Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Camber plates P11 /zakup grupowy

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Camber plates P11 /zakup grupowy

Post autor: HakeN » 2014-07-25, 14:35

Witam chciałem przeprowadzić mały research na forum czy ktoś byłby zainteresowany kupnem camber plates do P11 które obniżają też auto ;) jakieś 10-12mm
i dają regulację pochylenia koła- ogranicza je jedynie talerz górny sprężyny . Na przód nie będzie problemu z wykonaniem , tyłu jeszcze nie sprawdzany jak wyjdzie to .

cena około 300-320 zł za zestaw na przód , tył zapewne podobnie lub taniej .
Jeśli będzie zainteresowanie i zbierzę sie troche osób , wtedy dokładnie określe wam jaka cena i z czego zrobione i jak :) Będą wycinane laserowo napewno i robione przez fachowca Scootera z TK .

tak więc czekam na wasz odzew !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-26, 05:22

A wahacz górny nie będzie przeszkadzać w pochyleniu koła ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-07-26, 13:04

vixo, będzie, nie da się regulować kąta pochylenia koła inaczej, niż długością górnego wahacza.
A żeby uzyskać pochylenie tylnego koła w P11 trzeba giąć belkę.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-26, 18:36

tył będzie problemem tak ale przód nie :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-26, 21:24

To jak to sobie wyobrażasz ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-07-27, 16:13

Dobre pytanie :->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”