[N15] skrecanie kierownicy, coś piszczy
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
[N15] skrecanie kierownicy, coś piszczy
W mojej n15 przy skrecaniu kierownicy lewo prawo do oporu coś piszczy, podobno to wina paska klinowego ale nie jestem pewien. Jak myślicie?
chyba mam taka pompe
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
Przed wszystkim nie powinno się podczas postoju skręcać na maxa kół, bo to może prowadzić do uszkodzenia pompy.beube pisze:W mojej n15 przy skrecaniu kierownicy lewo prawo do oporu coś piszczy, podobno to wina paska klinowego ale nie jestem pewien. Jak myślicie?
bombel pisze:beube podejrzewam początki pompy wspomagania.
No nie opowiadajcie, że od razu koniec pompy Najpierw jak radzą koledzy, wymień paski (z odpowiednim naciągiem) i powinno być po kłopocie. I pamiętaj o tym co napisałem wyżej.vixo pisze:Początki końca pompy
Pompa oczywiście na ostatnim miejscu ewentualnie w ramach oszczędności można sprawdzić czy jakieś zwierzątko się nie zaklinowało przy kole i przy skręcie piszczy właśnie ale stawiam pasek płyn i będzie pięknie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily