Witam.
Jestem posiadaczem AlmerkiN16 z 2004 1,5 benzyna Sedan.(Nie wiem czy po liftingu, bo nie wiem jak sprawdzić i co to oznacza w tym samochodzie:-))
Dziś powstał mi dość poważny problem. Sytuacja przedstawia się tak.
Podczas jazdy zgasło mi podświetlenie zegarów, ale co najgorsze czuć było delikatny zapaszek przypalonej instalacji elektrycznej( myślałem ze tak śmierdzą nowe wycieraczki gumowe, które dziś zakupiłem, ale jednak po wyjęci zegarów czuć dosłownie zapach przypalonej lub przegrzanej elektryki). Nie wiem, dla czego to się stało nic tam nie grzebałem kiedyś spaliła mi się żarówka w zegarach, ale to był prawie 1,5 roku wstecz.
Mama nadzieje, że da się to jakoś naprawić. A i dodam jeszcze ze wszystkie inne wskaźniki typu prędkościomierz i lamki od kierunków itd. działają nie działa samo podświetlenie zegarów.
Drugi problem to powstał zaraz po tym zgaśnięciu zegarów ( po tym jak się zatrzymałem i sprawdzałem, co się stało).
Nie mogłem uruchomić samochodu. Po przekręceniu kluczyka była całkowita cisza. Radio przygasało nawiew się wyłącza, ale to normalne przy uruchomieniu samochodu (pali się tylko cały czas kontrolka z samochodzikiem i kluczykiem, czyli od alarmu lub imobilajzera).
Po kilu próbach gaśnie ta kontrolka i zaskakuje rozrusznik, ale tylko kręci, ale nie odpala.
Bardzo bym prosił o wspaniałą pomoc mam nadzieje, że znajdzie się ktoś tak życzliwy i pomorze.
Z góry dziękuję za pomoc:-)
Pomorze? To bardziej na grupie pomorskiej trzeba napisać...
N16 Poważny problem z zegarami i opaleniem samochodu.
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
N16 Poważny problem z zegarami i opaleniem samochodu.
Ostatnio zmieniony 2013-06-03, 20:14 przez Gość, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: N16 Poważny problem z zegarami i odpaleniem samochodu.
Lift ma zmienione lampy przód (soczewkowe), inne zegary, kierownicę oraz zmienioną konsolę środkową (klima już nie manualna- choć nie zawsze). Sprawdzałeś żarówki od podświetlania zegarów, bezpieczniki koło kierownicy?
Regulamin forum:
§2 5b. Jeżeli odpowiadamy na ostatni post w temacie to nie cytujemy go wcale chyba że odpowiedz dotyczy jakiegoś fragmentu, wtedy cytujemy tylko ten fragment.
Regulamin forum:
§2 5b. Jeżeli odpowiadamy na ostatni post w temacie to nie cytujemy go wcale chyba że odpowiedz dotyczy jakiegoś fragmentu, wtedy cytujemy tylko ten fragment.
Ostatnio zmieniony 2013-06-03, 13:54 przez George, łącznie zmieniany 1 raz.
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
- Lokalizacja: Szczecin
To z tego co widzę to mam po lifcie bo cały się opis zgadza tylko Klima w manualu.
A co do zegarów to wiem jak je zdemontować i się zastanawiam czy jakaś ścieżka nie przepaliła się.
A nie kojarzycie jaki to może być bezpiecznik i w sumie jak wygląda przepalony?
Samochód normalnie jeździ i opala zauważyłam ze jak poruszam trochę kablami które dochodzą do kierownicy to jest ok. Może coś nie łączy. Spróbuję przeczyścić każdą wtyczkę i złożyć .
Chyba że macie inne rady.
A co do zegarów to wiem jak je zdemontować i się zastanawiam czy jakaś ścieżka nie przepaliła się.
A nie kojarzycie jaki to może być bezpiecznik i w sumie jak wygląda przepalony?
Samochód normalnie jeździ i opala zauważyłam ze jak poruszam trochę kablami które dochodzą do kierownicy to jest ok. Może coś nie łączy. Spróbuję przeczyścić każdą wtyczkę i złożyć .
Chyba że macie inne rady.