? wiem że silnik był SR20DE a jest Sr20Ve w sumie wiem jaką rozwija moc i nic poza tym.Chciałbym sie dowiedzieć czy dostane do niego wszystkie części eksploatacyjne rozrząd filtry itp . Czy ogólnie z dostępnością części nie będzie problemu? Czy silnik nadaje sie do modyfikacji i co można uzsykać. Chce po prostu wiedzieć wszystko przed zakupem bez niespodzianek , z góry dziękuje za informacje i pozdrawiam całe forum ;)

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: Almera N15 SR20VE

Post autor: PrzeRuSco » 2019-10-22, 07:06

Zasadniczo jeżeli chodzi o części do VE to wszystko jest dostępne lub takie samo jak w DE co najwyżej droższe np uszczelka pod głowice. Silnik jak najbardziej nadaje się do modyfikacji. A co można uzyskać zależy od budżetu. Tu masz co zrobiłem u siebie w primerze a tu wynik jaki osiągnąłem.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
matek_p
fanatyk nissana
Posty: 412
Rejestracja: 2016-07-06, 22:31
Lokalizacja: Gliwice

Re: Almera N15 SR20VE

Post autor: matek_p » 2019-10-24, 11:35

W przypadku zestawienia Almera z SR20VE będziesz miał dobry pocisk.
Co do silnika wszystko masz podane wyżej przez kolegę.
Co do gratów z GTi... Zazwyczaj da sie dostać wszystko poza półosiami :D ale też to robią. Zawsze znajdzie się części na allegro czy innych. Co do prowadzenia to jak zmontujesz sobie dobre zawieszenie to prowadzi się bardzo pewnie i lekko. Fabrycznie wyposażona jest w rozpórkę przód i tył. Warto troszkę ją zglebić i usztywnić np Eibachem Pro Kit dla przykładu.

Jedyne co mocno szkodzi tej budzie to ruda szm**a. Trzeba ją robić a jak kupujesz to oby było tego dziadostwa na niej jak najmniej. Progi, podłoga, nadkola tył, tył wewnątrz, nadkola przód, klapa tył, drzwi xD

W moim podpisie możesz pooglądać moją ex N15.
Let the force be with you!

My EX. N15 GTi :arrow: N15 GTi SportLine

Aktualny projekt :arrow: BMW E60 Czarnulka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Almera”