Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Amortyzatory - twarde bez obniżenia na tyl

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

[P/WP11.144] Amortyzatory - twarde bez obniżenia na tyl

Post autor: Bziuk » 2016-07-05, 15:52

Jau jau!

Planuje nieco podnieść tył w primerze pod kątem większej butli która będę montował. Obecnie przy pełnej butli i dwóch osobach z tyłu jak dla mnie za bardzo siedzi. Wie ktoś moze czy kupię seryjnej długości springi i większej twardości? podrzuccie jakieś pomysły;)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-05, 17:43

To nie była akcja z kolumnami z p12 ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2016-07-05, 17:48

Kolumny z P12 to chyba tylko do WP11.144, ale chyba Przerusco ma w temacie opisane jak robił AGX + gumy od Vitary i to do sedana powinno być, nie będzie tanio:) Bziuk ma chyba seryjne amory + H&R -40

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-05, 17:49

Z P12 pasuje. Jak chcesz mieć twardo, to z kombiaka - ale wtedy tyłek idzie w górę o jakieś 5-7cm. Nieco niżej z sedana/hatchbacka - 3-5cm w górę.
Możesz też zrobić takie coś jak ja - amor z N16, sprężyna P11GT. poducha amora z N16 - 1,5-2cm w górę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-07-05, 18:13

Spokojnie pasują kolumny z P12 HB/SD (kombi dla hardcorów jak napisał Janusz) do P11/P11.144/WP11/WP11.144.
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-05, 18:15

Kolega Look założył do HB springi z amorem od kombiaka P12 :d Zatankował gazolinę na maksa, zapakował cały bagażnik - zawieszenie przysiadło o 2-3cm :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-07-06, 11:42

Mam obecnie kyb excel g i hr -35. Chodzi mi o to żeby tył przywrócić do serii a nie podnosić jakoś hardcorowo. Stąd moje pytanie o seryjnej długości springi żeby nie było mega różnicy między obniżonym przodem a seryjnym tyłem. Czy jak kupię takie springi kyb np które są ogólnodostępne to czy tył mi się zrobi miękki znowu czy jest opcja na jakieś seryjne wymiarowo ale twardsze?
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Fogo
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2015-08-10, 14:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Fogo » 2016-07-06, 11:59

jako, że się nie znam to się wypowiem ;)
a tak serio, to ja obecnie mam niemal seryjne zawieszenie. Co prawda nie jest to primera a almera i n16 i jedyna różnica względem serii to są ultra sr, które są twardsze niż standard.
Różnice jakie zauważyłem (wcześniej miałem ucięte sprężyny i zwykłe amory, ale to nie ja tak wymyśliłem tylko takie auto kupiłem).
Ogólnie tył poleci trochę do góry, a nawet mocno przez jakiś czas jeździłem z wysokim tyłem i niskim przodem i nie było jakoś szczególnie źle.
Moim zdaniem nie jest wcale miękko, ale zdecydowanie bardziej komfortowo niż wcześniej. W zakręty wchodzi się cały czas dobrze, a pełny bagażnik i dwie osoby z tyłu nie powodują opadu zadka.
Najlepiej byłoby gdybyś mógł się takim zestawem przejechać i ocenić, czy Ci coś takiego odpowiada.
Jeżeli jakoś jeszcze mógłbym pomóc to chętnie :)

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-07-06, 12:26

Możesz spróbować dać takie podkładki jak ja viewtopic.php?t=17434&postdays=0&postor ... &start=111 Nie wiem jak jest przy kyb excel g i hr -35 ale u mnie przy agx i eibach mogłem złożyć/skręcić kolumnę właściwie bez uginania sprężyny, więc wyrzeźbiłem takie dystanse z suzuki vitary.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”