Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] P11 GT - amortyzatory, tarcze, klocki - jakie ser

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Beliar
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2012-07-18, 21:27
Lokalizacja: Poznań

[P11/WP11] P11 GT - amortyzatory, tarcze, klocki - jakie ser

Post autor: Beliar » 2012-08-30, 23:48

Witam

Jestem tutaj nowy wiec pragne pozdrowic wszystkich wlascicieli nissanow a w szczegolnosci primera GT/SportLine/STW ). Jezeli pisze w nie odpowiednim dziale to bardzo przepraszam ale zazwyczaj do starych nikt nie zaglada takze jezeli sprawa zostanie wyjasniona to mozna wrzucic. Za ok 1-3miesiecy bede posiadaczem czerwonego nissana primera p11 GT 97'r. oryg.przebieg 125tys. praktycznie caly seryjny bez zadnych ingerencji w silniku itp. ( kupuje od ojca takze jestem tego pewny bo byl pierwszym wlascicielem w polsce od 98r.) z tego co wiem bede zmuszony juz wymienic w najblizszym czasie amortyzatory a co a tym idzie sprezyny oraz tarcze wraz z klockami. Przegladajac ponad 30 tematow nie znalazlem odpowiedzi dotyczacej : jakie seryjne zawieszenie oraz tarcze posiada nissan primera p11 gt..? doczytalem sie jedynie, ze wersja sportline byla wyposazona w sprezyny eibach co do tarcz to tylko znam rozmiar, ze na przod 280x22mm tyl 257x10mm. Glownie mnie interesuje to aby zostac przy serii lub w miare mozliwosci przy japonskich czesciach. 2). Jezleli nie macie pojecia to mam pytanie a mianowicie aby troszke obnizyc primere o 20-30mm jakie polecacie amortyzatory wyczytalem, ze sa dobre Monroe, Kayaba,Tokico a spreyny to sam nie wiem jakie bo eibach sa troche drogie a po drugie ciezko dostepne do primery ( glownie mi chodzi o to aby zachowac sztywnosc zawieszenia ) ponoc sprezyny monroe tez dobrze sie sprawuja ale sam nie wiem... co do tarcz... tak jak wspomnialem interesowaly by mnie seryjne (ale nie wiem jakie byly montowane gdzies znalazlem, ze mozliwe takie - Tarcze TRW LUCAS DF 4169 + Klocki TRW LUCAS GDB 3168 ale nie wiem czy to prawda) jezeli tez nie wiecie to jakie polecacie w przystepnych cenach..? widzialem, ze pare osob polecalo TRW/Mikoda ale jak naprawde sie sprawuja..? zagladalem ostatnio na brembo ktore ku mojemu zdziwieniu komplet przednich w granicach 270zł a tylnich 140 - czy polecacie jakies jeszcze lepsze w tej cenie..? doszly mnie rowniez sluchy, ze tarcze nawiercane szybciej sie zuzywaja czy to prawda..? . Co do klockow czytalem, ze ponoc sa dobre ferodo premier oraz greenstuff, na alledrogo sa tez japonskie akebono czy ktos mial z nim istycznosc..? Z gory przepraszam za wprowadzenie malego chaosu w tej rozpisce, licze na kilka odpowiedzi mam nadzieje, ze wy "nissanomaniacy" mi pomozecie w doborze.

Pozdrawiam serdecznie!

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-08-31, 00:10

Jeśli chodzi o tarcze ham. Mikode sobie podaruj.. lubia pękać w miejscach nawierceń.

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-08-31, 07:00

Jelsli chodzi o sprezyny to tutaj masz moj temat viewtopic.php?t=8419 z Eibacha Pro kit zestaw

Amory to do wyboru Bilstein B4 lub drozsze B6 z KYB excel-g oraz topowe AGX (z mozliwoscia regulacji twardosci)

mieczek
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2012-08-31, 09:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mieczek » 2012-08-31, 09:37

DiLGT pisze:Jelsli chodzi o sprezyny to tutaj masz moj temat viewtopic.php?t=8419 z Eibacha Pro kit zestaw

Amory to do wyboru Bilstein B4 lub drozsze B6 z KYB excel-g oraz topowe AGX (z mozliwoscia regulacji twardosci)

Ja od siebie mogę polecić tarcze hamulcowe firmy febitarcze hamulcowe firmy FEBI BILSTEIN
Firma jedna z przodujących na rynku.
Na amorach się tyle nie znam żeby coś godnego polecić ale tarcze zmieniałem i kolega polecił mi właśnie Febi.

Awatar użytkownika
Beliar
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2012-07-18, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Beliar » 2012-08-31, 12:38

Dzieki za odpowiedzi dzieki za stronke iparts.pl czy juz ktos z was kupowal moze stąd te tarcze brembo..? Aaa.. macie pojecie moze jakie p11 gt mial w standardzie te tarcze i amortyzatory wraz ze sprezynami.. ?

czyli cos takiego polecacie.. - http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator, ... 41228.html

a jakie do tego sprezyny zeby obnizyly tak o 20-30mm ?

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2012-08-31, 15:45

Powiem, że i sprawę tarcz, i amortyzatorów przerabiałem. Z tarcz polecam firmę TRW, mam je z klockami boscha (oczywiście tarcza 280) i jak dla mnie rewelacja, a mój jest cięższy bo diesel. Przy okazji wymieniłem przewody elastyczne przednie, również na TRW. Warto na nie zwrócić uwagę, żeby nie robić dwa razy. Zrobiłem na nich 20k km i diagnosta na pierwszy rzut oka stwierdził że hamulce z przodu są świeżo zamontowane. Dopiero jak się przyjżał to zauważył ;) Cena: 115 zł za klocki, po 74 zł za przewody, tarcze już nie pamiętam, ale chyba koło 120 za sztukę.

Amortyzatory kupiłem KYB Excel G. 4 wraz z odbojami i osłonami kosztowały mnie 781 zł z przesyłką z allegro. Jeżdżę na nich od kwietnia, zrobiłem może z 5k km więc za dużo nie mogę powiedzieć, ale jak na zwykłe amortyzatoA i chciałbyry zachowują się bardzo przywoicie.

A i zapomniałem dodać, że chociaż oryginalne miałem monroe ze znaczkami i nazwą marki nissan, to dzisiejsze monroe uchodzą za towar mocno średniej jakości, bynajmniej do japończyków. Polecane to na pewno Bilstein, KYB

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2012-09-10, 14:30

Beliar pisze: eibach sa troche drogie a po drugie ciezko dostepne
Ja założyłem sprężyny Eibach'a i z dostępnością wcale nie jest ciężko.
Na stronie Eibach'a możesz sobie zamówić do Primerki a koszt wcale nie taki duży.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-09-10, 14:57

Na prędkości...co do setu Mikoda GT plus Ferodo premier bo takowe miałem przed przeszczepem przodu na 4 tłoczki.Ja jak najbardziej te tarcze polecam..ale były przypadki ich pęknięć więc musisz wziąć to pod uwagę jak to Ryba już napisał,ja je użytkowałem bez problemu a leżą w garażu sobie.Klocek prawie rok po montażu,solidnym spokojnym dotarciu jest prawie na wykończeniu nie katując hamulcy jakoś strasznie,ot normalne użytkowanie czasem shamowanie z jakiej większej prędkości.(przelot roczny u mnie to 25/30 tyś km).Ferodo bym ci jednak nie polecał,hamują bardzo dobrze po rozgrzaniu,natomiast na spokojnie TRW bądź ATE.Gdy będą piszczeć po ułożeniu po prostu szlifujesz ranty klocka i dalej do przodu :-) No i przede wszystkim podstawa to dobry płyn hamulcowy.Aha..prokity Eibacha są cholernie twarde i lubią pękać tylne co temat przerabiałem w piątek,tylna prawa w trasie mi pękła.Wstawiłem seryjne i jest może na oko z centymetr dupka wyżej :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Beliar
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2012-07-18, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Beliar » 2012-09-25, 18:55

Miał ktos kiedys stycznosc ze sprezynami FK-Automotive..?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”