[sprzedam] Nissan Primera WP11 2.0 PB+LPG (SR20DE)

Moderatorzy: Zielkq, janusz, mimier

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3235
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

[sprzedam] Nissan Primera WP11 2.0 PB+LPG (SR20DE)

Post autor: Zielkq » 2018-09-05, 08:29

Wszystko co dobre, kiedyś się kończy. Na sprzedaż moja WP11 :)
Obrazek
Obrazek
Fabrycznie silnik: SR20De 131 KM (podniesiona moc na realne 138KM, 179Nm- wykres z hamowni) STRONA 19
Wersja: SRI bez oznaczeń
Kolor: KH3 (czarny)
Rok: 1999
Przebieg: 294.000 km (spokojnie, to nie Passat, Nissan się nie psuje po przekroczeniu magicznej granicy 200 tysięcy ;) )
Historia samochodu:
viewtopic.php?f=12&t=12210
Na wyposażeniu według VIN + dołożone elementy:
- ABS,
- 4 poduszki powietrzne,
- trzy 3-punktowe pasy z tyłu z 3 zagłówkami,
- 4 głośniki (+ dołożone tweetery nie w słupkach, ale w obudowie lusterek),
- wzmacniacz w bagażniku,a
- dwukolorowa kierownica,
- elektryczne szyby z przodu (obecnie pełna elektryka – dołożona elektryka na oryginalnych częściach na tyle, łącznie z trudnoosiągalnymi boczkami pod elektrykę we wzorze SRI/GT),
- Centralny zamek + alarm (dołożony),
- półkubełkowe fotele (jak w wersji GT, ale bez półskóry)
- Klimatyzacja,
- hak holowniczy,
- Halogeny,
- Siatka grodziowa,
- Roleta bagażnika,
- oryginalne chlapacze,
- kontrola emisji spalin,
- relingi dachowe.
- przyciemnione szyby w bagażniku,
- dołożone lusterka z podświetleniem w osłonach przeciwsłonecznych (z P11.144 EU i Anglika),
- dołożone dwa schowki na okulary (dla kierowcy i pasażera – z P11.144),
- wymienione wszystkie plastiki od linii szyb na wersję z P11.144 (żeby było jednolicie kolorystycznie),
- zegary z pełnym komputerem pokładowym z wersji SE (zegar, temperatura, średnie spalanie, zasięg, przejechane kilometry, średnia prędkość, czas podróży), podświetlenie na białej taśmie LED, w liczniku wymieniona górne piktogramy -> dodana ikona tempomatu (przygotowanie do dołożenia tempomatu z wyprowadzoną już żarówką pod deskę),
- brak wycieraczki na tylnej klapie,
- zestaw głośnomówiący Nokia Bluetooth,
- podświetlane panele sterowania elektrycznymi szybami (autorska modyfikacja Janusza z nissanzone),
- dołożony nawiew pod przednimi fotelami (oryginalna część „cold climate”),
- pełne wygłuszenie auta – wszędzie gdzie się dało zastosowana pianka wygłuszająca (drzwi, boczki, dach po całości, klapa bagażnika, plastików, etc.) wygłuszenie maski, wygłuszenie ściany grodziowej z zewnętrz (najbogatsza wersja wyposażenia P11.144), wygłuszenie podłogi z wersji na „cold climate” P11.144 (gruba pianka z gumą), na tunelu środkowym mata butylowa,
- poliuretanowe tuleje na łącznikach stabilizatora,
- poliuretanowe tuleje na stabilizatorze,
- poliuretanowe tuleje na górnych wahaczach,
- wymienione wałki półosi z wyrzuconymi odważnikami (które odpowiadają za rdzewienie wałka i jego pękanie),
- zamontowany rezonator z wersji GT w dolocie,
- wałek ssący z P11.144,
Obrazek
- chłodnica od CD20T (grubsza, zapewniająca lepsze chłodzenie),
- biała rozpórka kielichów z przodu (rozpórka na zamówienie od MacGayvera z nissanzone – nie żaden lichy gotowiec), seryjnie wyposażone również w rozpórkę środkową pod podłogą,
- oświetlenie wnętrza na panelach LED,
- dołożona lampka do mapnika z wersji P11.144, pozostałe wymienione na oryginalne, ale z oznakowaniem (OFF, ON, AUTO),
- wycięty schowek na apteczkę w miejscu zmieniarki,
- przednie kierunki ala USDM – żarówki dwuwłóknowe, przycisk wyłączający w tunelu środkowym z Nissan Sunny,
- kolektor ssący z Nissan Primera P11 (lepsza wydajność),
- lampy tył JDM przerobione na cztery pozycyjne, dwie przeciwmgielne, trzy stopy, dwa cofania. Lampy ORYGINALNE JAPOŃSKIE (wersja zgrana kolorystycznie pomiędzy lampami w błotnikach, a w klapie),
- poprawiony układ hamulcowy poprzez wymianę serwa hamulcowego na większe (oryginalne Nissana) – żadne 3-, 7,- tłoczki, tylko fizyka na poziomie odpowiednich wyliczeń. Primera teraz nie ma spowalniaczy, ale prawdziwe hamulce.
- wymienione sztywne przewody hamulcowe na tyle,
- dorobione mocowania tablicy rejestracyjnej w klapie (oryginalnie nie ma),
- teflonowa uszczelka pod przepustnicę oraz kolektor dolotowy (cięta laserowo na wymiar od Ad@musa nissanzone),
- instalacja sekwencyjna LPG Stag GOFAST + AC W01 + AC150 + zbiornik 55l w miejscu koła zapasowego + wlew ukryty pod klapką wlewu paliwa (założona w 2016 r.)
- felgi 16” lato z P11.144 z kapselkami Infiniti (nawiązanie do wersji Primery na USA – Infiniti G20),
- dołożona osłona pod schowkiem pasażera
- uchwyty na podsufitce "tchórzołapki" z wersji z szyberdachem P11.144 (składane),
- mod dolotu na części z GT – większy przepływ,
- klapka przekaźników z wersji z rozpiską na wierzchu,
- dołożone podgrzewanie przednich foteli na oryginalnych częściach z P11.144,
- kolektor wydechowy z Nissan Primera P10 GT owinięty bandażem bazaltowym + do pierwszego tłumika pociągnięta rura 2,25” (jak pamiętam),
- zderzak przedni z wersji GT + ori GT nawiew na skrzynię biegów, dorzucam progi z GT i lotkę na klapę bagażnika (wszystko w czarnym kolorze KH3) -> do zamontowania
Obrazek
- konsola z wbudowanym tabletem Samsung Galaxy Tab 2 (przycisk od ogrzewania szyby z Nissan Serena w wbudowanym sterowaniem lusterkami w oryginalnym miejscu, radio i przycisk awaryjnych przeniesione niżej) – nawigacja, mp3 i inne bajery 😉. Do sprawnego działania potrzeba dokupić jakikolwiek transmiter FM działający po bluetooth (ja używałem Xiaomi Roidmi 2S pełniący rolę ładowarki i transmitera z automatycznym podłączeniem do tabletu).
- przewody zapłonowe wymienione na nowe oryginalne (lepsze parametry niż nowe NGT),
- świecąco na żółto żarówki w halogenach.
- antena CB lemm w miejscu anteny FM + dołożony spliter CB/FM (jak pamiętam RM MIX 27).
(widoczne na zdjęciach CB radio nie jest na sprzedaż).

Samochód jest z 1999 r. Ma swoje wady, głównie typowe dla Japończyka:
- przydałyby się poprawki blacharsko-lakiernicze – do wymiany na pewno jeden próg zewnętrzny (albo do miejscowej ingerencji), na dachu ma pęknięcie lakieru (obecnie zaklejone, nie powiększa się – jeździłem z bagażnikiem dachowym i owiewką YAKIMA, także nawet nie zwracałem na nie uwagi), przednie błotniki podjedzone przez rdzę na krawędziach (co jakiś czas traktowane cortaninem, ale wypadałoby wymienić, jak kogoś drażni rdza),
- SR20 pali olej. Nie wiem dokładnie ile, bo nie były to aż takie problemy, żeby się przejmować – standard dla tego silnika. Regularnie sprawdzałem i po prostu dolewałem. Poci się też z uszczelki pokrywy zaworów. Jeździ na Gulf 5W40.
- niesprawna klimatyzacja. Wymieniona chłodnica, wymieniony osuszacz, oringi, ale gdzieś dalej jest nieszczelność – prawdopodobnie któryś oring nie trzyma, bo na maszynie nic nie wychodzi,
- przetarcie na fotelu kierowcy – łatka z podobnego materiału (jeździ już któryś rok),
- z kolizyjnej historii, lekko wygięta kula haka holowniczego - kobiecie na skrzyżowaniu zabrakło 10cm, żeby wyhamować... – daje jednak radę spokojnie holować Niewiadówkę ;) ,

Mechanicznie OK, jeździ, skręca, hamuje, daje radość z jazdy. Nie mam strachu przed spontaniczną podróżą nad morze 500km – to nieśmiertelna SR20, a wałki półosi są wymienione. Skrzynia OK, żaden bieg nie wyskakuje. Spalanie w trasie (autostrada) to 10l gazu, ale spokojnie da radę mniej, jeżeli ktoś ma lekką nogę. 😉
Do samochodu jest jeden kluczyk i jeden pilot od centralnego/alarmu. Dodaję komplet bieżnikowanych opon zimowych zakupionych w zeszłym roku (mają jeden sezon) na oryginalnych felgach 15" P11GT pomalowanych na biało.

Co do mocy samochodu, to wykres z hamowni nie obejmuje wszystkich modyfikacji opisanych powyżej. Mogło się coś zmienić na plus. Między bajki można włożyć modyfikacje na 180/190KM pokazywane na warszawskich hamowaniach ;)
(jest szansa, że o czymś zapomniałem w opisie)

Przegląd/OC do listopada 2018 r.
Cena: 4699,-zł
Uprzedzając: „daję dwa tysiące i zabieram” – dziękuję za propozycję, Primera zostaje dalej ze mną. Jestem otwarty na negocjacje, ale w pewnych granicach 😉


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

adrian920422
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2017-08-06, 18:29
Lokalizacja: Kalisz

Re: [sprzedam] Nissan Primera WP11 2.0 PB+LPG (SR20DE)

Post autor: adrian920422 » 2018-09-27, 09:33

Siema , aktualne ?

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3235
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Re: [sprzedam] Nissan Primera WP11 2.0 PB+LPG (SR20DE)

Post autor: Zielkq » 2018-09-27, 13:20

Do 19 października jest zarezerwowana ;)
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3235
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Re: [sprzedam] Nissan Primera WP11 2.0 PB+LPG (SR20DE)

Post autor: Zielkq » 2018-10-02, 20:26

Nieaktualne. Sprzedana.
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Zablokowany

Wróć do „Auto Sprzedam / Zamienię”