[s] Nissan 100NX 2.0 kompresor 250KM 300Nm
: 2019-01-21, 21:11
Samochód był moim wieloletnim oczkiem w głowie - w moich rękach jest od 9 lat. Jeździ tylko latem, rocznie robi około 1000 - 2000 km (zlot nissana i kilka przejażdżek po mieście).
Fabrycznie był czarny i był podstawową wersją z silnikiem 1,6 na gaźniku 90KM, teraz pod maską jest 2.0 250KM i 300Nm.
Kilka lat temu przeszedł całkowity remont blacharski i dostał nowy lakier z palety GTRa, fajnie skomponowany bodykit: dokładka przednia GTI, unikatowe dokładki na progi Pfeba, dokładka zderzaka tylnego Pfeba, spoiler Ms Design - z wyciętą środkową nóżką. Do tego lampy przednie z wkładami wykonanymi w całości wg własnego projektu i kierunkowskazy typu Clear - zabieg stylistyczny mocno odświeżający przód pojazdu.
Hamulce: 4ro tłoczkowe zaciski z Nissana 300ZX Twin Turbo, tarcze nacinane 280mm, pompa hamulcowa z Nissana 350Z.
Zawieszenie: gwint z golfa 2/3 generacji, dopasowany do Nissana 100nx.
Pod maską silnik sr20de czyli jednostka z wersji GTI (swap plug&play w całości na oryginalnych częściach z wersji GTI - silnik, skrzynia, półosie, wiązka elektryczna, zegary).
Fabryczne parametry: 2.0L 143KM, do tego dołożony kompresor, wystrojone komputerem piggy back Ecumaster DET3 na doładowaniu 0,3bar było 200KM i 250NM, później na 0,7bar około 250KM i 300NM.
Spalanie w trasie 9L/100km, na mieście to już zależy jak się jeździ, ale kusi do szaleństw i wtedy utrzymuje się w okolicy 12-15L/100km.
Ustawiona procedura startu - strzela ogniem na prawie pół metra![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Układ wydechowy przelotowy z aktywnym tłumikiem końcowym z przepustnicą, żeby było głośno lub cicho - dzięki temu w trasie da się spokojnie jechać i wydech cichutko mruczy, natomiast po kliknięciu przełącznika wydech dosłownie chce urwać głowę.
Koła 17" (CZARNE wieloramienne felgi, widoczne na ostatnim zdjęciu) z fajnymi oponami szerokości 205 - fajnie się to trzyma drogi, ale ma tyle mocy że bez problemu traci trakcję jeśli się tego chce i zdecydowanie wklepie gaz w podłogę. Konwersja rozstawu śrub na 5x114,3: bardzo popularny rozmiar i dużo ciekawych felg na rynku.
We wnętrzu: elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek, sportowa kierownica, dodatkowe wskaźniki: EGT, BOOST, OIL TEMP, OIL PRESS.
Wiadomo, jak każde tuningowane auto - ma jakieś bolączki mniej lub bardziej uciążliwe.
Generalnie to tak: wnętrze częściowo rozebrane (ale wszystkie części są) i przygotowane pod zabudowę bagażnika z audio lub airride i rollbarem zamiast tylnej kanapy - powycinane na wymiar płyty mdf i wykonana konstrukcja pod nie - do obszycia lub laminowania (wykończenie wg własnego pomysłu nowego właściciela) lub możliwy powrót do full oryginału.
Poza tym lewy przedni amortyzator trzeba rozebrać i złożyć bo chyba źle usiadła sprężyna w misce bo strzela przy skręceniu jakby przeskakiwała.
Dolot można by było wyciszyć (oprócz zaworu bov otwartego ciągle na wolnych dołożyć dv z powrotem w dolot żeby nie robiło przeciągu na wolnych - w przeciwieństwie do turbosprężarki kompresor ładuje non stop i trzeba cały czas upuszczać nadciśnienie).
Kolejna rzecz to sprzęgło- obite przed strojeniem kevlarem i nie bardzo chce trzymać jak się mocno wklepie gaz - jest cholernie dużo niuta już z samego dołu, także albo obić na nowo albo pomyśleć nad jakimś spiekiem, lub wzmocnić docisk i będzie git.
Klasycznie w skrzyni od sr20 piątka lubi wyskakiwać - trzeba trzymać rękę na lewarku przy mocnym dodawaniu gazu w trasie. Znany problem i do zrobienia bez problemu akurat przy zabawie ze sprzęgłem.
Z blacharki błotnik lewy przód- zeszłej zimy ktoś nawracał korzystając z mojej posesji i wcofał mi w auto, po czym uciekł. Do wypchania od środka, zrobienie zadmuchu i lakierka. Można pomyśleć powoli o ponownej konserwacji podwozia.
Mam do tego miliony części które dorzucam do auta - prawie całe drugie wnętrze się złoży, jakieś silnikowe, coś tam z bodykitu itp
Więcej o aucie można poczytać w tym temacie na forum: https://goo.gl/kGV7Dj - pełna relacja z wszystkich zmian
Cena: 15 000 zł do negocjacji
Tel: 604 80 83 86
Do obejrzenia w Zakopanem
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/IN4AU4yAeZB7qrIdEOexisUQzPv9xNqfNikWopUMoxs_wsoxGaomdVktRXyRHtOycKFZZ8Al0DhhmdZjk3WpzgMnEoMhOp9wyzdIzpThXn84Y3qLYacitm0uLtVeIPxz3ywMxPSEEPB4QRFAnCmDR299AytdGpiJkK10UU7S4GuGiFK_nsBWAEjHHyzYd74CskqiwedI8WpnEZlWtSnJbxGHL4RZd3N6x3mju3T-90CRe2gT5iyF_GvHJdeuVyK1p54wtoU5z5OrFE9EP9JfteDVsYZ5V-ZdZh7N_vr908s-tEROc9IghpajSPu_EIbAsu_NcpGx1RrFpM1g-wj66P3m2stpWssCG-EcJ-GXe4ZfkBch7aeiD88LC4yFobEy3M_ymZzy6qzBL2HWDRPPSLt5XAq8v3bv0RdaH4UnpbJep5JlaDw2DMcMwPTj6J94R9hEDXE1JKFhF5hmqOGV7DFxZ2i352oFqgcZtQhbO3uzv1s60Um2Xi8dxEajaqpOQy5mMVNJNerkU1dM8A4nCrjh-5YLZK31xxVqjNr0vLGMU1-OgzhPP-Oo-JmA0sovB4EAx8q0j90rCgKxtsHZVdDJXImjTde6pNTRDLvLHbYmOOi510o9qaOO87v9LUEaaBK8qTAEVeGvaLa51uJzTfFAgg=w1694-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/y4Iab6CvXAxnDmHO8XnY-6VWvUJhAPtHiyjXT-pWTGh2rTT358nqyuC3RcQCIWlmbSyGKTxfP2Rkbxgi8RMJEA4rek-bd4u5r_K0Tmb6ytkZjY3BibB5bMJYlu62435QKsrjmCToFNMu6o3t8LSENNoZnnEUCXSyvtYBxSHMzvzXMqon0u1SLCkxtD1HcHVl8yrt7xKnEQLWhD-t88RM8XtehN61iEyYM4SIluw2lmOZZxVIdxb-3TKMFTOJl4E1BOLO47l6CXoTKY2luwVjUPoianeg63cTnXJVzsniowuWaeSNzgp13mCvSFV6eUyffRj9D2kx7kQFNE0g1V17zDo0AYRXHR12Ma-mSO_uSb1Z6y5ksRzAv-pfLpPvAukmxxChBWQsfFfLjF5tu5vB7MJvHHXWvLkkKqvcZ8_IISdHsG9lQkZOHYEzDc6I_8LcNK7Zgq0uQ1kW-ifkkHVKV32hXTBDYhmfXjj0VobvGXMCNsl_xv30VOg8cjaDy_XmzDXhTzjfbrf_nn2vj_PQjKrs44b3f6Znx6q56dO1rQan3fytEsMGMOGLY6VufElp5mc_L4U3qTofWpmkQHBvMA88XDnORxjzuavLRoEjfomNOqeCIPCAH1vrsIdldQCsruSx4AUvvnjrkrqtK4m-Qiuumg=w1694-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/Ro_FGQr5lCqnMCRvD9faitGdBR3Cl0ur22DBppsl8VcopyXNIMHgd-ugIC4x8Usarpwzja8EbSdGux0ad3Rey6Ua9A7OgCzElgZorS64rB-AJZhhvap5XOtEksWIr8JLJY2zvyA9tipDq_YdeHAf6Ck-eBTnbtWwK4U8FOhlivXdn7kkXvZg-8MbNo_ZfgS0E42N1XjHLc8Z3oG0f4ct9XWmejPxjUd2JKeCS7z9gh9f8Kld-zh6R7OoeE8uG1w3gC3MiEn3ZesLgpG7AVK_UqxoAzW0ofWaAhtJdUtyqXxGPKktkfhDEfWTBYRvNLrNxmzRT8LifOvrcLfD3qZ5q1wq6Kj66JWD2AjPQVRg0oCtTiq3ZtCfEgC65WP_02ctblfoiAN4C5afW91e90dxj64q6D_B8aANJxYz2DFv0s729PYxPmpG4ZZxQRgelicthwuuSmhmaULow9rX7iJ23067jQKs3-9HiNU_L7KIPc2M5S6Z6ny92Y4ZhKkRGrqAiXoPe1fsSAFMMn7l-xgrgYipnV1ODJif63_GTpKiiSonhUjYYVgMyPxrtRNABi1TQ3iePBdxbr0uTylQD2BYeghSfsopdtZubIQ5Gzb0wQp-I4hlsJDpFhiaWVnTQVe-Z6HyHa7MlbsdLM0qAhn-l1hS3w=w1434-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/-XSlVIiN8Yz68vMgynoBhRavxG6Rp-W4csOddkjrNuh3vzQH33wXld3g6RkVKzrMO1onwww4zs0JdtqGOYFB3bGIomuTiGuvQdZjQHzVDzLsmMV2rt9mcE80cMOrghuNJFEDwtOaYn-mTshFxzn1utkNoY2-hvNB5dsuH5ZlEtWuuniuzbK4ZLpFs8_tZZHKqEoHLG6wcaqFH6WpRTkKUCTHXGUCbUzk_-6IB5isI0AQOeTvmDVOIVWZ3sR9eqbFgEnigtNgzOHZUvLUziKDFpw9D5zlMhO0KivNtbARJEe32I_HS37J_9B4dtX98d7bmqmYb69sF5o8Hrz3bTJqPJtnfZWm1aSJMDEaXf79eIC18SbKDEwJXAA5hXscCbcl-2Wa9Eq9YSqxItWJGbQe4GsG4Er5tZ4w9Zy8Z0aHyHRPV7SGaDHmbU-uf791EYz8fpLJF2Z0Rp-CDGEzEO8nP7fzjrDWO0gblGq4dvurK7GLAE1XDZzoBMt02J3r6fuggWsD8MypR6WfkYfdCRX4JU7i7H4GnNOoo6iQeQ3_ApzB_AvS-QOlWrvRvEvRbHDCSaBxJVYxHfmJMRXa-g1EygMdL_mfYlpVJYe3El8-7_0pYe41w8RWsOYVMSKk8rlHu6dik-X5TStbAXf5UrL0n1kjSQ=w1434-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/GZnntIiUAva7LJDSCqUDZZLLFyrEZtc6ARypaxdsyx3wJLVSruht9ud6HCazVVc9VPwtM-zQ8DlBJYKi9lviuL93JEdFQrdMpM4odTaAzvmAcRDha43Il_hv4Dc1GDWCIGLbiWlaZz1JJdIKG_KwNAv3CaDRCL-oVb_xdJ5XDz5luxPV672acR9vLo9GbYBSFX_-sTbbIkmbkbcX_bK6gmvCR1slaUsC5RspdNPxbxuF_fHJFOpNQeo2085uXwlHAPsFIY-Unf4zySYPH8l9GA9WQt-nQS3IMtJZyL4Q6NB2VcgSspuKW4tgK71wMWQLvjUQay533hXsqLFNtBwlYSSnrjColw1NnoCFiYHzFvuIEX9z_C9tYRVBIb-cc34DWwhJj1kprzj6v8T1Qp00ZgXPyI7ipJua9B1LRJYDQrTnLucRY0iMhVWFTjSBoYXZ1kQKzGsPijgUedSIjH4ULuwoOetXhj95EBG3RPllZOfXxQcGReJ-oIlaIuD6J2okyZZt-qQ8pQK3RyJCfrqm5kB5_BNcoCfi3kN1TA30ryo90xebX3ic2RD6cYlAn9I4LShuoBHDNh0n-8ivvsUPUQgp5X-t458FYA5LXvvoRG-hdJ2CiYle1Zwaf4ZSD4kTXg_LLkUCSG6p9jS_JMKcyZMWMw=w1270-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/0F2AWzfzMHw1yuWNPr2G9pOnrbWsqUGAFyBj4ONQT4Op4eQpRXfdaTdJRkWaBYPMduGStXIo4dVTo2GPlkEAEfIcT_mNwhjgZXbsXTfMUAXszxWfar0_PHn9SBv61BaekcS7P4daJZqhdTdW90jbEMBWGkWdr3F1lckQZF8EFLBZq9tWidhepid9VrHM72SW0FHFKv6LctnFjGxVQijAzQQ-Nc4c_EAmwJDXSiaeNZTfDXFuudwLOvxRPap6Gmdr2jkLyzftMofJr6umUfA6i-IhdR2v3yyRXhk1qd3kNaqePQca3FBLif2-3Vs2KPY0ud_Z6D5rnXWFC_cy7u0TJhfFlszD9eg3eaa-m2lM5goTKCCfL85bUFiG9yQcFOLbirKz33oQOwNwS6yi2hOgTsgNEyOYHZgnZZ_hGB8Q_NdldH2ByKUUpJPw5IMwuMVm4K6BCylUWt3W5J5p6eB6ZmY_LyUBz2jG91EYueePQYN74yVVM0Le_zP54FJPHkLVq4xCfWtyjwUp_d6HiIC3YjcTSOJqCMqpGNhDygEL2mPiZTf8RpiITJGd80QojtqxUPzKQ4JBad37NolhIm1rx-2YAg_BC6T18TLDJsK8LEM6mloJqOF0ORpjnWPyU87Rjys0KuQGaAzrolRe519SUrYUpA=w1270-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/atuvVswKra0aYe-e1kCg0aHkKlKiYOdzsdFN7qGEtXck6WysPbztt0QxgEicbGiL5XVdFf1h8BnjHzDwnbIZDeV_UwjOBO5eLuCfbElxm_IDAh_7CntWmJaYWKSzkNPcpKU-eMvxtJqT8sMKDCE0uB2Iaq7vk_QgmmiPVaGyDgdbGGR1YmhjT4jX0R3elWWtyCkIraGdRsaJ-J8m3AP5ZbwCZQlk7-KKvQLjPxon4xiz7R1pYvPMct9O0Fc-baMGahJdBhMfWzSjRMTM3XwsMJ3T4eHBOlFrDGLfsVEJiYzqVkDWYdRXEACg6S4WmPZ_h0duFNyfzf0-T9qlGM5JyVn_HQs061U6aY6jO1sTJcYl3d2yeBkuefCUi0OVga5pXL-bknbxUcm8qpid5DeqRxUjwDT4xe7MnOZtvLUA1nMsw8j6i5DwdOzIZITcKDFKTyMlSlBhLD7-VYKufHbC2CG5ZAfkMHNToLluIafww7uVUdvRD0MbIrb0-sx2P0tuSEONTaaHwYS2PvXaAiua8_6N311-CPtgMVPr2ly8dtzpolWsMEVHdEJrrzu1z4MMEFcuv8b6dERMZM1vEQb8h54t9diYrZj7D5-n8JP2JOn7gIf7XTbCmg5bF_BjSJffc_Ui5A7R455ZxjOoVlJjxgYDBg=w1435-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/au97xfZ2Efln-ekL6EFLpkmYiz5cOEYk-twt61Jc43xvYp-y5ILEvYFmJ4i9PQVmFVQ0qwZgsLIwMeZAmHlmQm5epLWbMAYdhGsdWcY7VAPIBVmFAhUQnzZPIeo4YHvroDT8ZJSO4-3WqufwfQDfHpsxVxd2J8oV3NJLlKkk7OdGnYamVR5Y2iiEdCw8rMVB9XIpVX97UBIfHJSzn32Pb9rm1zvRksfUutdX-LpAG_e7a3EJz9mnZUnBh60XaROSQdtSI6rrBTiiUt5A-LoNdYlLK3TbbxvY9Wc7AKhn0DnE7wcywfHdWMBAx5DdNs_vMQsUrfbKeOfC9qcZ9BPV1V0rFTCfARAQLdMhySC6P1HAh7kSCKSyUgNK3fO798DHCpIjQdmcaQlEbCvdykva233Fc4q0-f5bKqlydEWT5Llh7FJdZBz1p1PEBvJENCFQe_gwhTmB_KIt9Q8Ztsy712bTaGomzTyoLL9GTipOezzr6GNvVEdua1UTxDHQ3fxRRSaUVD7osGnoQ3J93xhxye5S1E-PYdxXJlwDZXqN8wp6eIV1OpFtFfv4Ni65Cb_5-XsD5TjyVQm7QmPMuwAUqLhpPka04QSUEYhJilxG-bhkyoTOP4jDGIAcfntrI3jozZEgb5_1iCY5efXedAu8uv0PZw=w900-h506-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/1fqORr2UasaV63SHXS4FVu9mBSVVfiKVM85Tq3kYu8K4qhOcao57n4nUDPnjX7tfqGka4xU40YpX5nwKjPjF-y8mlmc9-jrEPaGTptv63E24QLD-dP5bH0-8FScjYvcy6JZplkDM0GuGH1di6e_chrPRSOXDzmwpAsML7UEDgXHmv0yOr_c69c0BYrpMv9d2lO5OIkY2c9iWujsonxZxYako_6t1sSWYMGcxQwLR4tEfpvb7ujf_Qofk3NFIMOSce39XmZ-MeMAfj1253O16sm2EiOBP6IMvAMy3X730Bzp7ifseqGYhE54G4_8EDaF7S05sdPjk41nc4ExxfH3etCl6qB_7xTCLJlFV898QeUuEaGLq4F4WNx8URphR_PWDya2tcd01VZbmOJYT60vLODSj811Elb6hUWG1lnGSWnOgmmcNv83DUfGoyx9zyRrPLHIy3xJg-1M4Yu42AJEGBi2GYY6pBVyx0QQsnCKSYxPP827QL3MU4Srp0i-1hI_8IrvU5QkgjkC0iCI6z_5P-ncvZvBPyjNmR6ak1fk9FzLGf4wPm8YzJm_od98l8lJEpIyG8ogExSH-10ASQDAyeXC1nfkjSfqBNQfHn0QsSpJvXGXfoed283l2PAL68HSpVBmzaXmSo0N7ykhGH5jXaGpRbA=w1694-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/Rvs1H5DJ8g3DoT5wwziNhFTbOZI9ySM4hwLM8OvLKDbLoIJqobs-C3e849M8Tre9XCwwEIhIn9eXkSW6GeDiBp1-aHxHGmFIdSs81SOv5gU5AlFo2EEzG1-m7MFLXnR6-wrG1sxHiagee-L1112Aatvq4lacoQCpDXoETVPFUxBMd93HGUidetqm7OcOolewhM6UI51zzxwFyBRT5a-anP7bIQppPykUptiCHkZaclr6Favrms0iO1c5s4KG3RLlS6xXtakbUty-X8crpmNECU-GrRt5wAd5Qc4HaiaoZMlh6j6omHipbnZvvP09A2CEOMa_MEGbyxwXwPQpqeSNhKfnb4kDDnXwqMrfFKRLX8bYF6XmMNw0bXFjLl-tY8yeqtaC3pagm-tCz0ZYDFV73r7CJLg_O80GWrgrGzZ-2Bikgwxa7PRy4kcx2C6hhzWVtY5K6ASZ5CPKkf26c6ElTsCgafU8TyUg2XAp6Hdpsrdd-wnFJC7l2LB2srG-Vm30a3R6Q9gROGQAUX0DvK9Am_dvac9SIEPOAqXDZHp3M8TQFAcmi7Ij6v2powVKzwbWjasfvNZ8gxF6ADecvnoNkdAYqKRl08F2hi6HNS3MmZ5mfWtUHlLSIqqLFOd4_1FKusHftlGPRFgeG52i5iU_tFFzMA=w1694-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/GE225E-7zgUrk1CmBeccNxd5FedU2Mb-6DjVkCoskj3AnyO5Fbyu24EmfRUaSfBhAk8wuS3wruVe7c941LhUq6bdGjgZd67GfpEYAN8ysohSjsbqslKdnvLFXPhuoQXRj7U1llIDfELi85-Z529b6ar3X-R0vJgORMvguA-YMjXHZ6-WEqLBQKg7r8rx_1WziAEoksvXIZ31vLHxGkFLOtjBu8HlGVOcmtXa2Dm9JQONngHhPNOf97XskAhxlGt7Tu85C_T0o3Ok51NeXhzlaomhHWDQ_AuILmARiJhCAbX6yqsCgYxkQ9I2bwav5jMN-it-WV49qFKyIBS_DMrsWsEUBwS-mVAuxk0QhhKeLZuJeQxyKKKi3tTXajj1OB0Jwyd-j5OFbNUxiV3A935SmtdClnQeMRaJCndzsxGvEs-bdkWohXLAlB-GCNhovVzgJVm1DwvfcP731uWXmm_EBkN173qvG1PIXJJgfa6wHFKXv27uqFiXxXOpVSOwYQq6WXKTmf_Rym0x44Lo6d5v_6I-F44yLSFdW1wQYsprofQp9x5AO4d-b4FTp03RKwbHCkC29vX_szPaXkac1jFvshrylCnn_1UGQxlTVk8QAkX5s3MCmNrm6dCq8wtzw2ZaqW-nerXUjnU6VWgsCF4qDxqWLg=w1694-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/lygatBNeFHhFhjGMaiKbZb21k-WNttDAzrwdEGYFB6OkZ-WHk6o7I3QKzy6B5TsAWfqLstRQE2D93XcbfuBTy24HFpAQXvvjSpWoKD_KOZfCohv_XDwgdVffl-xghyxIRIEnn1-W0OwIF1XjI0RZxn8lmhYcNq3YMqU3Kpty6_f_15ruMM7K-pw4wFQRkdcm35N_cxpN17sBtPzXnzjcqi6cJBgRdWY_rZm75hnrmL0QBDF_fc0Im6XPAsjsbm7rUYRnDHLxvpQsdIEN34U3EmZ6fwCkoUlKpj7U9UvrDQztNftd2c8Y4MJtKRN8jBC-H_81X-mxvuBBFbhmg6FLjuiPys74f_4g8pohSnLFtNKq0eXYhhlvHrY0oSEIeanby6OU7WEznuj43EaDM0zbvFnDaTsEzlKvpKwfCR0kERFsaRrtALMxCvFECOKG3JRKAnEeNvJ1z-vwQsN7LTN0QcAMnwAYw5B5QOE6uFY_yiGvMVyJD43JdNaAzF9JXUoDmKLtzlyP5fhW_evbWmgSmuYtW6KNakrKeKjjRGzU8s8-GgOuugHA_S0goHu22ht_IndNRuQb5BHxkKmQmI_8N8QG8k_d9ydeuwQVdptdxU1jwtyDRUa4tEgM9bhTu8pprkqzuPc6hUhvr2WxSbVc7uMJJw=w1694-h953-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/qLHkMo3qaWaV8gKCZq6HfgLj7aR8iwvqFS1IL075zMsWpJ0wp57exlwIhnMslaKzlXoJgYzcgY0KJ8bLwxXX4lwC_JLMyaW0JKETbIwk2JC8t39dcJ2mOokmyy6CBQ2vJ9dfnUQfhmbaVa70e7kHq1q64WTALZh6TtqLEx6g4yMHuTzjSQmjhqJ6bKTXfd3KcPjp_X5cuS0VqOp7cAyCwBwF6dVfB-_FxoMUgn3h47gNqqNGnwNrCwXrCTIHvWFVBJyNHl7OTS4fhwkT_qUp-JxisZlYSdsnpGt-oxwMwU3sNHRWH15lp-cZB0sYWJZKQzQ0fBnueBQ4wP9wYOh7_qm5lKvT3QYPw38h1PwLplm8HbqjSaPSEBj5u2P-zuk80aPGRBUYDS9-lJC_S5kFOxcLSpMSOLwXM7B6SnUuZhA0SmlHIQRPs24dIUavAcdS-cmy68N53GR-nIEY7fTZA0jD4YqdD4wa3GvHMoQtHgRgJM-GL8ON2iah545f4jeYOELP6El3qKZLYcKjrJGclZRYr-RxyRxsuExAyGB1-On41E_NdhMTS7AziYFG1MkWJMNvdkcEouCzy64ZZl8-dXwiRQOBJE7odVoQE6d3joI_qeRfrpgW9I2yt680eR7EmapoF99-f_ZXQVEO_D7L1NnuFQ=w1270-h953-no)
Fabrycznie był czarny i był podstawową wersją z silnikiem 1,6 na gaźniku 90KM, teraz pod maską jest 2.0 250KM i 300Nm.
Kilka lat temu przeszedł całkowity remont blacharski i dostał nowy lakier z palety GTRa, fajnie skomponowany bodykit: dokładka przednia GTI, unikatowe dokładki na progi Pfeba, dokładka zderzaka tylnego Pfeba, spoiler Ms Design - z wyciętą środkową nóżką. Do tego lampy przednie z wkładami wykonanymi w całości wg własnego projektu i kierunkowskazy typu Clear - zabieg stylistyczny mocno odświeżający przód pojazdu.
Hamulce: 4ro tłoczkowe zaciski z Nissana 300ZX Twin Turbo, tarcze nacinane 280mm, pompa hamulcowa z Nissana 350Z.
Zawieszenie: gwint z golfa 2/3 generacji, dopasowany do Nissana 100nx.
Pod maską silnik sr20de czyli jednostka z wersji GTI (swap plug&play w całości na oryginalnych częściach z wersji GTI - silnik, skrzynia, półosie, wiązka elektryczna, zegary).
Fabryczne parametry: 2.0L 143KM, do tego dołożony kompresor, wystrojone komputerem piggy back Ecumaster DET3 na doładowaniu 0,3bar było 200KM i 250NM, później na 0,7bar około 250KM i 300NM.
Spalanie w trasie 9L/100km, na mieście to już zależy jak się jeździ, ale kusi do szaleństw i wtedy utrzymuje się w okolicy 12-15L/100km.
Ustawiona procedura startu - strzela ogniem na prawie pół metra
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Układ wydechowy przelotowy z aktywnym tłumikiem końcowym z przepustnicą, żeby było głośno lub cicho - dzięki temu w trasie da się spokojnie jechać i wydech cichutko mruczy, natomiast po kliknięciu przełącznika wydech dosłownie chce urwać głowę.
Koła 17" (CZARNE wieloramienne felgi, widoczne na ostatnim zdjęciu) z fajnymi oponami szerokości 205 - fajnie się to trzyma drogi, ale ma tyle mocy że bez problemu traci trakcję jeśli się tego chce i zdecydowanie wklepie gaz w podłogę. Konwersja rozstawu śrub na 5x114,3: bardzo popularny rozmiar i dużo ciekawych felg na rynku.
We wnętrzu: elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek, sportowa kierownica, dodatkowe wskaźniki: EGT, BOOST, OIL TEMP, OIL PRESS.
Wiadomo, jak każde tuningowane auto - ma jakieś bolączki mniej lub bardziej uciążliwe.
Generalnie to tak: wnętrze częściowo rozebrane (ale wszystkie części są) i przygotowane pod zabudowę bagażnika z audio lub airride i rollbarem zamiast tylnej kanapy - powycinane na wymiar płyty mdf i wykonana konstrukcja pod nie - do obszycia lub laminowania (wykończenie wg własnego pomysłu nowego właściciela) lub możliwy powrót do full oryginału.
Poza tym lewy przedni amortyzator trzeba rozebrać i złożyć bo chyba źle usiadła sprężyna w misce bo strzela przy skręceniu jakby przeskakiwała.
Dolot można by było wyciszyć (oprócz zaworu bov otwartego ciągle na wolnych dołożyć dv z powrotem w dolot żeby nie robiło przeciągu na wolnych - w przeciwieństwie do turbosprężarki kompresor ładuje non stop i trzeba cały czas upuszczać nadciśnienie).
Kolejna rzecz to sprzęgło- obite przed strojeniem kevlarem i nie bardzo chce trzymać jak się mocno wklepie gaz - jest cholernie dużo niuta już z samego dołu, także albo obić na nowo albo pomyśleć nad jakimś spiekiem, lub wzmocnić docisk i będzie git.
Klasycznie w skrzyni od sr20 piątka lubi wyskakiwać - trzeba trzymać rękę na lewarku przy mocnym dodawaniu gazu w trasie. Znany problem i do zrobienia bez problemu akurat przy zabawie ze sprzęgłem.
Z blacharki błotnik lewy przód- zeszłej zimy ktoś nawracał korzystając z mojej posesji i wcofał mi w auto, po czym uciekł. Do wypchania od środka, zrobienie zadmuchu i lakierka. Można pomyśleć powoli o ponownej konserwacji podwozia.
Mam do tego miliony części które dorzucam do auta - prawie całe drugie wnętrze się złoży, jakieś silnikowe, coś tam z bodykitu itp
Więcej o aucie można poczytać w tym temacie na forum: https://goo.gl/kGV7Dj - pełna relacja z wszystkich zmian
Cena: 15 000 zł do negocjacji
Tel: 604 80 83 86
Do obejrzenia w Zakopanem