Strona 1 z 2
[P11] TD , spężyny od czego pasuja
: 2014-05-10, 20:28
autor: HakeN

jakie sprężyny pasują do P11 TD przedlift , z innych Nismo lub innych marek chodzi mi tutaj głownie o to by obniżyć auto trochę i usztywnić ! Czy z GT wejda albo może z Sunnego ?
: 2014-05-10, 21:10
autor: bombel
HakeN wszystkie p11 i p11.144 maja takie same obniżające niezależnie od silnika
: 2014-05-10, 21:46
autor: HakeN
no okej spoko , czyli można zaadoptować z GT np. całe mcpersony ?
: 2014-05-10, 21:50
autor: janusz
HakeN P11 nie ma McPhersona, ma pseudo McPhersona. Zaadoptowanie z GT'ka nic Ci nie da. W każdej P11 przód siedzi wysoko - zobacz u mnie w prezentacji na 9 stronie jak wygląda oryginalna zawiecha w P11GT.
Jak chcesz obniżyć to musisz jakieś sprężyny -30 zaadoptować.
: 2014-05-10, 21:53
autor: HakeN
pasują od innego nismo czy muszą być dedykowane ? może ma ktoś na sprzedaż używki jakies H&R , Eibach czy coś firmowego , bo mts odpada !
: 2014-05-10, 22:01
autor: marlos90
dlaczego nie chcesz mts'a?
: 2014-05-10, 22:10
autor: bombel
HakeN, pisalem Ci od czego pasuja
: 2014-05-10, 23:26
autor: HakeN
bombel pisze:HakeN wszystkie p11 i p11.144 maja takie same obniżające niezależnie od silnika
czyli tylko od primery no to lipa , trza teraz szukać
: 2014-05-14, 11:05
autor: PrzeRuSco
bombel pisze:HakeN wszystkie p11 i p11.144 maja takie same obniżające niezależnie od silnika
Na stronie Eibach jest troche inaczej
http://www.eibach.pl/search.html?search ... t_line=913
: 2014-05-14, 11:08
autor: HakeN
widziałem ale to jest dziwn bo do tych samych pojemności te samo obniżenie te same parametry wagowe , może kolorami się różnią

: 2014-05-14, 11:24
autor: PrzeRuSco
a przed liftem i po lifcie są te same?
: 2014-05-14, 11:44
autor: HakeN
na pewno , lift obejmuje tylko pierdoły stylistyczne !
: 2014-05-14, 11:50
autor: PrzeRuSco
No to jeszcze buda przód pewnie bez różnicy ale tył kombi?
: 2014-05-14, 11:55
autor: janusz
PrzeRuSco żeby było śmieszniej w WP11 i P11GT sprężyny z tyłu są takie same.
: 2014-05-14, 12:32
autor: PrzeRuSco
Czyli wszystkie p11 i p11.144 niezależnie od budy i silnika mają to samo?
: 2014-05-14, 12:52
autor: nice-wawa
Nie są identyczne ale różnią się długością i chyba twardością ale każdą zamontujesz . Ja kiedyś testowałem tylne to sprężyna z sedana amorek z kombi różnica na tyle była 1 cm niżej po stronie sprężyny od sedana .A przód ta sama długość tylko sedan , kombi czy hatchback różnica w twardości nie licząc wersji gt. Kolory masz na sprężynach
: 2014-05-14, 13:23
autor: Niedział
nawet w wersjach GT występowały różne kolory sprężyn. Ja sprawdzałem na przykładzie sprężyn z 1.6 do 2.0 (jest niżej niż ori sprężyny w SR20DE, ale zarazem bardziej komfortowo), sprężyny na oko przyłożone do siebie nie różnią się niczym prócz kolorami dopiero uginając je masą ciała już widać sporą różnice. Oczywiście mowa o przodzie, no i amorek bez zmian.
: 2014-05-14, 13:41
autor: wod2u
Eibach ma różne długości przednich sprężyn do różnych silników, dla porówania do P11.144 SR20/CD20 jest chyba 15mm wyższa przednia sprężyna niż do 1.6/1.8. Dlatego sprężyna z 1.8 założona do 2.0 sprawia, że auto siada więcej niż 30mm.
: 2014-05-14, 13:53
autor: bombel
PrzeRuSco, bzdura. Wziąłem od przedlifta, bo są tańsze, a wg nissan4u nie ma róznicy
: 2014-05-14, 14:07
autor: Sajmooon
bombel, a sprawdzałeś czy dla wszystkich pojemności jest tak samo nawet wg nissan4u?
: 2014-05-14, 14:20
autor: bombel
P11 - 1,6 - 5401090J76
P11 - 2,0 De - 5401090J76 lub 5401090J77
P11 - 2,0 DEH - 540102F505 lub 540102F510
P11 - 2,0 D - 5401086J01
P11.144 - 1,6 - 5401090J76
P11.144 - 1,8 - 5401090J76 lub 5401090J77
P11.144 - 2,0 - 5401090J77 lub 540102F510
P11.144 - 2,0D - 540102F024 lub 5401086J01
Czyli 1,6 i 1,8 oraz 2,0 mają takie same sprężyny. 2,0GT ma sprężyny niższe, które da się zamontować do P11.144 2,0
Wychodzi na to, że Diesel ma inne, ale wystarczy wejść
http://nissan4u.com/parts/info/5401086J01/ i wychodzi, że to to samo co 5401090J76
Przerabiałem to u siebie i kupując sprężyny obniżane to jest jeden ...
: 2014-05-14, 16:14
autor: Wiooreck
Diesle mają twardsze sprężyny na przodzie. Na tych z benzyn dość mocno pływają, ale rozmiar teoretycznie ten sam, więc pewnie dlatego uważają je za te same.
: 2014-05-14, 16:22
autor: bombel
Wiooreck, przy standardowych pewnie tak jest, ale obniżane są też utwardzone, więc nie ma wg mnie problemu
: 2014-05-14, 16:25
autor: Wiooreck
No oczywiście, że przy utwardzanych nie ma problemu

nawet wszystkie standardowe mają te same wymiary zewnętrzne, w sensie wysokość i same zakończenia.
Ale teraz się dopatrzyłem w katalogu, że do TD bez klimy i gorszych opcjach wyposażenia były montowane springi z p11 SR20De o tym numerze: 5401090J77.
: 2014-07-22, 07:55
autor: HakeN
dobra dobra , tylko czy amory również są takie same mocowania w P11 jak w WP11 ? z tyłu ?
: 2014-07-22, 21:15
autor: marlos90
HakeN, tak
: 2014-07-22, 21:49
autor: Wiooreck
HakeN, również potwierdzam.
: 2014-07-23, 07:02
autor: HakeN
czyli mówicie ,że na lajcie mogę wziąść setup zawieszenia tył/przód z WP11 i założyć cały do P11 ? to jest dla mnie dobra nowina

: 2014-07-23, 07:05
autor: bombel
HakeN, tak możesz
: 2014-07-23, 08:24
autor: HakeN
wszystko pięknie ładnie tylko czy tył amory jak marlos90 mi podpowiedział nie będą dłuższe od WP11 ? w P10 i W10 były inne .