Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Krzywe koło

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

[P10/WP10] Krzywe koło

Post autor: Chemik » 2010-03-03, 15:40

witam kloedzy,po tej zimie ostatnio myjąc moją primerke zauwazyłem ze ma lekko pochylone koło od strony kierowcy na tylnej osi,sprawdzałem kilkakrotnie i zawsze jest pochylone,to od strony pasazera .Wiem ze mam wybite amory i własnie przychodzi za niecały miesiac czas ich wymiany,a wszczególnosci najbardziej wyrąbany amorek jest ten od strony kierowcy i tam własnie pochylone mam koło.
teraz pytanie czy to wina amortyzatorów,jesli je wymienie bedzie oki czy mam szukac cos innego,moze ktos miał taki przypadek? bede wdzieczny za odpowiedzi. :]

Awatar użytkownika
marceli
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2009-12-09, 08:28
Lokalizacja: Opatów/świętokrz.

Post autor: marceli » 2010-03-04, 06:32

Pochylone koło to nie wina amorka. Jeśli ono faktycznie jest bardziej pochylone niż powinno to winy trzeba szukać w wahaczach piaście itp.

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-03-04, 09:46

Tez tak mysle,tylko widzisz ogólnie sprawdzałem wszystko łyzką,szarpiac itp i nigdzie nie ma żadnych luzów ani nic w tym stylu,tylko ten amortyzator jest normalnie az zatarty ze tył po tej stronie mam tak sztywny ze hoho,i nieco tył samochodu przysiadł.
No zobacze bede niebawem wymieniał amorki to sie okaze :-/

siwy77
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2009-12-10, 15:50
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siwy77 » 2010-03-05, 09:16

Ja zauwazylem u siebie to samo, tyle ze ja mam P11, amorki niedawno wymieniane, bylem na szarpakach z miesiac temu i nic nie wykazalo, zadnych luzow z tylu, ale ogolnie kolo az tak bardzo nie jest pochylone wiec jezdze dalej. Jak znajdziesz przyczyne u siebie to daj znac. Pozdrawiam.
Juke 1.6 DIG-T + K12 160SR

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-03-05, 10:27

jak zaczniesz rozbierać amorki do wymiany to zwróć uwage czy górne mocowanie amorka jest ok.. jak jest zatarty to pewnie wybilo poduche i ztad przekoszanie... miałem tak kiedyś zimą jak mi zamarzł amorek musiałem jezdzić a pózniej jak wymieniałem to poduszka górna była w rozsypce.. po wymianie amorków koniecznie pamiętaj o geometri
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-03-05, 11:53

wyczaiłem chyba przyczyne,podniosłem dzis samochód i zaczołem ruszac za koło od dołu ku górze i zauwazylem że cały amor wraz ze sprezyną strasznie rusza się u góry tak jakby było cos tam u góry wybite.
donn-primera czy to nie jest to o czym mówisz? czyli poduszka tez bedzie do wymiany? i po wymianie tego plus amorki powinno byc wszystko git?

Awatar użytkownika
marceli
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2009-12-09, 08:28
Lokalizacja: Opatów/świętokrz.

Post autor: marceli » 2010-03-05, 14:06

Oby nie było tak że mocowanie górne przy karoserii przerdzewiało...

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-03-05, 14:33

nie heheh własnie miałem tego obawe,bo kumpla ojcu przy sunny tak sie stało 2 lata temu,ostatnio mi opowiadał,ale odkrywałem z góry i wszystko raczej wporzo,a u niego mówił przy sunny to normalnie jeden to juz wpadł do srodka.
Mam nadzieje ze u mnie tak niema bo by było raczej widoczne,a cieszy mnie to ze poprzedni własciciel baaardzo dbał o primke, no i ja tez o nia staram sie dbac a w szczególnosci coroczna konserwacja i ostry przeglad blach,krótko mówiac nienawidze korozji i u mnie tego nie znajdzie sie wiec mjejmy nadzieje ze to nie przerdzewienie ;-)

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-03-05, 19:00

wybiło poduche tak jak kiedyś u mnie jeżeli amor jest na sztywno to musiało sie cos poddać.. te poduszki są ponoć diabelnie drogie ja kupilem jakieś używki .. wymontujesz to bedziesz wiedział.. jak byś chciał to jakąś powinienem jeszcze miec w zapasie.. tylko musisz podać jaki silnik bo 1.6 i 2.0 diesel miały mniejsze a 2.o benzyna większą .. po całej akcji koniecznie geometria
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2010-03-05, 21:42

Koledzy,to pochylenie to duże jest?Bo u mnie też jest ale chyba w granicach normy bo w żadnym innym aucie nie zauważyłem żeby koła były idealnie prosto.

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-03-06, 12:23

donn_primerra pisze:Wysłany: Wczoraj 19:00




wybiło poduche tak jak kiedyś u mnie jeżeli amor jest na sztywno to musiało sie cos poddać.. te poduszki są ponoć diabelnie drogie ja kupilem jakieś używki .. wymontujesz to bedziesz wiedział.. jak byś chciał to jakąś powinienem jeszcze miec w zapasie.. tylko musisz podać jaki silnik bo 1.6 i 2.0 diesel miały mniejsze a 2.o benzyna większą .. po całej akcji koniecznie geometria
ja mam GA16DS,no i pewnie poducha od twojej 2.0 nie podejdzie,niedaleko mam szrot i mam nadzieje ze stoi tam jeszce ta p10,ale dzieki don za wiadomosc jak cos bede z Tobą w kontakcie,i apropo pocieszyłes mnie ze to ponoc troche kosztuje.no zobaczymy na razie model odstawiam na ponad 2 tygodnie bo mam małe i duze wyjazdy,pozniej sie zobaczy i jak bedzie przypływ gotówki odrazu biore sie za to,a tak apropo,gdzie z tyłu ustawia sie geomertie? :-/ :-x heheh
Mike_83 pisze:Wysłany: Wczoraj 21:42




Koledzy,to pochylenie to duże jest?Bo u mnie też jest ale chyba w granicach normy bo w żadnym innym aucie nie zauważyłem żeby koła były idealnie prosto
Mike u mnie naprawde jest widoczne,w szczególnosci od strony kierowcy,tamto mniej,no i jak mówiłem i sprawdzałem mam cholerny luz u góry ,i dlatego skosuje koło,mozliwe ze u Ciebie jest wszystko ok ale niewiem bo niewidze tego.pozdro :-)

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-03-06, 18:41

no spoko jak coś to mam od 1.6 i od 2.0... ja nie wiem ale kiedyś na starym forum ktoś pisał ze te poduchy tanie nie są.. z tyłu ustawiasz tymi dolnymi wachaczami są na mimośrodach i troche rególacji jest na mocowaniu amorka z piastą... z resztą pojedziesz na geometrie niech oni sie martwią..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-03-09, 06:29

ok jeszcze raz dziekówka,jak co bede w kontakcie. w weekend udezam na szrot bo tam niezla primka stała,to moze uda mi sie skołowac cos,zobaczymy :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”