[Primera]Części zawieszenia - JAKIEJ FIRMY?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Panowie to i ja dopytam coś niecoś od siebie. Gdy wyklepany jest wahacz, możliwe że autko pływa na drodze a przy np. zawracaniu jest uczucie jakby koło się kładło czy to coś innego? wahacz już zamówiony, martwię się czy to nie jest coś więcej... Pozatym skręcając w lewo (zjeżdżając z asfaltu ) słychać jedno puknięcie (dość donośne)
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki
u mnie mielilo opony od zewnatrz na wywalonych gornych wahaczach.. na max skrecie piszczalo a na piachu auto przesuwalo az.. i bylo widac mega slad "zrycia" .. do garazu jak wjezdzalem do zrobilem sobie takie kreski od skretu heh a opona na boku zeszla prawie do zera po wymianie obu gornych objawy ustaly ae pozostalo pukniecie przy najezdzie na krawezniki niskie
czas odświeżyć temat, po przejechaniu ok 15 tyś znowu mnie czekaw wymiana wahaczy górnych, obecnie założone mam łożyskowane z allegro chyba nawet takie: http://allegro.pl/ulozyskowany-wahacz-g ... 82149.html już nie bede się bawić w nowy zakup tylko chciałbym założyć poliuretany do nich co o tym sądzicie jaki wymiar kupić aby pasowały ? chce kupić od stronflexa ale które brać ? Tuleja 34mm czy Tuleja 33mm ?
Ja miałem oryginalne wahacze i średnica 34 pasowała. Jeśli są zamienniki to chyba średnica 33.
Jak coś nie będzie pasowało to wymienią.
Jak coś nie będzie pasowało to wymienią.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Moze sie podkleje. Dzis dostalem wyrok od diagnosty za jazde po kamienistym objezdzie po budowie mostu. Wywalone laczniki stabilizatora + sworznie obu dolnych wahaczy + tuleje tylne dolnych wahaczy. Powstalo pytanie czy kupic caly wahacz czy bawic sie w wybijanki? na gore zalozylem wahacze srl lozyskowane i odziwo dziaalaja dobrze. Pytanie czy brac dolne srl? czy wybijac tulejki i sworzna dac trw a tuleje sam nie wiem jaka bo malo produkuje firm ten elemenet? kosztowo jest tak ze wahacz caly srl to 130zl sztuka dolny a te czesci do wybijanek kolo 50zl sworzen i kolo 50zl tuleja plus wybicie. Doradzicie cos?
no tyle ze z poliuretana jest tylko z tego co chce tuleja tylna i nic wiecej.
[ Dodano: 2014-03-12, 16:10 ]
http://www.strongflex.eu/pl/nissan-prim ... tylna.html ta. Nie ma sworznia a tego trzeciego elementu wahacza nie chce bo jest jak nowy. Stabilizator chyba sie wywala nie na tych gumkach tzn lacznik tylko na tym takim przykreconym jak sworzen? http://www.strongflex.eu/pl/nissan-micr ... ladka.html
[ Dodano: 2014-03-12, 16:44 ]
a sidem?
[ Dodano: 2014-03-12, 16:10 ]
http://www.strongflex.eu/pl/nissan-prim ... tylna.html ta. Nie ma sworznia a tego trzeciego elementu wahacza nie chce bo jest jak nowy. Stabilizator chyba sie wywala nie na tych gumkach tzn lacznik tylko na tym takim przykreconym jak sworzen? http://www.strongflex.eu/pl/nissan-micr ... ladka.html
[ Dodano: 2014-03-12, 16:44 ]
a sidem?
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Laczniki w naszych primkach padaja nadgminnie , wiec nie wazne co wladujesz jakiej firmy i tak padnie bo jakims przebiegu mniejszym czy wiekszym, ja mialem sachsa czy jakos tak. , wytrzymaly okolo 15tys i padly , teraz bd ladowal TRW z zoltym poli i zobaczymy jak to bedzie, ogolnie jak ktos robi duze przebiegi to polecam ladowac poli i tylee
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
ale moj lacznik jest wyprany na tej galce ruchomej a nie na gumkach ktore sa z poli. Obecny lacznik mam trw i 60tys na nim spokojnie zrobilem ja a ktos ile wczesniej? tego nie wiem. Nie byl nowy jak kupilem auto. Jedyne co z poliuretana moge wsadzic to tylna tuleje a sworzen trw. W sumie jedna cena. Ale jak mi zapiszczy to chyba mnie trafi , piszczaly mi juz gorne wahacze to myslalem ze wyjde z siebie zmienilem na lozyskowany srl po stowce sztuka i jak na razie 35tys bez luzu i pisku
TRW to dobry zamiennik , mi przy standardowym zawieszeniu nie mogę nic złego powiedzieć na łączniki stabilizatora . Yomato i Trw zrobiły ponad 60 kkm ,i nic nie pukało i poszła do żyda . Łącznie stara P11 zrobiłem 100kkm i raz wymieniałem łączniki. Obecnie WP11.144 zrobione ponad 40kkm na łącznikach z jakimi kupiłem i cisza . Za poli jestem ale do dolnego wahacza i dać na stabilizator .
Te SLR do zwykłej jazdy może wystarcza ale nie wiadomo jak z wytrzymałością .Gumy mogą dłużej wytrzymać ale sworzeń to pewnie max 30 kkm.
Te SLR do zwykłej jazdy może wystarcza ale nie wiadomo jak z wytrzymałością .Gumy mogą dłużej wytrzymać ale sworzeń to pewnie max 30 kkm.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
sworznie mi poszly teraz dopiero po ponad roku pierwsze ale moja jazda codzienna to byl ten kawalek (tu cywilizowany wyglad jest jeszcze http://goo.gl/maps/AmAQW ) a mam samochod od 222tys. (obecnie 295) i jest tam trw wszystko w zawieszeniu. Poczytalem caly temat poliuretanow i daruje sobie . Piszczenia nie wytrzymam. Pukanie przezyje. Kupuje ten zestaw ktory pisalem czyli trw stabilizator + trw sworzen + yamato tuleja tylna przy okazji tez klocki przod i tyl ate zamowie bo sa i tak juz zuzyte . Korci mnie tuleja z poli ale gdzie bym nie wszedl na forum to pisza ze piszczy. Kontaktowalem sie z kolega offroad ma poli na calym zawieszeniu. Piszczy mu to niestety na mokrym i na mrozie. Smarowane juz chyba wszystkim i nic to nie pomaga.
Ja mam teraz poli zalożone i na jednym zaczeło mi zajeb.... skrzypieć Powód ?
zaczeło się obracać zamiast na tulejka-poli to obraca się na poli-wahacz. Skrzypienie jest niedoopisania. Drugi jest w stosunku do tego cichy chociaz i tak da dolkach skrzypi. Nie mam czasu w sumie bawić sie co chwile w smarowanie ich bo pod blokiem tego nie zrobie.
Nie wiem teraz co z nim zrobić zeszlifowac troche z czola poli zeby poli zrobil sie nieruchomy wzgledem wachacza ? Zastanawiam sie tez nad kupnem tych ułożyskowanych SRL.
zaczeło się obracać zamiast na tulejka-poli to obraca się na poli-wahacz. Skrzypienie jest niedoopisania. Drugi jest w stosunku do tego cichy chociaz i tak da dolkach skrzypi. Nie mam czasu w sumie bawić sie co chwile w smarowanie ich bo pod blokiem tego nie zrobie.
Nie wiem teraz co z nim zrobić zeszlifowac troche z czola poli zeby poli zrobil sie nieruchomy wzgledem wachacza ? Zastanawiam sie tez nad kupnem tych ułożyskowanych SRL.
A ja powiem tak, nie opłaca się kupować wahaczy, bo same tuleje poliuretanowe wystarczą
Ja mam wsadzone w wahacz Yamato i pasują P&P a komplet na górne wahacze kosztuje ok 200zł za tyle to nie kupisz dobrych zamienników.
Chyba że wahacz jest w opłakanym stanie to trzeba by go wymienić, najlepiej na ori używkę, którą można kupić za 30zł
Przypominam że mamy tu zniżkę klubową 10% chyba http://www.strongflex.eu/pl/135-nissan
Ja mam wsadzone w wahacz Yamato i pasują P&P a komplet na górne wahacze kosztuje ok 200zł za tyle to nie kupisz dobrych zamienników.
Chyba że wahacz jest w opłakanym stanie to trzeba by go wymienić, najlepiej na ori używkę, którą można kupić za 30zł
Przypominam że mamy tu zniżkę klubową 10% chyba http://www.strongflex.eu/pl/135-nissan
Lemfordery wcale nie są aż tak drogie,, a jakość wykonania naprawdę w porządku. Jeżdżę po dziurawych łódzkich ulicach i na razie odpukać. Znowu tuleje z Strongflexa są trwałe i na lata, ale jak widać, potrafią wydawać nieprzyjemne dźwięki.
Ostatnio zmieniony 2014-05-24, 21:26 przez Wiooreck, łącznie zmieniany 1 raz.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Obydwa wahacze mi skrzypiały i piszczały i... w ogóle dlatego od nieporządanych dźwięków chcę mieć spokój, nawet kosztem nowego wahacza
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
[P11/WP11] Wahacze
Witam.
Po zimie chce wymienić kompletne wahacze zawieszenia przedniego w P11 ,jakie na dzień dzisiejszy warto ?
Chodzi mi o górne i dolne, w styczniu przy przeglądzie regenerowałem łożyska zwrotnic, wymieniałem sworznie wahaczy dolnych i końcówki drążka kierowniczego,chyba łącznik stabilizatora tez wpadł
amorki plus sprezyny maja dwa lata KYB
Mechanik stwierdził że jeden z wahaczy dolnych jest już dość skorodowany i jeden ze sworzni trzyma tak na pół roku
no i ma racje mamy październik a mi zaczyna stukać pukać...
Do takich inwestycji muszę sie przygotować finansowo dlatego pytam i bede kupował części po malutku
Po zimie chce wymienić kompletne wahacze zawieszenia przedniego w P11 ,jakie na dzień dzisiejszy warto ?
Chodzi mi o górne i dolne, w styczniu przy przeglądzie regenerowałem łożyska zwrotnic, wymieniałem sworznie wahaczy dolnych i końcówki drążka kierowniczego,chyba łącznik stabilizatora tez wpadł
amorki plus sprezyny maja dwa lata KYB
Mechanik stwierdził że jeden z wahaczy dolnych jest już dość skorodowany i jeden ze sworzni trzyma tak na pół roku
no i ma racje mamy październik a mi zaczyna stukać pukać...
Do takich inwestycji muszę sie przygotować finansowo dlatego pytam i bede kupował części po malutku